top article

Wedding season

  1. Η εμφάνιση της Μαρίας Ναυπλιώτου με φόρεμα Ελληνίδας σχεδιάστριας που είναι ιδανικό για όλα τα events της σεζόν Η εμφάνιση της Μαρίας Ναυπλιώτου με φόρεμα Ελληνίδας σχεδιάστριας που είναι ιδανικό για όλα τα events της σεζόν
  2. Η βασίλισσα Letizia  με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου Η βασίλισσα Letizia με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου
  3. Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look
  4. Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου
  5. Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση
  6. Yes I Do Catwalk by System Professional | Όσα έγιναν στο φαντασμαγορικό bridal fashion show Yes I Do Catwalk by System Professional | Όσα έγιναν στο φαντασμαγορικό bridal fashion show
  7. Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι
  8. Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες
  9. Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις
  10. Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου
  11. It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο

Μπορεί τα McDonalds να επινόησαν τη φράση "happy meal", αλλά ας είμαστε ειλικρινείς, έχει αισθανθεί ποτε΄κανείς πραγματικά ευτυχισμένος μετά από ένα τεράστιο γεύμα αποτελούμενο από επεξεργασμένα, τηγανιτά φαγητά; Η απάντηση είναι όχι. Και σίγουρα, η δυσάρεστη δυσπεψία και οι τύψεις που ακολουθούν αναπόφευκτα αυτό το "χαρούμενο γεύμα" αρκούν για να αναζητήσεις αλλού την ευτυχία.

Σύμφωνα, ωστόσο, με τη διατροφολόγο Fiona Tuck, συγγραφέα του The Forensic Nutritionist, το "χαρούμενο γεύμα" υπάρχει στην πραγματικότητα, καθώς συγκεκριμένες τροφές μπορούν να ενισχύσουν τη διάθεσή σου και αν δώσουν την εντολή στον εγκέφαλο που σε κάνει να χαμογελάς. Στον αντίποδα, υπάρχουν και τροφές που υποσκάπτουν την καλή σου διάθεση.

Ποιες είναι λοιπόν οι τροφές που μας κάνουν να νιώθουμε ευτυχισμένοι; "Όσπρια, καρύδια, σπόροι, καλά λιπαρά όπως τα λιπαρά ψάρια και το αβοκάντο, ο λιναρόσπορος και ο σολομός, καθώς επίσης η γαλοπούλα και οι μπανάνες συγκαταλέγονται στα τρόφιμα που βοηθούν στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου και ανεβάζουν τη διάθεση. Η κατανάλωση φρέσκων τροφών πλούσιων σε θρεπτικά συστατικά είναι σημαντική για την παροχή θρεπτικών ουσιών στο σώμα για για να διατηρήσει υγιείς τους νευροδιαβιβαστές και το νευρικό σύστημα. Όταν αρχίζουμε να έχουμε έλλειψη σε θρεπτικά συστατικά και κυρίως σε βιταμίνη Β12, Β6, φυλλικό οξύ, σίδηρο, τρυπτοφάνη και βιταμίνη D μπορεί να επηρεαστεί η διάθεσή μας" εξηγεί η ειδικός.

Τι να φας για τη βέλτιστη ευτυχία

Όσπρια, όπως φακές ή ρεβίθια, που περιέχουν φυλλικό οξύ και σίδηρο που βοηθούν στην τόνωση της διάθεσης.

Σολομό που περιέχει τα απαραίτητα λίπη για την υγεία του εγκεφάλου και επίσης το αμινοξύ τρυπτοφάνη που απαιτείται για την παραγωγή σεροτονίνης, την ορμόνη της ευτυχίας.

Μπανάνες που περιέχουν βιταμίνες Β και τρυπτοφάνη και ενισχύουν τη διάθεση.

Ξηροί καρποί, ιδιαίτερα καρύδια, και σπόροι για μέταλλα και καλά λίπη.

Αυγά τα οποία περιέχουν πρωτεΐνες και αποτελούν σημαντική πηγή χολίνης, η οποία είναι το κλειδί για τη λειτουργία του υγιούς νευροδιαβιβαστή και τη λειτουργία της κυτταρικής μεμβράνης.

Οι σύνθετοι υδατάνθρακες όπως οι ολικές σπόροι, η βρώμη και το καστανό ρύζι βοηθούν στη ρύθμιση της γλυκόζης του αίματος, η οποία είναι σημαντική για την υγιή λειτουργία του εγκεφάλου και τη γνωστική υγεία. Οι υδατάνθρακες βοηθούν στο να έχεις καλή  διάθεση και αυξημένη πνευματική εγρήγορση.

Όπως όμως υπάρχουν τρόφιμα που μας κάνουν να αισθανόμαστε χαρούμενοι, υπάρχουν και κάποια που έχουν ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα. Τρόφιμα όπως η ζάχαρη, τα trans λιπαρά και το αλκοόλ μπορεί να καταστρέψουν τις θρεπτικές ουσίες στον οργανισμό που μπορούν να επηρεάσουν τη διάθεση. Για παράδειγμα, ο καφές και το τσάι μπορούν να εμποδίσουν την απορρόφηση σιδήρου ενώ το αλκοόλ είναι μια φυσική καταπιεστική ουσία. Τα υψηλά επεξεργασμένα τρόφιμα με μεγάλη περιεκτικότητα σε trans λιπαρά, αλάτι και ζάχαρη δρουν αντίθετα της καλής διάθεσης.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>