Summer feeling
Λίγες μέρες αφού ο οίκος Gucci αποκάλυψε τη συλλογή του για την οποία ο Alessandro Michele "χάκαρε" στοιχεία και σιλουέτες από τις συλλογές Balenciaga, o γαλλικός οίκος αποκάλυψε τη δική του collection για τον Χειμώνα 2021. Χωρίς co-branding και δημιουργικές προσμίξεις, αλλά με πίστη και συνέπεια στο γνώριμο streetstyle ύφος και τις oversized φόρμες, ο Demna Gvasalia φρόντισε, ωστόσο, να εντυπωσιάσει ξανά (μετά την περίφημη παρουσίαση - video game) με τον τρόπο που επέλεξε να παρουσιάσει τις δημιουργίες του για τη Balenciaga: ως καρτ ποστάλ από διάφορα διάσημα αξιοθέατα του πλανήτη, μεταξύ των οποίων και η Ακρόπολη.
Παρίσι, Νέα Υόρκη, Βενετία, Σανγκάη, Λονδίνο, Βρυξέλλες, Τόκιο, Άμστερνταμ, Μόσχα, Σίνδεϊ, Ρώμη, Σαν Φρανσίσκο, Σικάγο, Κάιρο, Άγκρα (η ινδική πόλη που φιλοξενεί το Ταζ Μαχάλ), αλλά και Αθήνα, είναι μερικές από τις παγκόσμιες πρωτεύουσες και μεγαλουπόλεις που "φιλοξενούν" τα μοντέλα του Gvasalia ντυμένα με τις δημιουργίες της συλλογής. Βεβαίως, όπως θα παρατηρήσει κανείς στο lookbook της συλλογής, και όπως θα παραδεχτεί και ο ίδιος ο σχεδιαστής, "πρόκειται για photoshop". Ωστόσο, αυτή η κάπως παλιομοδίτικη αισθητική των καρτ ποστάλ, που έρχεται σε αντίθεση με τις απόλυτα σύγχρονες δημιουργίες του, αποτυπώνει αποτελεσματικά τη νοσταλγία για τα ταξίδια, στα οποία ο Gvasalia θέλησε να αποτίσει φόρο τιμής μ' αυτή τη συλλογή.
Οι πρωτοτυπίες, ωστόσο, δεν σταματούν εδώ, αφού ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Balenciaga πρωτοτύπησε και με άλλο τρόπο: αντί να ετοιμάσει ένα fashion film για να παρουσιάσει την κολεξιόν, μοιράστηκε με το κοινό του ένα "feel good" βίντεο φτιαγμένο από εικόνες "που είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι προκαλούν θετικά συναισθήματα". "Θεώρησα ότι είναι μία καλή στιγμή για να εξερευνήσω έναν άλλο τρόπο έκφρασης του brand, που δεν θα σχετίζεται με τα προϊόντα", δήλωσε ο Gvasalia στο WWD για το video με τον απλό τίτλο "feel good video".
Δες το βίντεο:
Η συλλογή
Όσο για τη συλλογή, το casual και το easy - wear στιλ είναι κυρίαρχα, όπως και οι oversized σιλουέτες. Υπερμεγέθη σακάκια και παλτό, track jackets σε διάφορα χρώματα, καμπαρντίνες με φουσκωτά μανίκια, φαρδιά jeans, retro - inrpired φλοράλ και πουά φορέματα με φιόγκους και βολάν, hoodies με τυπωμένη τη λέξη "Gay" είναι κομμάτια που ξεχωρίζουν από μία συλλογή που παραμένει συνεπής στο φουτουριστικό "drama" και τη διορατική αποτύπωση και διαρκή επανερμηνεία του σύγχρονου streetwear.
Σημαντική, επίσης, επισήμανση για τη νέα συλλογή: ο Gvasalia αποδεικνύει ότι το luxury fashion μπορεί να είναι 100% eco- friendly αφού στη Winter 2021 collection που μόλις παρουσίασε, το 90.6% των υφασμάτων που χρησιμοποίησε είναι βιώσιμο.
Tα Looks
— Balenciaga (@BALENCIAGA) April 18, 2021
— Balenciaga (@BALENCIAGA) April 18, 2021
— Balenciaga (@BALENCIAGA) April 18, 2021
— Balenciaga (@BALENCIAGA) April 18, 2021
— Balenciaga (@BALENCIAGA) April 18, 2021
— Balenciaga (@BALENCIAGA) April 18, 2021
— Balenciaga (@BALENCIAGA) April 18, 2021
Balenciaga Winter 21 pre-collection pic.twitter.com/VEb4OjDVcQ
— Balenciaga (@BALENCIAGA) April 18, 2021
Πηγή: Harpersbazaar.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr