top article

Η θερμοκρασία ανεβαίνει κάθε μέρα και περισσότερο, τα βαριά ρούχα αντικαταστάθηκαν ήδη από πιο ελαφριά και η στιγμή που θα κάνεις εμφάνιση στην παραλία με μαγιό πλησιάζει απειλητικά! Ναι, τώρα είναι που πρέπει να μετανιώσεις πικρά για εκείνες τις φορές μέσα στο χειμώνα που είπες "βαριέμαι να πάω για τρέξιμο μ' αυτό το κρύο, ας κάτσω σπίτι να δω Netflix". Επειδή όμως οι τύψεις δεν πρόκειται να φέρουν αποτέλεσμα, εμείς έχουμε να σου προτείνουμε κάτι που θα έχει! Ίσως έχεις ακούσει ότι οι κοιλιακοί δεν χτίζονται στο γυμναστήριο αλλά στην κουζίνα. Πριν σπεύσεις να αναρωτηθείς "σε ποιανού την κουζίνα", να διευκρινίσουμε πως με αυτή τη φράση οι ειδικοί εννοούν πως όσο κι αν χτυπιέσαι στο mat εάν η διατροφή σου δεν είναι η κατάλληλη, δύσκολα θα χτίσεις το σώμα που θέλεις. Τα καλά νέα είναι ότι μπορείς με μια μόνο κίνηση να αναστρέψεις σε πολύ σύντομο χρόνο τα αποτελέσματα της καθιστικής ζωής που ακολούθησες τους προηγούμενες μήνες. Αυτό, τουλάχιστον υποστηρίζουν οι επιστήμονες! Τι πρέπει να κάνεις; Να αυξήσεις άμεσα την ποσότητα των φρούτων και λαχανικών που καταναλώνεις καθημερινά σε δέκα μερίδες την ημέρα!

Το μυστικό είναι ότι τρώγοντας φρούτα και λαχανικά που είναι πολύ πλούσια σε νερό και φυτικές ίνες, αποκτάς εύκολα αίσθημα κορεσμού, οπότε αποφεύγεις να επιθυμείς άλλες τροφές με περισσότερα λιπαρά και θερμίδες. Αντί, λοιπόν, να επιβάλλεις στον εαυτό σου απαγορεύσεις εστίασε στο τι θα σου κάνει καλό να φας (και όχι τι πρέπει να αποφύγεις).

Έτσι θα βάλεις πιο πολλά φρούτα και λαχανικά στη διατροφή σου

  • - Σε κάθε γεύμα, φρόντισε να γεμίζεις κατά το ήμισυ το πιάτο σου με φρέσκα λαχανικά εποχής. Το ίδιο ισχύει και για τα σνακ: η μισή ποσότητα από ό,τι επιλέγεις να φας πρέπει να αποτελείται από φρούτα ή λαχανικά.

  • - Ξεκίνησε την ημέρα σου με ένα σούπερ θρεπτικό και υγιεινό smoothie με φρούτα και λαχανικά, όπως αυτά που σου προτείνουμε εδώ... Αν θυμηθείς να βάλεις όλα τα υλικά στην κατάψυξη από το προηγούμενο βράδυ, θα έχεις επιπλέον μια φανταστική πηχτή υφή που θα σε κάνει να νιώσεις ότι τρως παγωτό!

  • - Εάν δεν έχεις πολύ χρόνο ή όρεξη για ψώνια και προετοιμασία του φαγητού σου, μπορείς να εμπλουτίσεις τα γεύματά σου με κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά που είναι πιο εύκολα στη διαχείριση και διατηρούν πολλά από τα θρεπτικά συστατικά τους.

  • - Ακολούθησε την εξής σειρά όταν τρως: φάε πρώτα τα υγρά, στη συνέχεια ό,τι έχει πολλές φυτικές ίνες και στη συνέχεια την πρωτεΐνη ή/και τους υδατάνθρακες. Εάν για παράδειγμα έχεις για μεσημεριανό μπιφτέκι με ρύζι και σαλάτα, πιες πρώτα ένα ποτήρι νερό, μετά φάε τη μεγαλύτερη ποσότητα της σαλάτας και στο τέλος το μπιφτέκι και το ρύζι. Με αυτόν τον τρόπο, μέχρι να τελειώσεις το γεύμα σου οι φυτικές ίνες θα έχουν ήδη διογκωθεί στο στομάχι σου και θα σε κάνουν να νιώθεις χορτάτη.

Και, φυσικά, συνέχισε να τρως έτσι καθόλη τη διάρκεια του χρόνου, εάν θέλεις να διατηρήσεις το σωστό βάρος χωρίς στερήσεις!

Ιούλιος 2018

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τετάρτη 08.08.2018

Η Daphne Guinness στη Madame Figaro

Μοντέλο, μούσα, fashion icon και συλλέκτρια couture δημιουργιών, η κληρονόμος της διάσημης ζυθοποιίας αποδεικνύει το σπάνιο ταλέντο της και στη μουσική

>
;