September 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Μόδα

Gucci Beloved | Η νέα καμπάνια του οίκου είναι εμπνευσμένη από τα late night shows

23.04.2021
Gucci Beloved | Η νέα καμπάνια του οίκου είναι εμπνευσμένη από τα late night shows Courtsey of Gucci

Ο Alessandro Michele έστησε ένα talk show με παρουσιαστή τον James Corden και πρωταγωνιστές διάσημους σταρ αλλά και αγαπημένες τσάντες Gucci.

Τα late night shows αποτελούν πια βασικό συστατικό της ποπ κουλτούρας που μας επιτρέπει να ρίχνουμε κλεφτές ματιές στη ζωή των celebrities. Ένα τέτοιο σόου επέλεξε ο Creative Director της Gucci, Alessandro Michele, για να αποτελέσει το σκηνικό της καμπάνιας του οίκου για τη νέα σειρά με τσάντες Gucci Beloved Lines. Συμμετέχουν στο ρόλο των καλεσμένων πολλοί διάσημοι φίλοι του brand όπως οι Dacota Johnson, Diane Keaton, Harry Styles, Sienna Miller, ενώ στο ρόλο του παρουσιαστή ο James Corden. Θέμα συζήτησης –τι άλλο;- η αγαπημένη τους τσάντα.

Gucci Beloved Lines

"Εμπνεύστηκα από το γεγονός ότι οι τσάντες είναι πρωταγωνιστές στη ζωή τη δική και πολλών άλλων ανθρώπων", εξηγεί ο Alessandro Michele. "Πολλές από αυτές πήραν το όνομά τους από σημαντικές γυναίκες, ακριβώς επειδή έχουν και οι ίδιες ισχυρή προσωπικότητα. Έτσι προέκυψε η ιδέα να βρίσκονται σε ένα σόου όπου οι σταρ είναι δύο: η τσάντα και ο καλλιτέχνης. Ένα παιχνίδι αλληλο-αναφορών μεταξύ των δύο μεγάλων πρωταγωνιστών".

 

Τα κομμάτια που αποτελούν τη σειρά Gucci Beloved Lines έχουν σχεδιαστεί από τον Alessandro Michele με μια σύγχρονη προσέγγιση στα αρχειακά στοιχεία του οίκου. Τα iconic μοτίβα και στυλ Gucci, ανανεώνονται σε κομμάτια που έχουν δημιουργηθεί για να φοριούνται ξανά και ξανά, υπερβαίνοντας τις εποχές και τις τάσεις. 

Gucci Beloved

 

Πρόκειται για τέσσερα διαφορετικά σχέδια, με την τσάντα Dionysus να αποτελεί ωδή στον Έλληνα θεό του γλεντιού, την Horsebit 1955 να ενσωματώνει την πλούσια παράδοση του οίκου στο χώρο της ιππασίας, την GG Marmont όπου πρωταγωνιστεί στο εμβληματικό λογότυπο με το διπλό G και την Jackie 1961, διάσημη για το καμπυλωτό σχήμα της. 

Gucci

 

Η σειρά θα διατίθεται σε μια σειρά από Gucci Pins –τα εφήμερα καταστήματα το οίκου- που θα λανσαριστούν σε όλο τον κόσμο, ενώ στο Gucci App θα υπάρχει πλούσιο ψηφιακό περιεχόμενο σχετικό με τη σειρά. Παράλληλα, ένα καινούριο παιχνίδι θα διατεθεί στο συνεχώς αναπτυσσόμενο τμήμα Arcade της εταιρείας, σε μια προσπάθεια να ενισχυθεί ο στόχος του Alessandro Michele που δεν είναι άλλος από το να συνδυάσει το παρελθόν με το παρόν και να διηγηθεί ιστορίες που μιλούν για το μέλλον. Την καλλιτεχνική διεύθυνση της καμπάνιας υπογράφει ο Christopher Simmonds και τη σκηνοθεσία όπως και τις φωτογραφίες ο Harmony Korine.

Φωτο: Courtesy of Gucci

BEST OF NETWORK