Κάθε δημιουργός σχεδίασε το δικό του μοναδικό αντικείμενο για τη Zara, το οποίο καλύπτει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων.
Η Zara παρουσιάζει ένα μοναδικό project που σηματοδοτεί τα 50ά γενέθλια της εταιρείας. Για τον εορτασμό της πεντηκοστής επετείου, ο ισπανικός κολοσσός συνεργάζεται με 50 κορυφαία ονόματα από τον χώρο της μόδας, της τέχνης, του design και του πολιτισμού, δημιουργώντας μια συλλεκτική συλλογή που ξεπερνά τα όρια του ρούχου.



Η πρωτοβουλία αυτή αποτυπώνει την εξέλιξη της Zara, από την ίδρυσή της το 1975 στην Α Κορούνια από τον Amancio Ortega, σε μια παγκόσμια πολιτιστική δύναμη. Η λίστα των συμμετεχόντων είναι εντυπωσιακή και αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία του brand να συνεργάζεται με την αφρόκρεμα της δημιουργικότητας. Στους πενήντα συνεργάτες συγκαταλέγονται οι θρύλοι της μόδας Naomi Campbell, Kate Moss, Linda Evangelista, η makeup artist Pat McGrath, κορυφαίοι φωτογράφοι όπως η Annie Leibovitz και ο David Sims, πρωτοπόροι του design όπως ο Marc Newson και ο Norman Foster, καθώς και καλλιτέχνες όπως η Rosalía και ο σκηνοθέτης Pedro Almodóvar.



"Είναι τιμή μας που αυτοί οι καλλιτέχνες επέλεξαν να γιορτάσουν μαζί μας τα γενέθλιά μας με αυτόν τον τρόπο. Μοιράζονται το ίδιο πάθος που είχε η Zara από την αρχή: την ποιότητα της δεξιοτεχνίας και τη χαρά του σχεδιασμού", δήλωσε η Marta Ortega Pérez, Μη Εκτελεστική Πρόεδρος της Inditex, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση του brand στη συνεργασία με το καλύτερο ταλέντο.
Κάθε δημιουργός σχεδίασε το δικό του μοναδικό αντικείμενο, το οποίο καλύπτει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων: από aviator jackets και νεσεσέρ μακιγιάζ, μέχρι τσάντες, υπνόσακους, καρέκλες και ακόμη και ένα κομψό τσαντάκι μεταφοράς κατοικίδιου. Κάθε κομμάτι αποτελεί συλλεκτικό έργο τέχνης, προσφέροντας στο κοινό της Zara σπάνια πρόσβαση στα οράματα αυτών των εμβληματικών προσωπικοτήτων. Για παράδειγμα, ο φωτογράφος David Bailey παρουσιάζει τη δική του εκδοχή ενός aviator jacket, ενώ η Pat McGrath δημιούργησε ένα νεσεσέρ μακιγιάζ και ο Steven Meisel ένα τσαντάκι για κατοικίδια.



Αξίζει να σημειωθεί ότι η συλλογή έχει ισχυρό φιλανθρωπικό αποτύπωμα: Όλα τα έσοδα θα διατεθούν στην οργάνωση Women's Earth Alliance, έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό που επικεντρώνεται στην προστασία του περιβάλλοντος μέσω της ενδυνάμωσης της ηγεσίας των γυναικών. Επιπλέον, η Zara θα δωρίσει 20.000 ευρώ σε 50 φιλανθρωπικούς οργανισμούς που θα επιλέξουν οι ίδιοι οι συμμετέχοντες δημιουργοί.




Για να παρουσιαστεί αυτή η ιστορική συνάντηση δημιουργικότητας, η Zara διοργανώνει ένα ξεχωριστό pop-up event διάρκειας μίας εβδομάδας, το οποίο ξεκινάει κατά τη διάρκεια της Paris Fashion Week. Η έκθεση, επιμελημένη από τη Sarah Andelman, θα φιλοξενήσει και τα 50 σχέδια σε ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο 40 Avenue Georges V, από τις 2 έως τις 5 Οκτωβρίου. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και ένα πρόγραμμα συζητήσεων με τους συμμετέχοντες. Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη για το κοινό από τις 6 Οκτωβρίου στο Zara.com και σε επιλεγμένα καταστήματα παγκοσμίως. Μια μοναδική ευκαιρία για τους λάτρεις της μόδας να αποκτήσουν ένα κομμάτι από την ιστορία του brand.