September 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Μόδα

Yamamay | Η capsule συλλογή εσωρούχων δημιουργήθηκε από ανακυκλωμένο γάλα

25.02.2022
Yamamay | Η capsule συλλογή εσωρούχων δημιουργήθηκε από ανακυκλωμένο γάλα

Το νέο εγχείρημα της Yamamay έχει τεράστιο ενδιαφέρον.

Η Yamamay εγκαινιάζει το νέο έτος, με ακόμη ένα project επικεντρωμένο στη βιωσιμότητα. Με μία capsule συλλογή εσωρούχων από βισκόζη προερχόμενη από γάλα, ξεκινά συνεργασία με την ACBC, το Ιταλικό brand που ειδικεύεται στο σχεδιασμό και την παραγωγή βιώσιμων προϊόντων.

Οι τόνοι αποβλήτων από γάλα που δημιουργούνται σε καθημερινή βάση, κατά την παραγωγή γάλακτος, είναι ακατάλληλοι για κατανάλωση από τον άνθρωπο. Μπορούν όμως με το σωστό καθαρισμό να υποβληθούν σε συγκεκριμένη επεξεργασία ώστε να γίνουν ίνες, κατάλληλες για χρήση ύφανσης βισκόζης

Yamamay

Χρησιμοποιώντας αυτό το ειδικά επεξεργασμένο ύφασμα από βαμβάκι και γάλα, η ACBC και η Yamamay δημιούργησαν μια capsule συλλογή εσωρούχων που χάρη στις ιδιότητες των συγκεκριμένων ινών αποδίδουν ιδιαίτερα απαλή, φρέσκια και μεταξένια αίσθηση. Επιπλέον, το ύφασμα διαθέτει εξαιρετικές δυνατότητες αναπνοής και απομάκρυνσης της υγρασίας, καθώς και ιδιαίτερα υψηλή απόδοση στην εφαρμογή και την άνεση.

Τα κομμάτια της συλλογής έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα όλη την οικογένεια και διαθέτουν μια ξεχωριστή σπορτίφ γοητεία, χάρη στο σχεδιασμό και τις ελαστικές λεπτομέρειες διακοσμημένες με γράμματα:

Γυναίκες: top, briefs και ασορτί bralette και knickers

Κορίτσια: bralette και shorts set

Άνδρες: T-shirt και boxer briefs

Αγόρια: T-shirt και boxer briefs

Yamamay

Τα γυναικεία και κοριτσίστικα σχέδια διατίθενται σε παραλλαγή του silk colour, ενώ τα ανδρικά και αγορίστικα διατίθενται σε αποχρώσεις του τζιν .

Προκειμένου να συνεχιστεί η ευαισθητοποίηση σε τέτοια ζητήματα, η Yamamay επέλεξε ως κύριo πρόσωπο του έργου τη Fedez, ήδη πρέσβειρα της μάρκας στα κοινωνικά μέσα, από την προηγούμενη άνοιξη.

Όπως δήλωσε η Barbara Cimmino, CSR Director της Yamamay "Εδώ και αρκετά χρόνια, η Yamamay προσπαθεί να δημιουργήσει νέα συγκεκριμένα έργα, με στόχο τη μείωση και την αντιστάθμιση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των προϊόντων και των συσκευασιών της εταιρείας. Ωστόσο,  αυτή η συλλογή αποτελεί ένα τεράστιο άλμα στην πορεία της μάρκας προς τη βιωσιμότητα καθώς σχεδιάστηκε με γνώμονα την ανακύκλωση και αναβάθμιση των πρώτων υλών.  Στην πραγματικότητα, είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα για το πώς τα απόβλητα – προερχόμενα από τον τομέα παραγωγής τροφίμων- μπορούν να μετασχηματιστούν και να αποτελέσουν ένα χρήσιμο πόρο σε έναν διαφορετικό τομέα. Επίσης, αυτή η συλλογή εστιάζεται στον οικολογικό σχεδιασμό, δηλαδή έχει σχεδιαστεί με γνώμονα το προϊόν στο τέλος της ζωής του και γι’ αυτό το λόγο, προσπαθήσαμε να ελαχιστοποιήσουμε τη χρήση εξαρτημάτων και, όπου ήταν απαραίτητο, επιλέξαμε εύκολα αποσυναρμολογούμενα."

Το βίντεο της καμπάνιας

Tags:

BEST OF NETWORK