Η ιστορία πίσω από τη θρυλική φράση της Marlene Dietrich που αποτυπώθηκε στο Dior T-shirt του Luca Guadagnino σε εμφάνισή του στο Φεστιβάλ Βενετίας.
Το παρών στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας έδωσε και φέτος ο σκηνοθέτης Luca Guadagnino, ο οποίος επιστρέφει αυτή τη χρονιά με τη νέα του ταινία, "After The Hunt". Και μπορεί το νέο κινηματογραφικό πόνημα του βραβευμένου δημιουργού να εισέπραξε για την ώρα μέτριες κριτικές, το σίγουρο είναι όμως ότι μια από τις εμφανίσεις του στο φεστιβάλ συζητήθηκε όσο λίγες. Ο λόγος δεν ήταν άλλος από ένα Dior T-shirt που εκείνος επέλεξε για τις ανάγκες της, το οποίο έφερε μια θρυλική φράση με fashion και σινεφίλ ιστορία.
Πιο αναλυτικά, ο Luca Guadagnino εμφανίστηκε σε συνέντευξη Τύπου για τη νέα του ταινία φορώντας ένα greige T-shirt Dior σε σχέδιο του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή του γαλλικού οίκου, Jonathan Anderson. Το εν λόγω μινιμαλιστικό T-shirt έφερε τη φράση "No Dior, No Dietrich" στη signature γραμματοσειρά Dior και τράβηξε τα βλέμματα όσων βρέθηκαν και/ή παρακολουθούν στενά τα τεκταινόμενα της διοργάνωσης.
Το "No Dior, No Dietrich" αποτελεί φράση της θρυλικής ηθοποιού Marlene Dietrich, η οποία τη δεκαετία του 1950 αρνήθηκε να συμμετάσχει στην ταινία του μαιτρ του τρόμου Alfred Hitchcock, με τίτλο "Stage Fright". Ο λόγος ήταν απλός: αν η ίδια δεν φορούσε στην παραγωγή ρούχα δια χειρός Christian Dior, απλώς δεν θα επένδυε εκεί τον χρόνο της. Φυσικά το αίτημά της έγινε αποδεκτό.

Η φράση αυτή της ηθοποιού έμεινε στην ιστορία ως η απόδειξη του πώς η μόδα παίζει διαχρονικά καθοριστικό ρόλο στην εικόνα ενός καλλιτέχνη, συμβάλλοντας με τη σειρά της στη δημιουργία του θρύλου του αλλά και επηρεάζοντας το οπτικό αποτέλεσμα σε άλλες τέχνες, όπως αυτή του κινηματογράφου.
Η ενδυματολογική επιλογή του Guadagnino αποτέλεσε το τέλειο homage τόσο στην Dietrich όσο και στον ίδιο τον οίκο μόδας που όρισε όσο λίγοι την εξέλιξη του στιλ και του τρόπου με τον οποίο ντυνόμαστε μέχρι σήμερα, υπενθυμίζοντας παράλληλα την άρρηκτη σχέση μεταξύ κινηματογράφου και μόδας.
Η δε επιλογή του Luca Guadagnino ήταν και η τέλεια διαφήμιση για τον Jonathan Anderson, ο οποίος μόλις πρόσφατα πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στο τιμόνι του Dior, έπειτα από μια άκρως επιτυχημένη πορεία στη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή στον οίκο Loewe.
