top article

Εμπλουτίζοντας τη διατροφή σου με τις τροφές που σου προτείνουμε θα βοηθήσεις τον οργανισμό σου να παράξει πολύ γρήγορα μελανίνη -την ουσία που ευθύνεται για το σκούρο χρώμα της επιδερμίδας το καλοκαίρι- κι έτσι θα δείχνεις επαρκώς μαυρισμένη με λίγες μόνο εμφανίσεις στην παραλία (και πάντα φορώντας το αντηλιακό σου!). Το μυστικό της επιτυχίας τους είναι η βιταμίνη Α που περιέχουν ή πιο συγκεκριμένα, η βήτα-καροτίνη, μια λιποδιαλυτή προβιταμίνη της βιταμίνης Α. Ένας απλός τρόπος για να αναγνωρίζεις τις τροφές που την περιέχουν είναι να παρατηρήσεις το χρώμα τους: τα περισσότερα φρούτα και λαχανικά που είναι στις αποχρώσεις του κόκκινου περιέχουν βήτα-καροτίνη. Άλλο ένα συστατικό που βοηθάει στο μαύρισμα είναι η βιταμίνη C, η οποία σε συνδυασμό με το αντηλιακό σου προστατεύει το δέρμα από τη γήρανση που προκαλεί η ηλιακή ακτινοβολία.

Ιούλιος 2018

>