Alessandro Michele, Stella McCartney και Christopher Kane συμμετέχουν στην ιδιαίτερη καμπάνια του ομίλου Kerring
Σίγουρα δεν είναι η πρώτη καμπάνια κατά της βίας που βλέπουμε, αλλά είναι εξαιρετικά επίκαιρη, εν μέσω των διαρκών αποκαλύψεων για σεξουαλικές παρενοχλήσεις γυναικών στη βιομηχανία του θεάματος.
Η νέα καμπάνια του ομίλου πολυτελών brands Kering, έχει ως κεντρική ιδέα να ωθήσει τους συμμετέχοντες να μπουν στη θέση των θυμάτων, αφού σύμφωνα με τα στατιστικά 1 στις 3 γυναίκες πέφτει θύμα βίας και κακοποίησης στη ζωή της.
Χρησιμοποιώντας το hashtag #ICouldHaveBeen, η πρωτοβουλία καλεί τους άνδρες να φανταστούν τι όνομα θα είχαν αν είχαν γεννηθεί γυναίκες, ή να χρησιμοποιήσουν το όνομα μιας φίλης ή μιας γυναίκας της οικογένειάς τους, στο τέλος της φράσης. Οι γυναίκες καλούνται να χρησιμοποιήσουν την αντωνυμία "εκείνη" σαν ένδειξη συμπαράστασης και συμπαράταξης με τα θύματα.

Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν οι Alessandro Michele, Stella McCartney, Christopher Kane, Joseph Altuzarra, Dennis Chan και Salma Hayek και σύντομα νέοι influencers θα συμμετάσχουν σε βίντεο σχετικά με το project.

Η πρωτοβουλία αποτελεί επέκταση της καμπάνιας White Ribbon for Women που ο όμιλος έχει λανσάρει εδώ και χρόνια, με κεντρικό άξονα την καταπολέμηση της βίας ενάντια στις γυναίκες.