H τσάντα 11.12 επανακυκλοφορεί σε νέα έκδοση.
Μια από τις πιο δημοφιλείς τσάντες όλων των εποχών, η θρυλική 11.12 της Chanel επιστρέφει σε μια μοντέρνα εκδοχή. Το λανσάρισμα συνοδεύεται από μια εντυπωσιακή καμπάνια που επιμελήθηκε το διάσημο φωτογραφικό δίδυμο Inez & Vinoodh και η οποία μας μεταφέρει στην περιοχή Saint-Germain-des-Pres του Παρισιού.

Συμμετέχουν πέντε μούσες του διάσημου οίκου Anna Mouglalis, Rianne van Rompaey, Imaan Hammam, Louise de Chevigny και Zoé Adjani που ποζάρουν κρατώντας το iconic αξεσουάρ.

Η ιστορία της 11.12
Η τσάντα 11.12 έχει τις ρίζες της στη 2.55, τη θρυλική δημιουργία που παρουσίασε η Gabrielle "Coco" Chanel το 1955 και έγινε συνώνυμη της haute couture. Τη δεκαετία του 1980 και συγκεκριμένα το 1983, ο Κarl Lagerfeld έφτιαξε τη δική του εκδοχή στην τσάντα αυτή, την οποία ονόμασε 11.12. Οι βασικές διαφορές της από τη 2.55 είναι η αγκράφα με το διπλό C, η μεταλλική αλυσίδα που μπλέκεται με το δερμάτινο λουρί και η εισαγωγή 7 πρακτικών θηκών στο εσωτερικό.
Όπως και στην 2.55, για την παραγωγή κάθε κομματιού χρειάζεται να πραγματοποιηθούν πάνω από 180 διεργασίες που ελέγχονται σχολαστικά σε κάθε στάδιο, ενώ απαιτούνται έως και δεκαπέντε ώρες για να ολοκληρωθεί από τους τεχνίτες κάποιου από τα πέντε ατελιέ του οίκου.
Στις διάσημες φαν της 11.12 συγκαταλέγονται οι Πριγκίπισσα Diana, Kate Middleton, Demi Lovato και Bella Hadid.
"H Chanel 11.12 είναι κάτι περισσότερο από μια κλασική τσάντα, είναι ένας αληθινός σύμμαχος της καθημερινότητας", αναφέρει ο οίκος. "Είναι ένα αξεσουάρ που συγκεντρώνει όνειρα, συναισθήματα, ιστορία και πολυτέλεια, παραμένοντας πάντα ένα σύμβολο διαχρονικής κομψότητας που θα ενσαρκώνει τη γοητεία της Chanel".
Διάβασε κι εδώ όλα όσα πρέπει να ξέρεις για τις τσάντες.