top article

Support Small Business

  1. LAVA_: Τα κεραμικά ως έργα τέχνης LAVA_: Τα κεραμικά ως έργα τέχνης
  2. Ένας δροσερός κήπος στην Κηφισιά κρύβει νόστιμα μυστικά Ένας δροσερός κήπος στην Κηφισιά κρύβει νόστιμα μυστικά
  3. Το Naif είναι η νέα, ενδιαφέρουσα άφιξη πίσω από τη Στέγη Το Naif είναι η νέα, ενδιαφέρουσα άφιξη πίσω από τη Στέγη
  4. Η εκλεκτή κάβα και το φίνο μενού του Materia Prima στο Παγκράτι Η εκλεκτή κάβα και το φίνο μενού του Materia Prima στο Παγκράτι
  5. Γνώρισε τη μικρή παραγωγό της kombucha στην Αθήνα Γνώρισε τη μικρή παραγωγό της kombucha στην Αθήνα
  6. Wine delivery: Ναι, το αγαπημένο σου κρασί έρχεται στην πόρτα σου Wine delivery: Ναι, το αγαπημένο σου κρασί έρχεται στην πόρτα σου
  7. Στο Τρομερό Παιδί θα φας προζυμένιο ψωμί και κρουασάν με φρέσκο βούτυρο Στο Τρομερό Παιδί θα φας προζυμένιο ψωμί και κρουασάν με φρέσκο βούτυρο
  8. Ο καλός καφές χωράει μέσα σε λίγα τετραγωνικά Ο καλός καφές χωράει μέσα σε λίγα τετραγωνικά
  9. Τα πιο ωραία ροζέ του καλοκαιριού Τα πιο ωραία ροζέ του καλοκαιριού
  10. Selena Gomez | Έτσι αποφάσισε να υποστηρίξει το κίνημα "Black Lives Matter" Selena Gomez | Έτσι αποφάσισε να υποστηρίξει το κίνημα "Black Lives Matter"
  11. Ο Kanye West ξεκινά ένα fund για τα έξοδα του κολεγίου της κόρης του George Floyd Ο Kanye West ξεκινά ένα fund για τα έξοδα του κολεγίου της κόρης του George Floyd
  12. Meet the designer: Γνωρίζοντας το designing duo πίσω από το LAVIATE Meet the designer: Γνωρίζοντας το designing duo πίσω από το LAVIATE
  13. Στο Mokpo Creative Cakes θα βρεις γλυκά - έργα τέχνης Στο Mokpo Creative Cakes θα βρεις γλυκά - έργα τέχνης
  14. Ένα εργαστήριο κεραμικής που προωθεί την ελευθερία της έκφρασης Ένα εργαστήριο κεραμικής που προωθεί την ελευθερία της έκφρασης
  15. Το νέο Feyrouz φέρνει αέρα ανατολής στο εμπορικό κέντρο της Αθήνας Το νέο Feyrouz φέρνει αέρα ανατολής στο εμπορικό κέντρο της Αθήνας
  16. Meet the designer: Αριάδνη Κυπρή Meet the designer: Αριάδνη Κυπρή
  17. Η Λίλα Μπακλέση ανέβασε το πιο feel good βίντεο μαγειρικής Η Λίλα Μπακλέση ανέβασε το πιο feel good βίντεο μαγειρικής
  18. Το #cook4heroes είναι η ευχάριστη είδηση της ημέρας Το #cook4heroes είναι η ευχάριστη είδηση της ημέρας
  19. Meet the designer | Κατερίνα Γρηγοροπούλου Meet the designer | Κατερίνα Γρηγοροπούλου
  20. Dickie Dee: Η ιστορία του soft ice cream από τον Καναδά στην καρδιά της Αθήνας Dickie Dee: Η ιστορία του soft ice cream από τον Καναδά στην καρδιά της Αθήνας
  21. #menoumespiti: Πώς μπορείς κι εσύ να στηρίξεις το αγαπημένο σου εστιατόριο και μπαρ #menoumespiti: Πώς μπορείς κι εσύ να στηρίξεις το αγαπημένο σου εστιατόριο και μπαρ
  22. Meet the artist: Val Goutsi Meet the artist: Val Goutsi

To lifestyle των διάσημων και πολλές φορές και πολύ πλούσιων προσωπικοτήτων του Hollywood έχει υπάρξει πολλές φορές πηγή έμπνευσης για σκηνοθέτες και ακριβώς αυτή η κινηματογραφική υπόσταση που έχει ο τρόπος ζωής αυτών των ανθρώπων είναι και η βασική πηγή έμπνευσης για την τελευταία καμπάνια του οίκου Gucci. Το ηλιόλουστο τοπίο, οι δρόμοι που έχουν φοίνικες σε όλο τους το μήκος, οι ιδιωτικές πισίνες και τα φυλασσόμενα σπίτια δημιουργούν ένα πολύ οικείο σκηνικό για μια καμπάνια που επικεντρώνεται στην signature τσάντα του Οίκου, τη Sylvie. 

Θέλοντας με έναν τρόπο να αποτυπώσει τη σχέση που έχουν οι μητέρες του Hollywood με τις κόρες τους, ο Gucci επέλεξε σαν πρωταγωνίστριες της εν λόγω καμπάνιας την πολυβραβευμένη ηθοποιό Faye Dunaway αλλά και τη γαλλίδα τραγουδίστρια, τραγουδοποιό και ηθοποιό SoKo, η οποία ενσαρκώνει την κόρη της. Ο χαρακτήρας που υποδύεται η Dunaway είναι μια γυναίκα που περνάει τη μέρα της υπογράφοντας αυτόγραφα, κάνοντας shopping στο Rodeo Drive, χαλαρώνοντας στην πισίνα, παίζοντας τέννις και ζώντας γενικότερα με έναν πολύ πολυτελή τρόπο και όλο αυτό μέσα από τα μάτια της κόρης της, που συχνά είναι μαζί της. Ο τρίτος χαρακτήρας στην ταινία της καμπάνιας είναι η τσάντα Sylvie που είναι παρούσα σε κάθε σκηνή. Στο τέλος η μητέρα χαρίζει την Sylvie στην κόρη της, σαν ένα συμβολικό δώρο που είναι πραγματικός θησαυρός που αξίζει να φυλαχθεί από γενιά σε γενιά. 

Η εν λόγω καμπάνια είναι ήδη online στο Gucci.com ενώ θα δούμε και όλο το φωτογραφικό υλικό στα September Issues των μεγαλύτερων τίτλων σε όλο τον κόσμο. 

Την καμπάνια φυσικά επιμελήθηκε ο Alessandro Michele, με το Art direction του Christopher Simmonds. Τη φωτογραφία και τη σκηνοθεσία ανέλαβε η Petra Collins. 

 

 

Ιούλιος 2018

>