top article

New style resolutions

  1. Αυτό είναι το γαλλικό κούρεμα που αναμένεται να επικρατήσει στο street style το 2023 Αυτό είναι το γαλλικό κούρεμα που αναμένεται να επικρατήσει στο street style το 2023
  2. Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από την Haute Couture συλλογή του οίκου Chanel για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2023 Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από την Haute Couture συλλογή του οίκου Chanel για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2023
  3. 4 styling tips για να ανανεώσεις το χειμερινό look σου σαν μία φινετσάτη fashionista 4 styling tips για να ανανεώσεις το χειμερινό look σου σαν μία φινετσάτη fashionista
  4. Πώς θα κάνεις detox στη γκαρνταρόμπα σου; Η τακτική που θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις το στιλ σου Πώς θα κάνεις detox στη γκαρνταρόμπα σου; Η τακτική που θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις το στιλ σου
  5. Leather Weather | Πώς θα δημιουργήσεις το απόλυτο urban look Leather Weather | Πώς θα δημιουργήσεις το απόλυτο urban look
  6. Τα hero items του χειμερινού στιλ σύμφωνα με τις fashion influencers Τα hero items του χειμερινού στιλ σύμφωνα με τις fashion influencers
  7. 5 στιλιστικές συμβουλές για να δημιουργήσεις τέλεια looks τον χειμώνα 5 στιλιστικές συμβουλές για να δημιουργήσεις τέλεια looks τον χειμώνα
  8. Η Μαρία Ολυμπία Γλίξμπουργκ υποδέχτηκε το 2023, φορώντας την πιο sexy τάση της χρονιάς Η Μαρία Ολυμπία Γλίξμπουργκ υποδέχτηκε το 2023, φορώντας την πιο sexy τάση της χρονιάς
  9. Η Έλλη Στάη προτείνει να φορέσεις florals ακόμα και τον χειμώνα | Το look που θα σε εμπνεύσει Η Έλλη Στάη προτείνει να φορέσεις florals ακόμα και τον χειμώνα | Το look που θα σε εμπνεύσει
  10. Πέντε τάσεις της μόδας που ανυπομονούμε να φορέσουμε το 2023 Πέντε τάσεις της μόδας που ανυπομονούμε να φορέσουμε το 2023
  11. Η Κάτια Ζυγούλη φόρεσε ένα παλτό στο πιο chic χρώμα της χρονιάς Η Κάτια Ζυγούλη φόρεσε ένα παλτό στο πιο chic χρώμα της χρονιάς
  12. Το χρώμα του 2023, σύμφωνα με την Pantone, είναι η τέλεια απόχρωση για κραγιόν Το χρώμα του 2023, σύμφωνα με την Pantone, είναι η τέλεια απόχρωση για κραγιόν

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή! Για να χάσεις ένα κιλό πρέπει να πάρεις 7.700 θερμίδες λιγότερες. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι εάν ξεκινήσεις από την πρώτη Δεκεμβρίου αρκεί να μειώσεις τις θερμίδες που καταναλώνεις κατά 600 την ημέρα και ανήμερα τα Χριστούγεννα θα είσαι ακριβώς δύο κιλά μείον. Αυτές οι απλές, πανεύκολες προτάσεις που ακολουθούν αντιστοιχούν η καθεμία σε 100 θερμίδες λιγότερες από όσες καταναλώνεις συνήθως. Διάλεξε, λοιπόν, έξι την ημέρα και θα τα χάσεις. Είναι τόσο απλό!

Εξοικονόμησε θερμίδες στο πρωινό

Κάνε αυτές τις αλλαγές στη διατροφή σου για να χάσεις 2 κιλά ως τα Χριστούγεννα

Καταρχάς, φάε οπωσδήποτε πρωινό. Έρευνες έχουν δείξει όσοι τρώνε το πρωί καταναλώνουν τουλάχιστον 100 θερμίδες λιγότερες στη διάρκεια της ημέρας.

Φάε τις φρυγανιές σου μόνο με μέλι ή μαρμελάδα χωρίς πολλή ζάχαρη και χωρίς καθόλου βούτυρο.

Αντί για δύο αυγά ομελέτα, φάε ένα αυγό βραστό ή ποσέ με μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης.

Αντί για 4 κουταλιές της σούπας κορν φλέικς, φάε ίση ποσότητα μούσλι.

Εξοικονόμησε θερμίδες στο μεσημέρι

  • lunch

  • Αφαίρεσε το μισό ψωμί από το σάντουιτς.

  • Αντί για 30γρ. κίτρινο τυρί προτίμησε 1 κουταλιά του γλυκού τυρί κρέμα με λίγα λιπαρά.

  • Βάλε απλό λαδολέμονο αντί για οποιοδήποτε άλλο dressing στη σαλάτα σου.

  • Αντί για τόνο σε λάδι, φάει τόνο που συντηρείται σε νερό.
     

  • Εξοικονόμησε θερμίδες στα σνακ

snack

  • Όταν νιώθεις πείνα, πριν φας κάτι πιες πρώτα ένα ποτήρι νερό και περίμενε 10 λεπτά για να διαπιστώσεις εάν εξακολουθείς να θέλεις φαγητό. Είναι πολύ πιθανό η πείνα να οφείλεται σε αφυδάτωση.

  • Θέλεις οπωσδήποτε κάτι γλυκό; Αντί για μια μικρή σοκολάτα, φάε 150 γραμμάρια γιαούρτι με1 κουταλιά του γλυκού μέλι.

  • Φάε ένα τρίγωνο τυράκι με χαμηλά λιπαρά με μπαστουνάκια αγγούρι, αντί για κράκερς.

  • Εάν συνήθως επιλέγεις ξηρούς καρπούς για σνακ, προτίμησε μια μικρή χούφτα φιστίκια Αιγίνης, αντί για οποιονδήποτε άλλον. Έχουν τις λιγότερες θερμίδες.

Εξοικονόμησε θερμίδες το βράδυ

dinner

  • Βάλε άπαχο χοιρινό αντί για μοσχαρίσιο κρέας σε οποιαδήποτε συνταγή με κρέας.

  • Εάν θέλεις να φας μακαρόνια, μπορείς να το κάνεις αλλά μην ξεπεράσεις σε ποσότητα το ένα φλιτζάνι του τσαγιού.

  • Αντί για τηγανητές πατάτες για συνοδευτικό, προτίμησε μια βραστή ή ψητή πατάτα.

  • Φτιάξε σάλτσα μπολονέζ, χρησιμοποιώντας βρασμένες φακές αντί για κιμά! Θα γλιτώσεις έως και 250 θερμίδες ανά μερίδα.

  • Αφαίρεσε την κρούστα από το κοτόπουλο ή ψάρι πανέ.

  • Παράγγειλε πίτσα με λεπτή και τραγανή ζύμη, αντί για αφράτη ή γεμιστή με τυρί.

  • Εξοικονόμησε θερμίδες στο γλυκό

dessert

  • Πάρε μια τάρτα φρούτων και φάε μόνο τη γέμιση (όχι τη ζύμη).

  • Αντί για σαντιγί, συνόδεψε το γλυκό σου με φρέσκο τυρί χαμηλών λιπαρών.

  • Πάρε μια μπάλα σορμπέ αντί για οποιοδήποτε παγωτό.

  • Εξοικονόμησε θερμίδες στο ποτό

  • christmas drink

    Αντί για ένα μεγάλο ποτήρι κόκκινο κρασί πιες ένα μικρό λευκό. Συμπλήρωσε το υπόλοιπο με σόδα.
  •  

  • Προτίμησε μαργαρίτα αντί για piña colada και Long Island iced tea αντί για μοχίτο.

  • Αντί για οποιοδήποτε άλλο ποτό, πιες τζιν με τόνικ ή, ακόμα καλύτερα, ανθρακούχο νερό με λεμόνι.


     

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>