top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. Ζώδια Δεκέμβριος 2019: Οι αστρολογικές προβλέψεις του μήνα Ζώδια Δεκέμβριος 2019: Οι αστρολογικές προβλέψεις του μήνα
  3. Τι πραγματικά συμβαίνει στο μυαλό μας όταν ερωτευόμαστε; Τι πραγματικά συμβαίνει στο μυαλό μας όταν ερωτευόμαστε;
  4. 6 συνήθειες για να διατηρείς το σπίτι σου πάντα καθαρό 6 συνήθειες για να διατηρείς το σπίτι σου πάντα καθαρό
  5. Ο σύγχρονος (και πολύ πιο chic) τρόπος να φορέσεις την πλεκτή ζακέτα σήμερα Ο σύγχρονος (και πολύ πιο chic) τρόπος να φορέσεις την πλεκτή ζακέτα σήμερα
  6. 3 πράγματα λείπουν από το σπίτι σου σύμφωνα με τους interior designers 3 πράγματα λείπουν από το σπίτι σου σύμφωνα με τους interior designers
  7. Αυτή η συμπεριφορά μπορεί να φθείρει τη σχέση σου (χωρίς να το καταλαβαίνεις) Αυτή η συμπεριφορά μπορεί να φθείρει τη σχέση σου (χωρίς να το καταλαβαίνεις)
  8. Τρία κοινά χαρακτηριστικά που δεν σε κάνουν ελκυστική σύμφωνα με την επιστήμη Τρία κοινά χαρακτηριστικά που δεν σε κάνουν ελκυστική σύμφωνα με την επιστήμη
  9. 11+1 ταινίες που κάθε λάτρης των ταξιδιών πρέπει να δει 11+1 ταινίες που κάθε λάτρης των ταξιδιών πρέπει να δει
  10. 10 πανεύκολοι τρόποι για να φαίνεται πως έχεις ξοδέψει μια περιουσία για το look σου 10 πανεύκολοι τρόποι για να φαίνεται πως έχεις ξοδέψει μια περιουσία για το look σου
  11. Οι πιο χαλαροί και ξεκούραστοι τρόποι να κάψεις θερμίδες Οι πιο χαλαροί και ξεκούραστοι τρόποι να κάψεις θερμίδες
  12. 3 τρόποι να αξιοποιήσεις έναν καυγά υπέρ της σχέσης σου 3 τρόποι να αξιοποιήσεις έναν καυγά υπέρ της σχέσης σου
  13. 8 διάσημα ζευγάρια δίνουν συμβουλές για μακροχρόνιες σχέσεις 8 διάσημα ζευγάρια δίνουν συμβουλές για μακροχρόνιες σχέσεις
  14. Αυτά είναι τα αντικείμενα που πρέπει να ξεφορτωθείς μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου Αυτά είναι τα αντικείμενα που πρέπει να ξεφορτωθείς μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου

Δεν είναι και τόσο δύσκολο να προσέξουμε την υγεία μας. Αρκεί να εξασφαλίσουμε καλό ύπνο, σωστή διατροφή και να αποφεύγουμε ό,τι μας κάνει κακό, όπως ο ήλιος και τα μικρόβια, σωστά; Κι όμως, μερικές φορές προσπαθούμε να κάνουμε το σωστό με το λάθος τρόπο. Όπως, σ' αυτές τις περιπτώσεις:

 

Κοιμάσαι πιο πολύ το Σαββατοκύριακο για να ισοφαρίσεις τις ώρες ύπνου που έχασες τις καθημερινές

Στην πραγματικότητα, δεν μπορείς να επανορθώσεις για τον ύπνο που έχεις χάσει. Γι' αυτό είναι σημαντικό να κοιμάσαι κάθε βράδυ περίπου οχτώ ώρες. Αντιθέτως, όταν τα Σαββατοκύριακα βγαίνεις εντελώς από το συνηθισμένο πρόγραμμά σου, διαταράσσεται ο κιρκαδικός ρυθμός (το λεγόμενο "βιολογικό ρολόι") και έτσι νιώθεις ακόμα μεγαλύτερη εξάντληση τις καθημερινές!

 

Χρησιμοποιείς τακτικά απολυμαντικό χεριών

Η τρικλοζάνη, η χημική ουσία που περιέχεται στα απολυμαντικά χεριών εκτός από τα επιβλαβή μικρόβια μπορεί να σκοτώσει και τα φιλικά βακτήρια που υπάρχουν στην επιδερμίδα, ενώ αυξάνουν την αντοχή των μικροβίων στα αντιβιοτικά.

 

Προτιμάς τις light εκδοχές των περισσότερων τροφών

Συνήθως, τα τρόφιμα στα οποία έχουν αφαιρεθεί τα λιπαρά χάνουν και σε γεύση. Για το λόγο αυτό, οι εταιρείες που τα παρασκευάζουν προσθέτουν ενισχυτικά γεύσης και ζάχαρη, αλάτι ή στερεοποιητικά. Όλα αυτά τελικά αυξάνουν τις θερμίδες τους.

 

Δεν βγαίνεις ποτέ έξω χωρίς αντηλιακό

Μολονότι η προστασία από την ηλιακή ακτινοβολία είναι πράγματι πολύ σημαντική, είναι εξίσου σημαντικό για την υγεία μας να μας βλέπει ο ήλιος για δέκα λεπτά την ημέρα, χωρίς αντηλιακό. Μόνο έτσι μπορεί ο οργανισμός να συνθέσει τη βιταμίνη D, που δύσκολα αναπληρώνεται με άλλους τρόπους.

 

Αποφεύγεις εντελώς τους υδατάνθρακες

Παρά τη σχετική φημολογία που κυκλοφορούσε κάποτε, οι υδατάνθρακες δεν είναι τελικά "εχθρός" μας. Έτσι, ενώ είναι καλό να τους αποφεύγουμε στην επεξεργασμένη μορφή τους (ζάχαρη, λευκό αλεύρι κ.λπ.) όταν είναι σύνθετοι, όπως στα δημητριακά ολικής άλεσης είναι απαραίτητα για την υγεία μας.

 

Κάνεις κάθε τόσο αποτοξίνωση με χυμούς

Μπορεί να είναι στη μόδα, όμως τα προγράμματα αποτοξίνωσης που περιλαμβάνουν μόνο υγρά δεν είναι καθόλου καλή ιδέα. Αφενός, στερούν από τον οργανισμό σου ένα σωρό θρεπτικά συστατικά, όπως πρωτεΐνη, καλά λιπαρά και φυτικές ίνες. Κι από την άλλη, επιβραδύνουν το μεταβολισμό σου και επηρεάζουν αρνητικά της διάθεσή σου!

Διάβασε επίσης: Μυστικά ομορφιάς από τα μοντέλα - Πώς διατηρούνται πάντα φρέσκες;

Ιούλιος 2018

>