Η σχεδιάστρια φέρνει ξανά στο προσκήνιο το ζήτημα της βιωσιμότητας του πλανήτη
Τον τελευταίο καιρό φαίνεται ότι το ζήτημα της βιωσιμότητας του πλανήτη απασχολεί όλο και περισσότερα brands. Έτσι προσπαθούν από τη μία να διατηρήσουν το επιχειρηματικό προφίλ τους, χωρίς όμως να προξενούν περαιτέρω προβλήματα στον πλανήτη. Και η τελευταία καμπάνια της Stella McCartney για το Χειμώνα 2017 προβάλλει ακριβώς αυτό, τη θέση δηλαδή ενός μεγάλου οίκου μόδας απέναντι σε ένα τόσο σημαντικό ζήτημα.
"Η ιδέα πίσω από τη συγκεκριμένη καμπάνια ήταν ότι θέλαμε να δείξουμε ποιοι θέλουμε να είμαστε και πώς θα παρουσιάσουμε τον εαυτό, τη στάση και τη συλλογιστική μας πορεία. Ο άνθρωπος έχει επέμβει τόσο πολύ στο περιβάλλον που ζούμε, αγνωώντας ότι υπάρχουν και άλλα είδη ζωής σε αυτό αλλά και τον κίνδυνο που προξενεί σε ολόκληρο τον πλανήτη", ΄όπως δηλώνει και η ίδια η Stella.

Όσο για το εντυπωσιακό αποτέλεσμα της εν λόγω καμπάνιας, αυτό οφείλεται στην φωτογράφο Harley Weir σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Urs Fischer. Με φόντο ένα σκουπιδότοπο οι Birgit Kos, Iana Godnia και Huan Zhou ποζάρουν μπροστά από τους σωρούς και πλάι σε σκουριασμένα αυτοκίνητα, πάντα όμως με διάθεση high fashion. Αλλά και το video, είναι γυρισμένο στην ίδια διάθεση υπό τη μουσική υπόκρουση της ράπερ Tkay Maidza και το αποτέλεσμα είναι απόλυτα σύγχρονο, κομψό, artistic και κυρίως, δυνατό.
Δες το βίντεο εδώ: