top article

Μερικές φορές, η υπόσχεση ότι θα εξασφαλίσουμε καλύτερη υγεία ή ποιότητα ζωής δεν είναι αρκετή για να υιοθετήσουμε πιο σωστές συνήθειες. Όταν όμως το διακύβευμα είναι η ομορφιά μας, τότε ίσως είμαστε περισσότερο διατεθειμένες να κάνουμε μερικές μικρές θυσίες! Πάρε παράδειγμα τη γυμναστική... Πόσοι πιστεύεις ότι γυμνάζονται για να μειώσουν τις πιθανότητες να νοσήσουν από καρδιαγγειακά νοσήματα και πόσοι για να είναι σε καλύτερη φόρμα το καλοκαίρι; Πάντως, όποιος κι αν είναι ο λόγος για τον οποίο κάνουμε κάτι αυτό που σίγουρα μετράει είναι το αποτέλεσμα. Εμείς σου προτείνουμε μερικές καλές συνήθειες που αν αποφασίσεις επιτέλους να υιοθετήσεις θα εξασφαλίσεις όχι μόνο περισσότερη ευεξία αλλά και καλύτερη εμφάνιση.

Κόψε τη ζάχαρη

Αν δεν το κάνεις για να μειώσεις τις πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη...

Κάντο για να μειώσεις τις ρυτίδες

Ξέρεις ότι η ζάχαρη δεν κάνει πουθενά καλό στον οργανισμό σου και το δέρμα σου δεν αποτελεί εξαίρεση. Καθώς μπαίνει στην κυκλοφορία του αίματος, προσκολλάται στα μόρια του κολλαγόνου και της ελαστίνης και τα αποδυναμώνει. Αποτέλεσμα; Η επιδερμίδα σου δεν μπορεί να παραμείνει σφιχτή και ελαστική και σύντομα αρχίζει να... κρεμάει. Σε έρευνα που έγινε στην Ολλανδία, άτομα που είχαν χαμηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα τους έδειχναν κατά μέσο όσο ένα χρόνο νεότερα σε σχέση με συνομηλίκους τους που είχαν υψηλά επίπεδα σακχάρου. Για να αναστρέψεις την κατάσταση δεν αρκεί να μειώσεις την ποιότητα ζάχαρης και απλών υδατανθράκων (για τον οργανισμό σου πρόκειται σχεδόν για το ίδιο πράγμα) που καταναλώνεις, αλλά και να τρως περισσότερες τροφές με φυτικές ίνες, όπως βρόμη και ξηρούς καρπούς.

Διάβασε κι εδώ τι κάνει η (πολλή) ζάχαρη στο σώμα σου...

Πιες πολύ νερό

Αν το δεν κάνεις για να αποφύγεις την αφυδάτωση...

Κάντο για να έχεις επίπεδη κοιλιά

Ήξερες ότι μπορείς να χωρέσεις άνετα στο πιο στενό σου τζιν εάν απλώς αρχίσεις να πίνεις μερικά ποτήρια νερό παραπάνω την ημέρα; Ο λόγος είναι ότι όταν δεν πίνεις πολύ νερό αυξάνονται τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα κι αυτό με τη σειρά του κάνει τον οργανισμό σου να αποθηκεύει περισσότερο λίπος στην περιοχή της κοιλιάς. Επίσης, θα έχεις ακόμα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα εάν αντικαταστήσεις με νερό τα αναψυκτικά, ακόμα και τα light, που έχει διαπιστωθεί ότι συμβάλλουν στην αύξηση του κοιλιακού λίπους

Διάβασε κι εδώ πώς θα εξαφανίσεις το λίπος από την κοιλιά...

Φάε λιγότερο αλάτι

Αν δεν το κάνεις για να διατηρείς την αρτηριακή πίεση σε φυσιολογικά επίπεδα...

Κάντο για να μην έχεις πρήξιμο κάτω από τα μάτια

Όταν η ποσότητα του νατρίου στο αίμα είναι μεγαλύτερη από το φυσιολογικό, ο εγκέφαλος δίνει εντολή στα νεφρά να σταματήσουν να αποβάλλουν υγρά προκειμένου να διαλυθεί. Όσο είμαστε ξύπνιοι και κινούμαστε, αυτή η εξτρά ποσότητα υγρών κατευθύνεται λόγω βαρύτητας στα κάτω άκρα -γι' αυτό τα πόδια ή οι αστράγαλοί σου μπορεί να είναι πρησμένοι στο τέλος της ημέρας. Όταν όμως κοιμόμαστε τα υγρά κατανέμονται σε όλο το σώμα, συμπεριλαμβανομένης και της περιοχής των ματιών. Έτσι, ξυπνάμε με πρήξιμο. Για να το αποφύγεις, απλά μείωσε την ποσότητα του αλατιού που καταναλώνεις και φρόντισε να μην ξεπερνάς τα 1500mg την ημέρα. Στην πράξη, προσπάθησε τουλάχιστον να μην προσθέτεις έξτρα αλάτι στο φαγητό σου.

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>