November 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Μόδα

Revenge shopping, Τι είναι και πώς θα επηρεάσει τις αγορές μόδας;

21.04.2021
Revenge shopping, Τι είναι και πώς θα επηρεάσει τις αγορές μόδας; glami

Μετά από τόσους μήνες αποχής από το shopping, φαίνεται πως είμαστε έτοιμες να επιστρέψουμε στο αγαπημένο μας "χόμπι".

Με εκατομμύρια καταναλωτές σε όλο τον κόσμο να βρίσκονται σε διαδοχικά lockdown για περισσότερο από ένα χρόνο, είναι προφανές ότι η online αγοραστική συμπεριφορά και οι προτεραιότητες έχουν αλλάξει και στα είδη μόδας. Δεδομένου ότι πολλοί εργάζονται από το σπίτι και δεν συμμετέχουν σε κοινωνικές εκδηλώσεις, είναι λογικό ότι η αγορά νέων προϊόντων μόδας για αυτές τις περιπτώσεις δεν θεωρείται προτεραιότητα ή και αναβάλλεται για μελλοντικές αγορές όταν η κατάσταση αλλάξει. Κατά συνέπεια, αναδείχθηκε μία νέα αγοραστική τάση- φαινόμενο, το revenge shopping, που χαρακτηρίζεται από την συνολική αύξηση των πωλήσεων, όχι μόνο στις ΗΠΑ και την Κίνα, αλλά και σε ορισμένες Ευρωπαϊκές χώρες, καθώς πραγματοποιείται σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων και προχωράει ο μαζικός εμβολιασμός του πληθυσμού.

Το πρώτο βήμα των καταναλωτών προς αυτή την κατεύθυνση είναι η προσθήκη περισσότερων προϊόντων στο wishlists (λίστα αποθηκευμένων προϊόντων) τους κυρίως για είδη (όπως ρούχα εξόδου, αξεσουάρ, κοσμήματα κ.ά.) που μήνες τώρα έχουν μείνει εκτός της "μόδας σπιτιού" που λίγο έως πολύ όλοι είχαν υιοθετήσει στην καθημερινότητάς τους.

Το GLAMI καταγράφει μια αυξητική τάση στην πρόθεση αγορών των καταναλωτών, μετά το μακρύ διάστημα απουσίας κοινωνικών επαφών και δραστηριοτήτων στην κατεύθυνση των προϊόντων εξόδου σε σχέση με τις κατηγορίες σπιτιού που όλους τους προηγούμενους μήνες ήταν πρώτες σε ζήτηση. Οι Έλληνες, προετοιμάζονται και ενόψει του Πάσχα να αγοράσουν ρούχα και παπούτσια σε μεγαλύτερη ποικιλία κάτι που ήδη καταγράφεται και στις λίστες προϊόντων (wishlists) στο GLAMI.gr που παρατηρεί αύξηση 20% στα αποθηκευμένα προϊόντα ανά χρήστη στο τέλος Μαρτίου σε σύγκρισή με τον Ιανουάριο (μήνα χειμερινών εκπτώσεων). Με συντριπτική διαφορά τα πιο "αγαπητά" προϊόντα για τον Μάρτιο και τον Απρίλιο είναι τα φορέματα, τα κοντομάνικα μπλουζάκια και τα πουκάμισα.

Το Revenge shopping σε παγκόσμιο επίπεδο

Το revenge shopping ή η revenge δαπάνη μπορεί να περιγραφεί ως η τάση του γενικού συνόλου του πληθυσμού που απαλλαγμένο από τα περιοριστικά μέτρα κατά της πανδημίας θα προχωρήσει σε "έκρηξη αγορών", ειδικά σε είδη πολυτελείας.

Στην Κίνα όπου τα περιοριστικά μέτρα άρθηκαν ήδη από το καλοκαίρι του 2020 παρατηρήθηκε αύξηση της δαπάνης ακόμη και 90% όπως καταγράφει το BusinessofFashion.com ενώ υπολογίζεται ότι οι Αμερικανοί έχουν διαθέσιμα $1.7 τρις. για revenge shopping σε ρούχα και παπούτσια αλλά και φαγητό και εξόδους σύμφωνα με το bloomberg.com. Τέλος, το National Retail Federation των ΗΠΑ προβλέπει αύξηση των λιανικών πωλήσεων μεταξύ 6.5% και 8.2% για το 2021, που αν αποδειχθεί, θα είναι η γρηγορότερη αύξηση που έχει καταγραφεί από το 2004 σύμφωνα με το Forbes.com.

BEST OF NETWORK