Ορμώμενη από το πάθος της για το wellness και έχοντας ως βασικό σημείο αναφοράς τους κορσέδες που δημιουργούσε ο Ernest Leoty στα τέλη του 19ου αιώνα, η Γαλλίδα Marion Rabate αποφάσισε να δημιουργήσει ένα ομώνυμο brand με σύγχρονο παλμό και έμπνευση από το παρελθόν. 

Αθλητικά σουτιέν, tops, leggings και bodysuits διεκδικούν μια θέση στην updated γκαρνταρόμπα κάθε yogi, χορεύτριας και Pilates lover. Έντονα χρώματα, καθαρές γραμμές και στοιχεία του κορσέ "μετουσιώνουν" τη je ne sais quoi φιλοσοφία στο activewear.

Η ιδρύτρια του brand, Ernest Leoty, μιλά στην Ευμορφία Σαββαΐδη.

 

Πες μου λίγα λόγια για το background σου. Πώς ξεκίνησε αυτό το εγχείρημα; 

Είμαι Γαλλίδα, αλλά ζω στο εξωτερικό εδώ και πολλά χρόνια. Πάντα αντλούσα έμπνευση το μπαλέτο και η γιόγκα. Αρχικά βρέθηκα στο χώρο της μόδας, στον τομέα των οικονομικών και, τελικά, αποφάσισα να συνδυάσω τις μεγάλες μου αγάπες, το wellness και τη μόδα, σε αυτό το brand. Η αφετηρία μου ήταν το μουσείου του Λούβρου, όπου ξεκίνησα να ερευνώ τα αρχεία και "ερωτεύτηκα”. 

To lifestyle που πρεσβεύει το brand ταυτίζεται με εκείνο της δημιουργού του; Τι σημαίνει για εσένα "well being”;

Για εμένα το well being σημαίνει να βρίσκω ισορροπία στα πάντα – σωματικά και πνευματικά. Μου αρέσει η yoga αλλά και τα πιο active αθλήματα, όπως το spinning ή το boxing. Επιπλέον, αγαπώ το διαλογισμό και προσπαθώ να διαλογίζομαι κάθε μέρα. Νομίζω ότι όλα αυτά μοιάζουν αρκετά με το γαλλικό lifestyle, δηλαδή το να μη υιοθετείς ακραίες απόψεις, αλλά το να ενσωματώνεις πολλές μικρές αλλαγές που μπορούν να κάνουν τεράστια διαφορά στη ζωή σου. 

Πώς οι κορσέδες, που συνήθιζαν να περιορίζουν και να καταπονούν το σώμα, κατάφεραν να ενσωματωθούν σε ένα σύγχρονο activewear brand συνυφασμένο με τη δράση και την κίνηση; Δεν βρίσκεις κάποιου είδους αντίφαση σε αυτό; 

Ο Ernest Leoty δημιουργούσε κορσέδες από τα τέλη του 19ου αιώνα. Ήταν διάσημος για τις ευέλικτες δημιουργίες του και είχε μαγαζιά στο Παρίσι και το Λονδίνο – πολλές γυναίκες ταξίδευαν από την άλλη άκρη του κόσμου για να τον συναντήσουν. 

Για εκείνον το να διευκολύνει την κίνηση του σώματος ήταν πολύ σημαντικό κι αυτό είναι που μας εμπνέει σε αυτό που κάνουμε σήμερα. Οι κορσέδες "αγκαλιάζουν", ενισχύουν και κολακεύουν τη σιλουέτα. Επαναχρησιμοποιούμε τις γραμμές τους στα σχέδια μας, αφαιρώντας τον σκελετό (σ.σ. boning), ωστόσο η γραμμή τους συνεχίζει να αναδεικνύει το γυναικείο σώμα. 

Ποια είναι η "γυναίκα" που αντιπροσωπεύει ιδανικά το brand;

Η γυναίκα που οραματίζομαι "αντανακλά" τη φιλοσοφία του "je ne sais quoi" - είναι stylish, δυναμική, έξυπνη. Η γυναίκα αυτή είναι γεμάτη αυτοπεποίθηση αλλά, ταυτόχρονα, αποπνέει μια αθωότητα κι έναν με εκλεπτυσμό. Σκέφτομαι Γαλλίδες ηθοποιούς όπως η Isabelle Hupert και η Juliette Binoche, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το brand έξοχα. 


Ποια είναι τα αγαπημένα σου κομμάτια από τη συλλογή;

Αγαπώ όλα τα κομμάτια για διαφορετικούς λόγους. Ξεχωρίζω το Romy Corset και το Ilona Bodysuit, γιατί είναι κομψά και διαφορετικά. Επιπλέον, τα leggings συνδυάζονται εύκολα. 

Υπάρχει μια μετατόπιση της βιομηχανίας τελευταία και οι σχεδιαστές δημιουργούν περισσότερο season-less, διαχρονικά κομμάτια. Αισθάνομαι πως το brand σου ανήκει σε αυτό το "κίνημα". 

Σίγουρα, αυτό αποτελεί μέρος της φιλοσοφίας μας. Οι γυναίκες, πλέον, είναι περισσότερο σκεπτόμενες, αγοράζουν λιγότερο συχνά, αλλά καλύτερης ποιότητας κομμάτια. Οι λέξεις "διαχρονικός" και "βασικός" αποτελούν μέρος των αξιών μας. Πρώτα απ όλα, θέλουμε να δημιουργούμε υψηλής ποιότητας κομμάτια που αντέχουν στο χρόνο (και στα πλυσίματα του πλυντηρίου) και έπειτα θέλουμε να είναι ευέλικτα και να μπορούν να φορεθούν με διαφορετικούς τρόπους. 

 

Ακολούθησε την Ernest Leoty στο Instagram: @ernestleoty