Σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τον Οίκο
Η logomania δίχως αμφιβολία είναι μία από τις μεγαλύτερες τάσεις της εποχής που έχει στιγματίσει όλους τους μεγάλους Οίκους και λατρεύεται από τα it girls. Κάπως έτσι φαίνεται πως με τη σειρά του ο Balmain ''υπέκυψε'' σε αυτή και ο creative director Olivier Rousteing αποκάλυψε στη νέα του Pre-Fall συλλογή για το 2019 ένα νέο λογότυπο για τον Οίκο μετά από 70 χρόνια.
Πιο συγκεκριμένα, το νέο logo δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το design studio Adulte Adulte και περιλαμβάνει τα δύο αρχικά του ιδρυτή του οίκου Pierre Balmain που ενώνονται, σχηματίζοντας ένα κομψό και μίνιμαλ ''PB''.

Όπως είναι αναμενόμενο το λογότυπο αποτυπώθηκε στις ζώνες και τα μπλουζάκια της συλλογής για το επόμενο φθινόπωρο με σκοπό φυσικά να αποφέρει κέρδη που σύμφωνα με εκτιμήσεις αναμένεται να ξεπεράσουν τα 370 εκατομμύρια δολάρια το 2019.
''Xρειάστηκε πολλή δουλειά για να φτάσουμε σε ένα σχήμα που οι άνθρωποι θα θυμούνται. Σε κάθε στάδιο της διαδικασίας, ένιωθα έντονη την ανάγκη να επιστρέφω στις ρίζες μας και να κάνω αναφορά στο θρυλικό σχέδιο που αποκάλυψε ο Pierre Balmain 70 χρόνια πριν. Αυτό το γράμμα είναι η ίδια η ταυτότητα του Οίκου" δήλωσε χαρακτηριστικά ο Olivier Rousteing.


Να υπενθυμίσουμε πως ο οίκος Balmain δεν είναι ο μόνος που άλλαξε το logo του, καθώς πριν από λίγο καιρό και ο Hedi Slimane άλλαξε το σήμα του οίκου Celine αλλά και o Riccardo Tisci του οίκου Burberry, κινήσεις που επίσης σχετίζονται με τον ανταγωνισμό με τους οίκους Gucci, Fendi, Chanel και Louis Vuitton, οι οποίοι πετυχαίνουν έσοδα δισεκατομμυρίων με τα λογότυπά τους.

Όπως και να ΄χει το νέο λογότυπο είναι ενδιαφέρον και μας αρέσει ιδιαίτερα καθώς δεν ''ακυρώνει'' την παράδοση και απόλυτα σύγχρονο οδηγεί σε μια νέα εποχή τον Οίκο, επικοινωνώντας με το παγκόσμιο ακροατήριο.
Δες ακόμη: Ο οίκος Burberry μόλις άλλαξε λογότυπο