Μετά το κλείσιμο του Marc by Marc Jacobs
Αν ένα μόνο επίθετο έπρεπε να χαρακτηρίσει τον Marc Jacobs, τότε αυτό θα ήταν σίγουρα αντισυμβατικός, καθώς ο σχεδιαστής δε διατηρεί μία σταθερή εικόνα, ούτε έχει "σήμα-κατατεθέν" δημιουργίες, αλλά ακολουθεί πάντα ένα δικό του μονοπάτι με συλλογές γεμάτες ενθουσιασμό και το μόνο σίγουρο είναι πως δικαιώνεται, καθώς έχει καταφέρει να μετατρέψει την ομώνυμη μάρκα του σε παγκόσμια δύναμη της μόδας.
Ο Αμερικανός σχεδιαστής φαίνεται πως επιφύλασσε χαρμόσυνα νέα για το fashion κοινό αφού ανακοίνωσε την ίδρυση ενός νέου θυγατρικού και πιο οικονομικού brand, το οποίο θα παρουσιαστεί στην Pre Fall 2019 συλλογή του Οίκου. Πιο συγκεκριμένα, η collection θα χωριστεί σε δύο μέρη, το πρώτο όπου θα παρακολουθήσουμε κανονικά την πασαρέλα και το δεύτερο που θα περιλαμβάνει fashion items σε πιο οικονομικές τιμές και θα ονομάζεται "The Marc Jacobs”.
Η παραπάνω πρωτοβουλία ανήκει στο Διευθύνοντα Σύμβουλο Eric Marechalle, ο οποίος εντάχθηκε στον Marc Jacobs από τον οίκο Kenzo τον Ιούλιο του 2017 και σίγουρα αποτελεί μία ακόμη πολύ έξυπνη κίνηση του Οίκου για να πλησιάσει και πάλι το ευρύ κοινό. Να υπενθυμίσουμε πως ο οίκος Marc Jacobs διατηρούσε και στο παρελθόν μία προσιτή γραμμή με τίτλό Marc by Marc Jacobs την οποία όμως έκλεισε το 2015.
Δες ακόμη: Marc Jacobs Redux Grunge | Όλα όσα έγιναν στο party επανακυκλοφορίας της 90s συλλογής
Εμείς δίχως αμφιβολία αναμένουμε το οικονομικό brand με την signature Marc Jacobs αισθητική, το οποίο θα κυκλοφορήσει το Μάιο και φυσικά ως τότε ο σχεδιαστής γνωρίζει το τρόπο να κορυφώσει την αγωνία των fashionistas. Ήδη δημοσίευσε την πρώτη φωτογραφία της συλλογής στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, όπου φυσικά ξεχωρίσαμε τα χρωματιστά flared παντελόνια και τα ριγέ πουλόβερ που θα εισβάλουν δυναμικά στη ντουλάπα και στις φωτογραφίες trendsetters και Influencers την ερχόμενη Άνοιξη.
Δες ακόμη: Dolce & Gabbana Alta Moda | Η συλλογή που παρέδωσε μαθήματα ιστορίας τέχνης