top article

Quarantine Days

  1. Ομιλία Σωτήρη Τσιόρδα: 56 νέα κρούσματα και 43 νεκροί Ομιλία Σωτήρη Τσιόρδα: 56 νέα κρούσματα και 43 νεκροί
  2. #menoumespiti και τρώμε πρωινό γεμάτο ενέργεια με βάση τα superfoods #menoumespiti και τρώμε πρωινό γεμάτο ενέργεια με βάση τα superfoods
  3. Τι κάνουν οι celebrities στο σπίτι; Τι κάνουν οι celebrities στο σπίτι;
  4. Εκεί βρίσκονται σε καραντίνα η Kate Middleton και ο πρίγκιπας William Εκεί βρίσκονται σε καραντίνα η Kate Middleton και ο πρίγκιπας William
  5. Οι τενόροι της Εθνικής Λυρικής Σκηνής μένουν σπίτι αλλά δεν σταματούν να τραγουδούν Οι τενόροι της Εθνικής Λυρικής Σκηνής μένουν σπίτι αλλά δεν σταματούν να τραγουδούν
  6. Ρωτήσαμε την ειδικό: Τι τρώμε στην καραντίνα; Ρωτήσαμε την ειδικό: Τι τρώμε στην καραντίνα;
  7. Και ο πρίγκιπας Κάρολος θετικός στον κορονοϊό Και ο πρίγκιπας Κάρολος θετικός στον κορονοϊό
  8. 10 + 7 εικόνες που θα σού δώσουν έμπνευση για λειτουργικό και καλόγουστο γραφείο στο σπίτι 10 + 7 εικόνες που θα σού δώσουν έμπνευση για λειτουργικό και καλόγουστο γραφείο στο σπίτι
  9. Η βασίλισσα Ελισάβετ θα απευθύνει διάγγελμα για τον κορωνοϊό Η βασίλισσα Ελισάβετ θα απευθύνει διάγγελμα για τον κορωνοϊό
  10. 20 ταινίες που μας φτιάχνουν τη διάθεση 20 ταινίες που μας φτιάχνουν τη διάθεση
  11. Οι μουσικοί της Σκάλας του Μιλάνου στέλνουν μήνυμα αισιοδοξίας Οι μουσικοί της Σκάλας του Μιλάνου στέλνουν μήνυμα αισιοδοξίας
  12. #menoumespiti: The Attica Media edition #menoumespiti: The Attica Media edition
  13. #menoumespiti: Πώς μπορείς κι εσύ να στηρίξεις το αγαπημένο σου εστιατόριο και μπαρ #menoumespiti: Πώς μπορείς κι εσύ να στηρίξεις το αγαπημένο σου εστιατόριο και μπαρ
  14. Δουλεύεις από το σπίτι; Αυτά είναι τα tips για να αποδίδεις καλύτερα Δουλεύεις από το σπίτι; Αυτά είναι τα tips για να αποδίδεις καλύτερα
  15. Κορωνοϊός και σεξ: Πόσο ασφαλές είναι; Κορωνοϊός και σεξ: Πόσο ασφαλές είναι;
  16. Fitness apps για να γυμναστείς όσο #menoumespiti Fitness apps για να γυμναστείς όσο #menoumespiti
  17. Ο Marc Jacobs μένει σπίτι χωρίς να χάνει το μοναδικό στυλ του Ο Marc Jacobs μένει σπίτι χωρίς να χάνει το μοναδικό στυλ του
  18. Οι Ιταλοί τραγουδούν στα μπαλκόνια τους Οι Ιταλοί τραγουδούν στα μπαλκόνια τους
  19. Γραφίστες και καλλιτέχνες στέλνουν το δικό τους μήνυμα για τον κορωνοϊό Γραφίστες και καλλιτέχνες στέλνουν το δικό τους μήνυμα για τον κορωνοϊό
  20. Leandra Medine: Το νέο hashtag της σε προκαλεί να ντυθείς στο σπίτι Leandra Medine: Το νέο hashtag της σε προκαλεί να ντυθείς στο σπίτι
  21. 30 ιδέες για τις ημέρες που #menoumespiti 30 ιδέες για τις ημέρες που #menoumespiti
  22. 5 βασικά tips που θα σε προφυλάξουν από τον κορωνοϊό 5 βασικά tips που θα σε προφυλάξουν από τον κορωνοϊό
  23. #menoumespiti και συνεχίζουμε #menoumespiti και συνεχίζουμε
  24. Η καλλιτέχνις Shara Shakheel υπενθυμίζει με ξεχωριστό τρόπο το πλύσιμο των χεριών Η καλλιτέχνις Shara Shakheel υπενθυμίζει με ξεχωριστό τρόπο το πλύσιμο των χεριών
  25. Li Edelkoort: "Ο κορωνοϊός θα προσφέρει την ευκαιρία για ένα νέο ξεκίνημα" Li Edelkoort: "Ο κορωνοϊός θα προσφέρει την ευκαιρία για ένα νέο ξεκίνημα"

Μετά από 15 μέρες χαλάρωσης, ξεγνοιασιάς και παρασπονδιών είναι πλέον η σειρά μας να νιώθουμε λίγο σαν... γεμιστή γαλοπούλα. Εάν ανήκεις κι εσύ στην κατηγορία των γυναικών που πρόσφατα επέζησαν από το σοκ που υπέστησαν μόλις ανέβηκαν στη ζυγαριά, πάρε βαθιά ανάσα και άρχισε από σήμερα κιόλας να ακολουθείς τις συμβουλές μας:

Βάλε ρεαλιστικούς στόχους

Μην περιμένεις να επιστρέψεις στα κιλά σου μέσα σε δυο μέρες. Αντίθετα, το να χάσεις 1-1.5 κιλό την εβδομάδα είναι ένας ρεαλιστικός στόχος. Μείνε πιστή σε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής και θα τα χάσεις -μπορεί να σου φανεί ότι ο χρόνος περνάει βασανιστικά αργά, αλλά μόνο έτσι το αποτέλεσμα θα είναι σταθερό και μόνιμο!

Διάλεξε το σωστό πρωινό

Όχι, η σκέψη ότι μετά από όσα έφαγες στις γιορτές δεν σου αξίζει τίποτα περισσότερο από έναν σκέτο καφέ το πρωί, δεν είναι σωστή! Ένα καλό πρωινό θα βάλει μπρος το μεταβολισμό σου και θα σε βοηθήσει να μην πεινάς την υπόλοιπη μέρα. Η ιδανική επιλογή είναι κάτι που περιέχει πολλές φυτικές ίνες και άπαχη πρωτεΐνη, όπως ένα γιαούρτι 2% με βρώμη, μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης και αβγό βραστό ή γάλα με δημητριακά ολικής άλεσης.

Μη στερείσαι τις γευστκές απολαύσεις

Μπορείς να εξακολουθείς να τρως νόστιμα φαγητά, χωρίς να το παρακάνεις με τις θερμίδες! Απλά, αντί να χρησιμοποιείς περισσότερο αλάτι ή λιπαρές ουσίες για να δώσεις γεύση στα πιάτα σου, δοκίμασε να ενισχύσεις με άλλους τρόπους τη νοστιμιά τους, όπως προσθέτοντας για παράδειγμα κανέλα, τζίντζερ και άλλα μπαχαρικά που, επιπλέον, αυξάνουν το μεταβολισμό και διευκολύνουν τη διαδικασία της πέψης.

Κράτα ένα μέρος για αργότερα

Βάλε στο πιάτο σου όσο φαγητό νιώθεις ότι θέλεις να φας και στη συνέχεια αφαίρεσε το ένα τρίτο, βάλτο σε ένα δοχείο στο ψυγείο και φάτο στο βραδινό ή την επόμενη μέρα. Θα γλιτώσεις ένα σωρό θερμίδες και θα βοηθήσεις τον οργανισμό σου να συνηθίσει σιγά σιγά να τρώει (ξανά) μικρότερες ποσότητες.

Φάε μια μπανάνα

Ένα μέρος από το φούσκωμα που νιώθεις μετά τις κραιπάλες των γιορτών οφείλεται σε κατακράτηση υγρών και όχι ακριβώς αύξηση του βάρους σου. Για να απαλλαγείς από τα περιττά υγρά θα χρειαστείς περισσότερο κάλιο, ένα ιχνοστοιχείο που υπάρχει στις μπανάνες, το γάλα και το γιαούρτι. Άλλη μια καλή ιδέα είναι να μειώσεις το αλάτι που καταναλώνεις.

Κάνε 10 λεπτά διάλειμμα

Σύμφωνα με έρευνες, κάθε μικρή ή μεγάλη λιγούρα για κάτι γλυκό ή αλμυρό δεν κρατάει περισσότερο από δέκα λεπτά. Όταν λοιπόν σου καρφωθεί στο μυαλό η ιδέα να φας τον τελευταίο κουραμπιέ ή να παραγγείλεις μια τυρόπιτα μαζί με τον καφέ σου στο γραφείο, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να απασχολήσεις το μυαλό σου με κάτι άλλο για δέκα λεπτά. Πλύνε τα πιάτα ή απάντησε στα email σου και το πιθανότερο είναι πως όταν τελειώσεις δεν θα σκέφτεσαι πια το φαγητό.

Πες όχι στη ζάχαρη

Ένα πρώτο βήμα για να αποτοξινώσεις τον οργανισμό σου είναι να απέχεις μερικές μέρες από την πρόσθετη ζάχαρη. Μπορείς να φας λίγο μέλι όταν θέλεις κάτι γλυκό ή κάποιο φρέσκο ή ξερό φρούτο όπως μήλο, αχλάδι, σταφίδες ή σύκο που θα καλύψει την ανάγκη σου για γλυκό δίνοντάς σου επιπλέον πολύτιμες βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία.

Ιούλιος 2018

>