Η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη συνδύασε δύο από τις μεγαλύτερες τάσεις της μόδας στο σύνολό της.
Μία πολύ ξεχωριστή βραδιά ήταν η χθεσινή, 20 Οκτωβρίου, αφού για τρίτη χρονιά η Ελληνική Ένωση Κριτικών Θεάτρου και Παραστατικών Τεχνών τίμησε τις κορυφαίες θεατρικές δημιουργίες της χρονιάς, σε μία εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος στην Αθήνα. Ανάμεσα σε εκείνους που βραβεύτηκαν ήταν η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, η οποία έλαβε το "Μεγάλο Βραβείο Θεάτρου".
Για την εν λόγω περίσταση, η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη επέλεξε να φορέσει ένα καφέ βελούδινο κοστούμι, το οποίο συνδύασε με ένα σατινέ καφέ πουκάμισο και ψηλοτάκουνες γόβες. Τόσο το βελούδο όσο και το καφέ μάλιστα είναι δύο από τις μεγαλύτερες τάσεις της μόδας για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025-2026
Η εμφάνιση της Καρυοφυλλιάς Καραμπέτη


Το καφέ, με την πλούσια γκάμα των γήινων αποχρώσεών του, αναδεικνύεται στο απόλυτο χρώμα του Φθινοπώρου/Χειμώνα 2025-2026, παγιώνοντας τη δυναμική του επιστροφή που ξεκίνησε την περασμένη χρονιά. Η σύγχρονη μόδα στρέφεται σε τάσεις με διάρκεια, αναζητώντας κομμάτια και τόνους που ξεφεύγουν από τον παροδικό ενθουσιασμό. Οι κορυφαίοι οίκοι μόδας επιβεβαίωσαν την κυριαρχία του. Από τους Stella McCartney και Michael Kors μέχρι τους Tod’s, Victoria Beckham, Cecilie Bahnsen, Altuzarra, Burberry, Ferragamo και Emilia Wickstead, οι συλλογές τους έδωσαν τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο καφέ, παρουσιάζοντάς το σε όλες του τις εκφάνσεις.
Το βελούδο επίσης, ένα ύφασμα συνώνυμο της αριστοκρατίας, της πολυτέλειας και του αισθησιασμού, ανήκει αναμφισβήτητα σε αυτά. Πάντα βρίσκει τον δρόμο του στις χειμερινές συλλογές, αλλά για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025-2026 αναλαμβάνει τον ρόλο του κυρίαρχου πρωταγωνιστή, υποσχόμενο να προσδώσει στις εμφανίσεις μας μια μοναδική αίσθηση αίγλης.
Για τον επερχόμενο χειμώνα, η παντοδυναμία του βελούδου επιβεβαιώθηκε από τους μεγαλύτερους οίκους. Ονόματα όπως οι Gucci, Nina Ricci, Akris, Genny, Giorgio Armani, Burberry, Zimmermann και Emporio Armani το ανέδειξαν σε κεντρικό στοιχείο των συλλογών τους. Πλέον, δεν αντιμετωπίζεται ως μια απλή διακοσμητική λεπτομέρεια, αλλά ως η ουσία ολόκληρων συνόλων.