top article

Αν άμεσος στόχος σου είναι η απώλεια του περιττού βάρους, η προσθήκη πρωτεΐνης στη διατροφή σου είναι ένα από τα βασικά σημεία που δεν θα πρέπει να παραλείψεις.

Ωστόσο, εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει και ο τρόπος που θα επιλέξεις να την καταναλώσεις. Παρακάτω, θα βρεις 4 βασικά λάθη που κάνεις πολλές φορές στα γεύματά σου και την πρόσληψή της και δεν καταφέρνεις να έχεις την όσο το δυνατόν καλύτερη απορρόφησή της από το σώμα σου και επομένως, πιο θεαματικά αποτελέσματα.  

1. Καταναλώνεις πολύ μεγάλη ή πολύ μικρή ποσότητα

30 γραμμάρια πρωτεΐνης, κατά μέσο όρο, σε κάθε γεύμα, είναι η ιδανική ποσότητα για μια ενήλικη γυναίκα. Καθώς όμως τα επίπεδα της δραστηριότητάς σου ανεβαίνουν, χρειάζεσαι όλο και μεγαλύτερη ποσότητα.  Φρόντισε λοιπόν να καταγράφεις τις ποσότητες που προσλαμβάνεις σε κάθε γεύμα, μιας και η υπερβολική κατανάλωσή της δεν μπορεί να απορροφηθεί από τον οργανισμό σου. 

2. Δεν έχεις ποικιλία στις επιλογές σου 

Πηγές πρωτεΐνης δεν είναι μονάχα το κοτόπουλο, τα αυγά ή οι μπάρες ενέργειας. Υπάρχουν και πολλές ακόμα επιλογές, φυτικής προέλευσης, όπως το τόφου, οι ξηροί καρποί, οι σπόροι, τα δημητριακή ολικής άλεσης και τα λαχανικά, που είναι βασικό να υπάρχουν στη διατροφή σου. 

3. Δεν τρως μετά τη γυμναστική 

Όταν άσκησε, η κατανάλωση πρωτεΐνης είναι απαραίτητη για να αποκαταστήσεις τους μύες σου και να τους κάνεις δυνατότερους. Το ιδανικό λοιπόν είναι να καταναλώσεις ένα γεύμα πρωτεΐνης μέσα σε 30 λεπτά ύστερα από το τέλος του workout σου. 

4. Επιλέγεις σνακ χωρίς πρωτεΐνη 

Τα σνακ είναι ένα βασικό σημείο της διατροφής σου, αφού αποτελεί το μέσο που θα κρατήσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σου εκεί που πρέπει και δεν θα σε αφήσει να πεινάσεις μέχρι το επόμενο γεύμα. Για να είσαι βέβαιη πως ένα σνακ θα εκπληρώσει τον στόχο του, θα πρέπει να περιέχει μια μικρή ποσότητα πρωτεΐνης (6-10 γραμμάρια). Έτσι, αντί να φας ένα σκέτο μήλο, συνδυάσέ το με φυστικοβούτυρο ή λίγους ανάλατους ξηρούς καρπούς. Άλλες ιδανικές επιλογές πρωτεΐνης για τα σνακ σου είναι το γιαούρτι, το γάλα σόγιας ή λίγο τυρί. 

 

Ιούλιος 2018

Από το Περιοδικό

The Editor's Blog Σάββατο 09.03.2019

The Editor's Blog: In memoriam

"Ο Karl ήταν doer και achiever. Όμως κανείς δε θα μπορέσει να σου απαντήσει αν ο Lagerfeld ήταν αυτό που έκανε"

>