top article

Ο οίκος Balenciaga διέγραψε όλο το Instagram feed του σε μια κίνηση που θυμίζει τη στρατηγική marketing που ακολουθεί ο οίκος Bottega Veneta αλλά και ο Jean Paul Gaultier.

Ο λόγος που όλες οι φωτογραφίες έχουν διαγραφεί από τον επίσημο λογαριασμό του οίκου στο Instagram δεν έχει ακόμα εξακριβωθεί αλλά εάν δεν πρόκειται για ένα επαναλανσάρισμα, τότε ίσως σημαίνει τέλος εποχής για τον οίκο ή και μια αλλαγή στη στρατηγική προώθησης των συλλογών του.

Ο οίκος Balnciaga ίσως σκέφτεται απλά να μην εστιάσει στα social media, αφού φαίνεται ότι αυτή την εποχή βρίσκεται στη πιο δημιουργική φάση του. Τον περασμένο Απρίλη, ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Gucci, Alessandto Michele, είχε παρουσιάσει τη νέα συλλογή του οίκου Aria με με εμφανείς επιρροές, ή "hacks" όπως τα ονόμασε, από τα σχέδια του Demna Gvasalia, ενώ και ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Balenciaga ενσωμάτωσε prints και logos του Gucci στη νέα του συλλογή.   

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by -_- (@mnsk_mag)

Ο οίκος φέτος έκανε και κάποιες ενδιαφέρουσες συνεργασίες όπως αυτή με τα Crocs αλλά και τον superstar RuPaul για λογαριασμό της Apple Music.

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>
window.addEventListener('message', function(event){ console.log("Message received from the child: " + event); });