Για πρώτη φορά, τα μοντέλα κλήθηκαν αντί να ποζάρουν μπροστά στο φακό, να εντάξουν τα ρούχα της συλλογής στην καθημερινότητά τους και να φωτογραφηθούν μόνα τους
Στο σόου για την παρουσίαση της συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020-2021 του οίκου Gucci, οι θεατές είχαν κληθεί να σηκωθούν από τις θέσεις στους και να παρακολουθήσουν τι γίνεται στο backstage, πίσω από τις βαριές κουρτίνες που το χώριζαν από το catwalk.
Στην διαφημιστική καμπάνια για την ίδια συλλογή, ο Alessandro Michele ακολουθεί την ίδια "ανάποδη" διαδικασία: Ο καλλιτεχνικός διευθυντής ζήτησε από τα μοντέλα να διαμορφώσουν την καμπάνια, εξερευνώντας περαιτέρω την ιδέα ότι κοιτάζοντας τα πράγματα από μια άλλη οπτική, διαμορφώνονται καινούριες δυνατότητες.
Έτσι, το μόνο που δόθηκε στα μοντέλα ήταν ένα σύντομο brief και η προτροπή να ενσωματώσουν τα κομμάτια της νέας συλλογής στην καθημερινότητά τους και στους προσωπικούς χώρους τους και να φωτογραφήσουν μόνα τους τα στιγμιότυπα από τη ζωή τους.

Το αποτέλεσμα είναι μια σειρά από πορτρέτα γεμάτα ειλικρίνεια που δίνουν στην καμπάνια έναν βαθύ προσωπικό χαρακτήρα.

Σ' αυτές τις απολύτως αληθινές εικόνες, το σπίτι κάθε μοντέλου μετατρέπεται σε ένα δημιουργικό εργαστήριο όπου οι κάτοικοι διασκεδάζουν και πειραματίζονται και γίνονται φωτογράφοι, παραγωγοί, σκηνογράφοι και αφηγητές.

Τα διαφορετικά φορμά αποδεικνύουν την ποικιλία των μέσων που χρησιμοποιήθηκαν: από φωτογραφικές μηχανές μιας χρήσης, μέχρι κάμερες κινητών τηλεφώνων και προσθέτουν ακόμα μεγαλύτερη πολυφωνία στο αποτέλεσμα.

"Αποφάσισα να αφήσω τα ρούχα να ταξιδέψουν στα σπίτια των μοντέλων -ανθρώπων που έχω επιλέξει στο πέρασμα του χρόνου για την μοναδικότητα που συνήθως δίνουν στις καμπάνιες μου. Τους ζήτησα να αποτυπώσουν την ιδέα που έχουν για τον εαυτό τους, να τη δημοσιοποιήσουν και να μοιραστούν με τον κόσμο την ποίηση που τη συνοδεύει. Τους ενθάρρυνα να παίξουν και να αυτοσχεδιάσουν με τη ζωή τους", εξηγεί ο Alessandro Michele.

Αυτή είναι λοιπόν η κοινότητα του οίκου Gucci... Άνθρωποι που κεντούν, φροντίζουν τον κήπο τους, κάνουν ηλιοθεραπεία, πλένουν τα δόντια τους, κάθονται στην οροφή ενός κτιρίου χοροπηδούν στο κρεβάτι, παίζουν με τα κατοικίδιά τους ή καθαρίζουν το παρκέ.

Παρόλο που το κόνσεπτ είναι να βγει προς τα έξω απλά η καθημερινότητά τους, οι εικόνες κάθε άλλο παρά απλές είναι, ενώ η ομοιογένεια που υπάρχει στο αποτέλεσμα αποδεικνύει ότι η αισθητική ταυτότητα του οίκου Gucci είναι βαθιά ριζωμένη σε όλους τους.

Gucci F/W 2020-2012

Gucci F/W 2020-2012

Gucci F/W 2020-2012

Gucci F/W 2020-2012

Gucci F/W 2020-2012

Gucci F/W 2020-2012

Gucci F/W 2020-2012

Gucci F/W 2020-2012

Gucci F/W 2020-2012

Gucci F/W 2020-2012

Gucci F/W 2020-2012

Gucci F/W 2020-2012

Gucci F/W 2020-2012

Gucci F/W 2020-2012

Gucci F/W 2020-2012