Το 2024 αποδείχθηκε μια χρονιά δυναμικής ανάπτυξης για την Answear, τη δημοφιλή πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών μόδας και ειδών σπιτιού στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.
Με πάνω από 500 premium fashion brands, η εταιρεία συνεχίζει να κερδίζει έδαφος, εδραιώνοντας τη θέση της στην αγορά.
Οι πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου του 2024 ανήλθαν σε 130 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 23,6% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023. Συνολικά, η ετήσια αύξηση πωλήσεων άγγιξε το 19,8%, με 363 εκατ. ευρώ τζίρο για το έτος.

Τι οδήγησε στην επιτυχία
Η ισχυρή αυτή απόδοση αποδίδεται στη στρατηγική επένδυση της εταιρείας στη συλλογή Φθινόπωρο-Χειμώνας 2024, καθώς και στη δεύτερη image καμπάνια της με τίτλο "Ντύσε τη Ζωή σου με Πολύτιμες Στιγμές", δίνοντας έμφαση σε premium fashion brands.
"Αφήνουμε πίσω μας μια εξαιρετικά επιτυχημένη χρονιά σε μια απαιτητική περίοδο για τον κλάδο μας. Η σταθερή μας ανάπτυξη μάς δίνει σαφές προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού. Παραμένουμε αφοσιωμένοι στη στρατηγική μας να ενισχύσουμε τη θέση μας στο premium fashion segment, βελτιώνοντας τη γκάμα των προϊόντων μας”, δήλωσε ο CEO της Answear, Krzysztof Bajołek.

Στρατηγικές επενδύσεις και νέα βήματα
Το 2024 η εταιρεία πραγματοποίησε σημαντικές επενδύσεις, με έμφαση στην ανάπτυξη του brand PRM, τη στρατηγική επανατοποθέτηση στην αγορά, αλλά και το άνοιγμα του πρώτου Concept Store στη Βαρσοβία. Οι κινήσεις αυτές ενίσχυσαν περαιτέρω τις πωλήσεις, ενώ το βασικό επενδυτικό κόστος καταγράφηκε κατά τους πρώτους εννέα μήνες του έτους.

Η προοπτική για το 2025
Παρά τις αυξημένες δαπάνες μάρκετινγκ στο τέταρτο τρίμηνο, η στρατηγική της εταιρείας απέδωσε καρπούς, χωρίς να επιβαρύνει τα οικονομικά αποτελέσματα. Όπως αναφέρει ο Jacek Dziaduś, Οικονομικός Διευθυντής και Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της Answear, η εταιρεία αναμένει περαιτέρω αύξηση της κερδοφορίας καθώς προχωρά στα επόμενα βήματά της.

Με σταθερά ανοδική πορεία, στρατηγικές επενδύσεις και μια δυναμική εμπορική στρατηγική, η Answear φαίνεται πως ετοιμάζεται για ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες το 2025.