top article

Support Small Business

  1. LAVA_: Τα κεραμικά ως έργα τέχνης LAVA_: Τα κεραμικά ως έργα τέχνης
  2. Ένας δροσερός κήπος στην Κηφισιά κρύβει νόστιμα μυστικά Ένας δροσερός κήπος στην Κηφισιά κρύβει νόστιμα μυστικά
  3. Το Naif είναι η νέα, ενδιαφέρουσα άφιξη πίσω από τη Στέγη Το Naif είναι η νέα, ενδιαφέρουσα άφιξη πίσω από τη Στέγη
  4. Η εκλεκτή κάβα και το φίνο μενού του Materia Prima στο Παγκράτι Η εκλεκτή κάβα και το φίνο μενού του Materia Prima στο Παγκράτι
  5. Γνώρισε τη μικρή παραγωγό της kombucha στην Αθήνα Γνώρισε τη μικρή παραγωγό της kombucha στην Αθήνα
  6. Wine delivery: Ναι, το αγαπημένο σου κρασί έρχεται στην πόρτα σου Wine delivery: Ναι, το αγαπημένο σου κρασί έρχεται στην πόρτα σου
  7. Στο Τρομερό Παιδί θα φας προζυμένιο ψωμί και κρουασάν με φρέσκο βούτυρο Στο Τρομερό Παιδί θα φας προζυμένιο ψωμί και κρουασάν με φρέσκο βούτυρο
  8. Ο καλός καφές χωράει μέσα σε λίγα τετραγωνικά Ο καλός καφές χωράει μέσα σε λίγα τετραγωνικά
  9. Τα πιο ωραία ροζέ του καλοκαιριού Τα πιο ωραία ροζέ του καλοκαιριού
  10. Selena Gomez | Έτσι αποφάσισε να υποστηρίξει το κίνημα "Black Lives Matter" Selena Gomez | Έτσι αποφάσισε να υποστηρίξει το κίνημα "Black Lives Matter"
  11. Ο Kanye West ξεκινά ένα fund για τα έξοδα του κολεγίου της κόρης του George Floyd Ο Kanye West ξεκινά ένα fund για τα έξοδα του κολεγίου της κόρης του George Floyd
  12. Meet the designer: Γνωρίζοντας το designing duo πίσω από το LAVIATE Meet the designer: Γνωρίζοντας το designing duo πίσω από το LAVIATE
  13. Στο Mokpo Creative Cakes θα βρεις γλυκά - έργα τέχνης Στο Mokpo Creative Cakes θα βρεις γλυκά - έργα τέχνης
  14. Ένα εργαστήριο κεραμικής που προωθεί την ελευθερία της έκφρασης Ένα εργαστήριο κεραμικής που προωθεί την ελευθερία της έκφρασης
  15. Το νέο Feyrouz φέρνει αέρα ανατολής στο εμπορικό κέντρο της Αθήνας Το νέο Feyrouz φέρνει αέρα ανατολής στο εμπορικό κέντρο της Αθήνας
  16. Meet the designer: Αριάδνη Κυπρή Meet the designer: Αριάδνη Κυπρή
  17. Η Λίλα Μπακλέση ανέβασε το πιο feel good βίντεο μαγειρικής Η Λίλα Μπακλέση ανέβασε το πιο feel good βίντεο μαγειρικής
  18. Το #cook4heroes είναι η ευχάριστη είδηση της ημέρας Το #cook4heroes είναι η ευχάριστη είδηση της ημέρας
  19. Meet the designer | Κατερίνα Γρηγοροπούλου Meet the designer | Κατερίνα Γρηγοροπούλου
  20. Dickie Dee: Η ιστορία του soft ice cream από τον Καναδά στην καρδιά της Αθήνας Dickie Dee: Η ιστορία του soft ice cream από τον Καναδά στην καρδιά της Αθήνας
  21. #menoumespiti: Πώς μπορείς κι εσύ να στηρίξεις το αγαπημένο σου εστιατόριο και μπαρ #menoumespiti: Πώς μπορείς κι εσύ να στηρίξεις το αγαπημένο σου εστιατόριο και μπαρ
  22. Meet the artist: Val Goutsi Meet the artist: Val Goutsi

Στο σόου για την παρουσίαση της συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020-2021 του οίκου Gucci, οι θεατές είχαν κληθεί να σηκωθούν από τις θέσεις στους και να παρακολουθήσουν τι γίνεται στο backstage, πίσω από τις βαριές κουρτίνες που το χώριζαν από το catwalk.

Στην διαφημιστική καμπάνια για την ίδια συλλογή, ο Alessandro Michele ακολουθεί την ίδια "ανάποδη" διαδικασία: Ο καλλιτεχνικός διευθυντής ζήτησε από τα μοντέλα να διαμορφώσουν την καμπάνια, εξερευνώντας περαιτέρω την ιδέα ότι κοιτάζοντας τα πράγματα από μια άλλη οπτική, διαμορφώνονται καινούριες δυνατότητες.

Έτσι, το μόνο που δόθηκε στα μοντέλα ήταν ένα σύντομο brief και η προτροπή να ενσωματώσουν τα κομμάτια της νέας συλλογής στην καθημερινότητά τους και στους προσωπικούς χώρους τους και να φωτογραφήσουν μόνα τους τα στιγμιότυπα από τη ζωή τους.

Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci ρίχνει μια κλεφτή ματιά στη ζωή των μοντέλων

Το αποτέλεσμα είναι μια σειρά από πορτρέτα γεμάτα ειλικρίνεια που δίνουν στην καμπάνια έναν βαθύ προσωπικό χαρακτήρα.

gucci

Σ' αυτές τις απολύτως αληθινές εικόνες, το σπίτι κάθε μοντέλου μετατρέπεται σε ένα δημιουργικό εργαστήριο όπου οι κάτοικοι διασκεδάζουν και πειραματίζονται και γίνονται φωτογράφοι, παραγωγοί, σκηνογράφοι και αφηγητές.

gucci

Τα διαφορετικά φορμά αποδεικνύουν την ποικιλία των μέσων που χρησιμοποιήθηκαν: από φωτογραφικές μηχανές μιας χρήσης, μέχρι κάμερες κινητών τηλεφώνων και προσθέτουν ακόμα μεγαλύτερη πολυφωνία στο αποτέλεσμα.

gucci

"Αποφάσισα να αφήσω τα ρούχα να ταξιδέψουν στα σπίτια των μοντέλων -ανθρώπων που έχω επιλέξει στο πέρασμα του χρόνου για την μοναδικότητα που συνήθως δίνουν στις καμπάνιες μου. Τους ζήτησα να αποτυπώσουν την ιδέα που έχουν για τον εαυτό τους, να τη δημοσιοποιήσουν και να μοιραστούν με τον κόσμο την ποίηση που τη συνοδεύει. Τους ενθάρρυνα να παίξουν και να αυτοσχεδιάσουν με τη ζωή τους", εξηγεί ο Alessandro Michele.

gucci

Αυτή είναι λοιπόν η κοινότητα του οίκου Gucci... Άνθρωποι που κεντούν, φροντίζουν τον κήπο τους, κάνουν ηλιοθεραπεία, πλένουν τα δόντια τους, κάθονται στην οροφή ενός κτιρίου χοροπηδούν στο κρεβάτι, παίζουν με τα κατοικίδιά τους ή καθαρίζουν το παρκέ.

gucci

Παρόλο που το κόνσεπτ είναι να βγει προς τα έξω απλά η καθημερινότητά τους, οι εικόνες κάθε άλλο παρά απλές είναι, ενώ η ομοιογένεια που υπάρχει στο αποτέλεσμα αποδεικνύει ότι η αισθητική ταυτότητα του οίκου Gucci είναι βαθιά ριζωμένη σε όλους τους.

 

Ιούλιος 2018

>