top article

New season trends

  1. French Style | Όλα τα κομμάτια που δεν αποχωρίζονται οι Γαλλίδες fashionistas το φθινόπωρο French Style | Όλα τα κομμάτια που δεν αποχωρίζονται οι Γαλλίδες fashionistas το φθινόπωρο
  2. Η Τζίνα Αλιμόνου φόρεσε το πιο χρήσιμο πανωφόρι για αυτή την εποχή Η Τζίνα Αλιμόνου φόρεσε το πιο χρήσιμο πανωφόρι για αυτή την εποχή
  3. Sweet November | 3 stylish κουρέματα για να ανανεωθείς πλήρως τον Νοέμβρη Sweet November | 3 stylish κουρέματα για να ανανεωθείς πλήρως τον Νοέμβρη
  4. Μάρα Ζαχαρέα | Φόρεσε το it πανωφόρι της σεζόν σε ένα αθλητικό σύνολο Μάρα Ζαχαρέα | Φόρεσε το it πανωφόρι της σεζόν σε ένα αθλητικό σύνολο
  5. Το στιλ της Έλενας Χριστοπούλου είναι η έμπνευση που χρειάζεσαι για το φθινόπωρο Το στιλ της Έλενας Χριστοπούλου είναι η έμπνευση που χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
  6. Αυτό είναι το αμφιλεγόμενο στιλ παπουτσιών που δεν αποχωρίζονται οι fashionistas το φθινόπωρο Αυτό είναι το αμφιλεγόμενο στιλ παπουτσιών που δεν αποχωρίζονται οι fashionistas το φθινόπωρο
  7. Η capsule γκαρνταρόμπα του φθινοπώρου αποκλειστικά από ελληνικά brands Η capsule γκαρνταρόμπα του φθινοπώρου αποκλειστικά από ελληνικά brands
  8. 10 ζευγάρια loafers που ταιριάζουν με ό,τι αποφασίσεις να φορέσεις το φθινόπωρο 10 ζευγάρια loafers που ταιριάζουν με ό,τι αποφασίσεις να φορέσεις το φθινόπωρο
  9. 10 street style looks που θα σε πείσουν πως τα μαύρα μποτάκια είναι η must have αγορά του φθινοπώρου 10 street style looks που θα σε πείσουν πως τα μαύρα μποτάκια είναι η must have αγορά του φθινοπώρου
  10. Μανικιούρ χειμώνας '22 | Αυτό είναι το χρώμα που έχουν υιοθετήσει από τώρα όλες οι fashionistas στα νύχια τους Μανικιούρ χειμώνας '22 | Αυτό είναι το χρώμα που έχουν υιοθετήσει από τώρα όλες οι fashionistas στα νύχια τους
  11. Τα must have παπούτσια του φθινοπώρου μέσα από τη νέα συλλογή της Zara Τα must have παπούτσια του φθινοπώρου μέσα από τη νέα συλλογή της Zara
  12. 5 τάσεις της μόδας για το φθινόπωρο που θα είναι επίκαιρες και του χρόνου 5 τάσεις της μόδας για το φθινόπωρο που θα είναι επίκαιρες και του χρόνου
  13. Η βασίλισσα Letizia με τις ιδανικές γόβες για το μεταβατικό στιλ του φθινοπώρου Η βασίλισσα Letizia με τις ιδανικές γόβες για το μεταβατικό στιλ του φθινοπώρου
  14. 50 shades of brown | Οι πιο κομψοί τρόποι για να φορέσεις το καφέ φέτος το φθινόπωρο 50 shades of brown | Οι πιο κομψοί τρόποι για να φορέσεις το καφέ φέτος το φθινόπωρο
  15. Οι τάσεις της μόδας για το φετινό φθινόπωρο όπως τις ξεχωρίσαμε στο street style της εβδομάδας μόδας στο Μιλάνο Οι τάσεις της μόδας για το φετινό φθινόπωρο όπως τις ξεχωρίσαμε στο street style της εβδομάδας μόδας στο Μιλάνο
  16. Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από το street style της εβδομάδας μόδας στο Λονδίνο Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από το street style της εβδομάδας μόδας στο Λονδίνο
  17. Πώς θα υιοθετήσεις την τάση Barbiecore σύμφωνα με τη Βίκυ Καγιά Πώς θα υιοθετήσεις την τάση Barbiecore σύμφωνα με τη Βίκυ Καγιά

Αν άμεσος στόχος σου είναι η απώλεια του περιττού βάρους, η προσθήκη πρωτεΐνης στη διατροφή σου είναι ένα από τα βασικά σημεία που δεν θα πρέπει να παραλείψεις.

Ωστόσο, εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει και ο τρόπος που θα επιλέξεις να την καταναλώσεις. Παρακάτω, θα βρεις 4 βασικά λάθη που κάνεις πολλές φορές στα γεύματά σου και την πρόσληψή της και δεν καταφέρνεις να έχεις την όσο το δυνατόν καλύτερη απορρόφησή της από το σώμα σου και επομένως, πιο θεαματικά αποτελέσματα.  

1. Καταναλώνεις πολύ μεγάλη ή πολύ μικρή ποσότητα

30 γραμμάρια πρωτεΐνης, κατά μέσο όρο, σε κάθε γεύμα, είναι η ιδανική ποσότητα για μια ενήλικη γυναίκα. Καθώς όμως τα επίπεδα της δραστηριότητάς σου ανεβαίνουν, χρειάζεσαι όλο και μεγαλύτερη ποσότητα.  Φρόντισε λοιπόν να καταγράφεις τις ποσότητες που προσλαμβάνεις σε κάθε γεύμα, μιας και η υπερβολική κατανάλωσή της δεν μπορεί να απορροφηθεί από τον οργανισμό σου. 

2. Δεν έχεις ποικιλία στις επιλογές σου 

Πηγές πρωτεΐνης δεν είναι μονάχα το κοτόπουλο, τα αυγά ή οι μπάρες ενέργειας. Υπάρχουν και πολλές ακόμα επιλογές, φυτικής προέλευσης, όπως το τόφου, οι ξηροί καρποί, οι σπόροι, τα δημητριακή ολικής άλεσης και τα λαχανικά, που είναι βασικό να υπάρχουν στη διατροφή σου. 

3. Δεν τρως μετά τη γυμναστική 

Όταν άσκησε, η κατανάλωση πρωτεΐνης είναι απαραίτητη για να αποκαταστήσεις τους μύες σου και να τους κάνεις δυνατότερους. Το ιδανικό λοιπόν είναι να καταναλώσεις ένα γεύμα πρωτεΐνης μέσα σε 30 λεπτά ύστερα από το τέλος του workout σου. 

4. Επιλέγεις σνακ χωρίς πρωτεΐνη 

Τα σνακ είναι ένα βασικό σημείο της διατροφής σου, αφού αποτελεί το μέσο που θα κρατήσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σου εκεί που πρέπει και δεν θα σε αφήσει να πεινάσεις μέχρι το επόμενο γεύμα. Για να είσαι βέβαιη πως ένα σνακ θα εκπληρώσει τον στόχο του, θα πρέπει να περιέχει μια μικρή ποσότητα πρωτεΐνης (6-10 γραμμάρια). Έτσι, αντί να φας ένα σκέτο μήλο, συνδυάσέ το με φυστικοβούτυρο ή λίγους ανάλατους ξηρούς καρπούς. Άλλες ιδανικές επιλογές πρωτεΐνης για τα σνακ σου είναι το γιαούρτι, το γάλα σόγιας ή λίγο τυρί. 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>