September 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Μόδα

To TikTok διοργανώνει τo δικό του Μήνα Μόδας

To TikTok διοργανώνει τo δικό του Μήνα Μόδας PIXEL FORMULA

Ποιο Fashion Week; Στο TikTok η μόδα είναι στο επίκεντρο για έναν μήνα με live μετάδοση των σόου και capsule συλλογές μόνο για την εφαρμογή.

Τη στιγμή που τα Fashion Weeks αναμένεται να ξεκινήσουν σε λίγες μέρες με λιγότερα brands κι ακόμα λιγότερους καλεσμένους, το TikTok σπεύδει να καλύψει το κενό διοργανώνοντας όχι απλά τη δική του Εβδομάδα Μόδας αλλά έναν ολόκληρο Fashion Month.

Από τότε που κυκλοφόρησε, το Σεπτέμβριο του 2016, το TikTok έχει καταφέρει να γίνει η αγαπημένη εφαρμογή της Gegeneration Z. H επιρροή του σε τομείς της ποπ κουλτούρας, όπως η μουσική και η μόδα είναι καταιγιστική και πλέον θεωρείται η πλατφόρμα που ανεβοκατεβάζει τα trends. Οι Fendi, Balenciaga και Dior είναι ανάμεσα στους μεγάλους οίκους που έχουν ανοίξει λογαριασμό στην πλατφόρμα, ενώ η Gucci έχει κάνει μεγάλη επιτυχία με το ανεπίσημο Gucci Model Challenge.

Τώρα, δείχνοντας για άλλη μια φορά τα αντανακλαστικά του, το TikTok καινοτομεί ανταποκρινόμενο στις νέες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία για τις Εβδομάδες Μόδας. Ήδη από τις αρχές Σεπτεμβρίου έχει ξεκινήσει το "TikTok Fashion Month", που επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθήσουν επιδείξεις μόδας από τις οθόνες τους. Αρκετά brands έχουν συμμετάσχει, όπως οι Louis Vuitton και Saint Laurent που μετέδωσαν τα σόου για τις ανδρικές συλλογές μέσω της εφαρμογής, αλλά και ο JW Anderson και η Puma.

Η ιδέα να προσφέρει το TikTok μια εναλλακτική λύση στα Fashion Weeks προέκυψε λόγω της καραντίνας, όπως εξηγεί η κινεζική εταιρία σε ανακοίνωσή της: "Με την πλειοψηφία των ατόμων να βρίσκονται ακόμη σε καραντίνα στο σπίτι και να περιορίζουν τις κοινωνικές επαφές τους, τα brands έπρεπε να ανακαλύψουν νέους τρόπους για να επικοινωνήσουν με τους πελάτες τους".

Capsule συλλογές σχεδιασμένες αποκλειστικά για το TikTok

Η εφαρμογή είναι πλέον έτοιμη να κάνει το επόμενο βήμα που ξεπερνά την απλή προβολή των σόου. Στις 8 Οκτωβρίου 2020, θα πραγματοποιηθεί ένα ψηφιακό catwalk με την ονομασία "TikTok Runway Odyssey" σε συνεργασία με την PUMA και τον οίκο Alice + Olivia. Πρόκειται για ένα σόου στο... front row του οποίου θα βρίσκονται οι χρήστες της εφαρμογής που θα μπορούν να αγοράσουν αποκλειστικές capsule συλλογές διαθέσιμες μόνο στο TikTok.

Alice + Olivia
Από τη συλλογή Alice + Olivia για το TikTok

Μέρος από τα έσοδα των πωλήσεων αυτών των συλλογών θα διατεθούν σε οργανισμούς όπως η Πρωτοβουλία Equal Justice (για τα προϊόντα PUMA) και το Council of Fashion Designers of America CFDA  (για τα προϊόντα Alice + Olivia).

Στοχεύοντας στη Generation Z

Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, το 60% των 800 εκατομμυρίων χρηστών του TikTok είναι ηλικίας 16 έως 24 ετών. Η Charli D'Amelio, η πιο δημοφιλής Tiktoker είναι μόλις 16 ετών και έχει 86 εκατομμύρια ακολούθους. Είναι λογικό ο χώρος της μόδας να ενδιαφέρεται όλο και περισσότερο για αυτό το μέσο που συνδυαλέγεται απευθείας με την Generation Z. Έτσι, ο Hedi Slimane πρόσφατα επέλεξε ως πρόσωπο της καμπάνιας του οίκου Celine τον Noen Eubanks, τον 19χρονο που κάθε βίντεό του στο TikTok έχει πάνω από 100 εκατομμύρια views. Ενώ οι Dolce & Gabbana και Prada είχαν προσκαλέσει πολλούς σταρ της συγκεκριμένης εφαρμογής να παρακολουθήσουν από την πρώτη σειρά την επίδειξή τους για τη συλλογή φθινόπωρο-χειμώνα 2020-2021.

BEST OF NETWORK