New style resolutions
Δεν είναι η πρώτη φορά που η επιτυχία μιας σειράς έχει άμεση επίδραση στα fashion trends και επηρεάζει τις πωλήσεις κάποιου ρούχου ή αξεσουάρ. Κλασικά παραδείγματα του πώς ένα τηλεοπτικό προϊόν μπορεί να δημιουργήσει τη δική του μόδα και να αλλάξει τον τρόπο που ντυνόμαστε είναι από το Sex and The City μέχρι το Emily in Paris που προκάλεσε, μεταξύ άλλων, αύξηση 342% στις αναζητήσεις για τα καπέλα Kangol μια εβδομάδα μετά την προβολή του αλλά και στις old fahioned θήκες κινητού.
Τώρα ήρθε η σειρά της πρόσφατης επιτυχίας του Netflix, της νοτιοκορεατικής σειράς Squid Game να σπάσει νέα ρεκόρ. Μολονότι, το styling των πρωταγωνιστών δεν είναι ιδιαίτερα ελκυστικό -μιας και όλοι φορούν φόρμες-, υπάρχει τουλάχιστον ένα κομμάτι που γνωρίζει ανεπάντεχη δημοφιλία χάρη στη σειρά. Πρόκειται για τα λευκά slip-on Vans που τις τελευταίες ημέρες έχουν προκαλέσει φρενίτιδα στο fashion crowd με τις αναζητήσεις τους στο ίντερνετ να έχει αυξηθεί κατά 97% και τις πωλήσεις κατά 7800%, σύμφωνα με τα στοιχεία του Sole Supplier. Tα συγκεκριμένα παπούτσια, τα οποία κυκλοφορούν ήδη αρκετά χρόνια στην αγορά θεωρείται δεδομένο ότι θα ανακηρυχθούν τα it-shoes του 2021.

Κάποιοι από τους φαν της σειράς, μάλιστα, δεν αρκούνται στο footwear αλλά φροντίζουν να συνδυάζουν τα λευκά Vans τους με κόκκινες ολόσωμες φόρμες (η αναζήτηση για αυτές αυξήθηκε κατά 62% σε μία εβδομάδα) ή με πορτοκαλί φόρεμα, κίτρινο T-shirt και κάλτσες μέχρι το γόνατο, αναπαριστώντας το στυλ της κουκλας Red Light, Green Light στο πρώτο επεισόδιο.
Την ίδια στιγμή, και μιας και πλησιάζει το Halloween, η στολή Squid Game” θεωρείται ό,τι πιο hot για αυτή τη γιορτή που απαιτεί μεταμφιέσεις και μάλιστα τρομακτικές (τι καλύτερο από τη δυστοπική ατμόσφαιρα της σειράς για να τις εμπνεύσει). Έτσι, στο Amazon.com μπορεί να βρει κανείς πάνω από 2,000 αποτελέσματα στην αναζήτηση "Squid Game costume”, ενώ οι αντίστοιχες του Google ήταν οι υψηλότερες κατά την προηγούμενη εβδομάδα.
H σειρά Squid Game βρίσκεται σήμερα στην κορυφή των προτιμήσεων των χρηστών του Netflix σε περισσότερες από 90 χώρες. Ωστόσο, δεν είναι μία από εκείνες τις περιπτώσεις που τα στελέχη της πλατφόρμας οσμίστηκαν την επιτυχία από την πρώτη στιγμή. Ο σκηνοθέτης της σειράς, Hwang Dong-Hyeok, είχε προτείνει το συγκεκριμένο σενάριο σε διάφορα στούντιο ήδη από το 2008, όμως η ιστορία για μια ομάδα ανθρώπων που ασχολούνται με "παιχνιδιού ενηλίκων" θεωρήθηκε "περίεργη” και "μη ρεαλιστική". Μάλιστα, ο ίδιος έχει πει σε συνεντεύξεις του ότι παρόλο που πίστευε πολύ στο project, πέρασε πολύ δύσκολα την περίοδο που προσπαθούσε να βρει κάποιον να το "αγοράσει” και ότι αναγκάστηκε να πουλήσει τον υπολογιστή του προκειμένου να αντιμετωπίσει κάποια από τα έξοδά του.
Μια δεκαετία αργότερα, η σειρά είναι πλέον "φαινόμενο” και παράγει μόνο fasjion trends αλλά και διεθνείς σταρ, με την πρωταγωνίστρια Hoyeon Jung να θεωρείται το next best thing όχι μόνο στη showbiz αλλά και τα swocial media και τη μόδα.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr