Fall/Winter trends
Τα καλά νέα είναι ότι μπορείς να αποκτήσεις ένα ζευγάρι sneakers με την υπογραφή Gucci δίνοντας μόνο 17,99 δολάρια.Τα κακά νέα είναι ότι τα παπούτσια αυτά είναι ψηφιακά και "φοριούνται” μόνο στις εμφανίσεις σου σε virtual περιβάλλοντα.
To Virtual 25 μοιάζει με ένα κλασικό sneaker στους τόνους του πράσινου, με λεπτομέρειες από φούξια, γαλάζιο και πορτοκαλί και πωλείται μέσω του Gucci App όπου μπορείς επίσης να το "δοκιμάσεις”. Εάν το αγοράσεις, μπορείς να το φοράς σε εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας, όπως το VR Chat ή σε παιχνίδια, όπως το Roblox. Μπορείς όμως να τα "φορέσεις" και στις φωτογραφίες που ποστάρεις στα social media -κάτι σαν τα φίλτρα που σε κάνουν να εμφανίζεσαι με ένα στεφάνι από λουλούδια στα μαλλιά, αλλά πιο stylish και ακριβό για κάτι που δεν υπάρχει στην πραγματικότητα. Εξάλλου, τα συγκεκριμένα sneakers είναι ακριβώς αυτό: ένα φίλτρο που μέσα από μια AR τεχνολογία προσαρμόζεται στο πόδι. O αριθμός 25 είναι ο αγαπημένος του καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου, ενώ τόσο στο πλάι όσο και πάνω στη "γλώσσα" του παπουτσιού υπάρχει το logo GC.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο ιταλικός οίκος επιχειρεί να συνδυάσει τη δημιουργικότητά του με τη νέα ψηφιακή πραγματικότητα. Πριν από μερικές εβδομάδες λάνσαρε τα δικά του avatar για το Pokemon Go τα οποία φορούν ρούχα από τη συλλογή Gucci X North Face και οι χρήστες του παιχνιδιού μπορούσαν να εντοπίσουν με τα κινητά τους κοντά στα καταστήματα του brand. Επιπλέον, στην εφαρμογή του οίκου υπάρχει η δυνατότητα να αγοράσει κάποιος παιχνίδια που έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για αυτόν. Ακόμα κι έτσι όμως, είναι η πρώτη φορά που η Gucci δημιουργεί ένα αξεσουάρ το οποίο υπάρχει αποκλειστικά στον ψηφιακό κόσμο.
Τα sneakers Virtual 25 δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την εταιρεία τεχνολογίας και μόδας από τη Λευκορωσία Wanna. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας αυτής, όπως έχει πει σε συνεντεύξεις του, εκτιμά ότι μέσα στα επόμενα 5 – 10 χρόνια, ένα μεγάλο μέρος των εσόδων των μεγάλων οίκων μόδας θα προέρχεται από προϊόντα που θα υπάρχουν μόνο στον ψηφιακό κόσμο. H αγορά τέτοιων προϊόντων γνωρίζει τεράστια άνθηση τελευταία και αναμένεται να ανέβει κι άλλο στο άμεσο μέλλον. Η Gucci σε συνεργασία με τη Wanna έχει επίσης φτιάξει δείγματα επαυξημένης πραγματικότητας για ολόκληρη την "κανονική" συλλογή παπουτσιών της ώστε να μπορεί κάθε επίδοξος πελάτης να "δοκιμάζει" τα σχέδια που θέλει μέσα από την εφαρμογή της. Στόχος του brand είναι σταδιακά να καταργήσει τις "παραδοσιακές" φωτογραφίες που υπάρχουν στα e-shop με AR μοντέλα που προσφέρουν μια πιο διαδραστική εμπειρία shopping ακόμα κι από τον καναπέ σου.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr