Η Diesel γράφει τους δικούς της κανόνες της μόδας.
Σε μια εποχή όπου η ιεραρχία της μόδας φαίνεται να είναι πιο άκαμπτη από ποτέ, ο Glenn Martens, ο δημιουργικός διευθυντής του οίκου Diesel, έκανε το αδιανόητο: κατήργησε την πασαρέλα και έδωσε το σόου κατευθείαν στους δρόμους του Μιλάνου. Η επίδειξη για την Άνοιξη-Καλοκαίρι 2026 δεν ήταν μια συμβατική παρουσίαση, αλλά ένα "κυνήγι θησαυρού", το "Diesel Egg Hunt”.
Στηριζόμενος στην ιδέα της "μόδας για τους ανθρώπους", ο Martens παρέκαμψε την παραδοσιακή "ελίτ" των συντακτών και των αγοραστών, προσκαλώντας το κοινό να ανακαλύψει τη συλλογή ταυτόχρονα με όλους τους άλλους. Πενήντα πέντε μοντέλα, τοποθετημένα μέσα σε διάφανα, ωοειδή "αυγά", τοποθετήθηκαν σε διάφορα σημεία της πόλης. Κάθε "αυγό" έφερε έναν κωδικό QR, προσκαλώντας τους χιλιάδες εγγεγραμμένους συμμετέχοντες σε ένα παιχνίδι ανακάλυψης με μεγάλα έπαθλα: ολοκληρωμένα looks από τη νέα συλλογή, αξεσουάρ και μοναδικά κομμάτια.
Συνέχισε την ανάγνωση στο missbloom.gr