Η καμπάνια του οίκου Gucci μάς υπενθυμίζει κάτι σημαντικό.
Για τη σεζόν Φθινόπωρο-Χειμώνας 2025, ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Gucci, Sabato De Sarno δημιούργησε μία καμπάνια που δεν έχει ως στόχο απλώς να αναδείξει τα ρούχα και τα αξεσουάρ της συλλογής. Στις φωτογραφίες της καμπάνιας, φαίνονται οι τρεις πρωταγωνίστριες της, δηλαδή η Loli, η Alaato και η Jiahui να ποζάρουν μπροστά σε έναν λευκό τοίχο, φορώντας τις δημιουργίες της συλλογής Ancora. Ο στόχος του Sabato De Sarno ήταν να μας υπενθυμίσει πως τα ρούχα παίρνουν ζωή μέσα από τον άνθρωπο που τα φορά και πως κάθε γυναίκα καταφέρνει να αναδείξει τα items της Gucci συλλογής με τον απόλυτα δικό της τρόπο.


Καθεμία από τις πρωταγωνίστριες της καμπάνιας χαρίζει ένα δικό της κομμάτι στα looks που φορά, ενισχύοντας έτσι το όραμα του De Sarno για τη δημιουργία μίας γυναικείας γκαρνταρόμπας που είναι σε συνεχή διάλογο με τη ζωή.
Η συλλογή του οίκου Gucci για τη σεζόν Φθινόπωρο-Χειμώνας 2025 παρουσιάζει ένα τοπίο αρμονικών αντιθέσεων. Πολυτελή μάλλινα παλτό συνδυάζονται με φούστες και φορέματα, οι απαλοί, γήινοι τόνοι συνδυάζονται με έντονα χρώματα, ενώ οι καθαρές γραμμές των ρούχων συνδυάζονται με όγκους που κάνουν το αποτέλεσμα πιο εντυπωσιακό.


Τα αξεσουάρ της συλλογής συνεχίζουν να διηγούνται την ιστορία του οίκου Gucci μέσα στον χρόνο. Πρωταγωνίστρια είναι η νέα τσάντα Gucci B. Με χαλαρή, oversized σιλουέτα και με διπλό κούμπωμα, αυτή η νέα τσάντα θυμίζει ένα αρχειακό σχέδιο που βρέθηκε στο σημειωματάριο ενός τεχνίτη του οίκου Gucci στα μέσα της δεκαετίας του '50. Η Gucci B λοιπόν αντλεί έμπνευση από την ατμόσφαιρα των μέσων της δεκαετίας του 1950, αλλά και των επόμενων δεκαετιών, όταν η ελεύθερη σκέψη και η δημιουργικότητα "γέννησαν” μοναδικούς καλλιτέχνες σε διάφορους τομείς, μερικοί από τους οποίους έχουν φωτογραφηθεί φορώντας προηγούμενες εκδόσεις της τσάντας.


Στη νέα καμπάνια παρουσιάζεται επίσης η GG Milano. Η νέα handbag που υπογράφει ο καλλιτεχνικός διευθυντής Sabato De Sarno, και η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη συλλογή Φθινόπωρο-Χειμώνας 2024, αποτίει φόρο τιμής στο Μιλάνο και τη ζωντάνια που χαρακτηρίζει την εν λόγω πόλη. Το Μιλάνο ενέπνευσε τον Sabato για έναν ακόμα λόγο. Η άφιξη του στην ιταλική πόλη σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή και την καριέρα του. Το Μιλάνο λειτουργεί ως μια πηγή ατελείωτης έμπνευσης για τον creative director και η τσάντα GG Milano είναι το αποτέλεσμα αυτής. Το συγκεκριμένο σχέδιο έχει σημεία αναφοράς στην τέχνη, τη μόδα και το σχέδιο.
Το βίντεο της νέας καμπάνιας
Credits
Creative Director: Sabato De Sarno
Artistic Director: Riccardo Zanola
Director: Marie Schuller
Photographer: David Sims
Stylist: Alastair McKimm
Make Up: Lucia Pieroni
Hair: Duffy