Η συλλογή έχει τίτλο "Serpenti Through the Eyes of Mary Katrantzou".
Τον Οκτώβριο του 2019, στην εντυπωσιακή παρουσίαση της συλλογής της Μαίρης Κατράντζου στο Ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο για τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020, τα μοντέλα της περπατούσαν στον ατμοσφαιρικό χώρο φορώντας τις υπέροχες, πολύχρωμες δημιουργίες της και πολύτιμα κοσμήματα του οίκου Bulgari.

Τώρα, η Ελληνίδα σχεδιάστρια και ο ιταλικός οίκος προχωρούν τη συνεργασία τους ένα βήμα πιο μπροστά. Αυτή τη φορά, η Μαίρη Κατράντζου υπογράφει μια νέα σειρά αξεσουάρ για λογαριασμό του Bulgari. Η συλλογή "Serpenti: Through the eyes of Mary Katrantzou" περιλαμβάνει τσάντες, minaudieres και μεταξωτά μαντίλια εμπνευσμένα από τη μεταμόρφωση του φιδιού, ενός από τα βασικά σύμβολα του Bulgari.


"Ο οίκος Bulgari είναι πολύ αγαπητός στην Ελλάδα", λέει η σχεδιάστρια σε συνέντευξή της στο Tatler. "Θυμάμαι ότι η μητέρα μου είχε ένα κόσμημα Bulgari και όταν ήμουν μικρή με άφηνε να το φοράω όταν έπαιζα με τα ρούχα της. Μεγάλωσα εκτιμώντας ιδιαίτερα τους κώδικες του Bulgari, την υπέρτατη αισθητική του, τα ζωντανά χρώματα, τη δυναμική και την ακεραιότητα του σχεδιασμού. Επιπλέον, υπάρχει μια σχέση ανάμεσα στην Ελλάδα και τη Ρώμη, μέσω της αρχιτεκτονικής, των χρωμάτων και των μοτίβων, οπότε όταν είχα την τύχη να δω τα αρχεία του οίκου, πολλά από τα σύμβολα ήταν ιδιαίτερα οικεία σε μένα".

Στην καμπάνια της συλλογής πρωταγωνιστεί η Natalia Vodianova, ενώ μέρος των πωλήσεων θα διατεθεί για τη στήριξη του ιδρύματος του τοπ μόντελ "Naked Heart Foundation". "Είναι μητέρα, σύζυγος, επιχειρηματίας και φιλάνθρωπος και για μένα ένα πρόσωπο που συμβολίζει τη δύναμη. Ήξερα από την πρώτη στιγμή ότι έπρεπε να είναι το πρόσωπο της καμπάνιας", λέει η Κατράντζου για τη συνεργασία τους.
