top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. Kate Middleton: Γιατί σχολιάστηκε αρνητικά η επιλογή του φορέματός της; Kate Middleton: Γιατί σχολιάστηκε αρνητικά η επιλογή του φορέματός της;
  3. Kate Middleton: Mάθε τα πάντα για το outfit που φόρεσε στο βασιλικό γάμο Kate Middleton: Mάθε τα πάντα για το outfit που φόρεσε στο βασιλικό γάμο
  4. Βασιλικός γάμος: Το παλάτι δημοσίευσε τις πρώτες, επίσημες φωτογραφίες! Βασιλικός γάμος: Το παλάτι δημοσίευσε τις πρώτες, επίσημες φωτογραφίες!
  5. Πρίγκιπας Harry: Τα συγκινητικά λόγια που είπε στη Meghan Markle στη δεξίωση του γάμου Πρίγκιπας Harry: Τα συγκινητικά λόγια που είπε στη Meghan Markle στη δεξίωση του γάμου
  6. Meghan Markle: Σχολιάζουμε το νυφικό beauty look της Meghan Markle: Σχολιάζουμε το νυφικό beauty look της
  7. Meghan Markle: Το ακριβό δώρο που έκανε στις καλύτερές της φίλες Meghan Markle: Το ακριβό δώρο που έκανε στις καλύτερές της φίλες
  8. Βασιλικός γάμος: Όλες οι λεπτομέρειες για το νυφικό της Meghan Markle Βασιλικός γάμος: Όλες οι λεπτομέρειες για το νυφικό της Meghan Markle
  9. Meghan Markle | Το δεύτερο, πιο εντυπωσιακό "νυφικό" που φόρεσε στο πάρτυ του Κάρολου Meghan Markle | Το δεύτερο, πιο εντυπωσιακό "νυφικό" που φόρεσε στο πάρτυ του Κάρολου
  10. Royal Crash Test: Ποιος πριγκιπικός γάμος ήταν καλύτερος; Royal Crash Test: Ποιος πριγκιπικός γάμος ήταν καλύτερος;
  11. Πρίγκιπας Harry & Meghan Markle: Τα υπέροχα καπέλα των καλεσμένων που έκλεψαν τις εντυπώσεις στον γάμο τους Πρίγκιπας Harry & Meghan Markle: Τα υπέροχα καπέλα των καλεσμένων που έκλεψαν τις εντυπώσεις στον γάμο τους
  12. Όλοι μιλούν για τη στιγμή που η Camilla Parker Bowles κράτησε το χέρι της Meghan Markle Όλοι μιλούν για τη στιγμή που η Camilla Parker Bowles κράτησε το χέρι της Meghan Markle
  13. Πρίγκιπας George: Τι διαφορετικό είχε η εμφάνισή του στο βασιλικό γάμο; Πρίγκιπας George: Τι διαφορετικό είχε η εμφάνισή του στο βασιλικό γάμο;
  14. Kate Middleton: Αποκαλύπτει ποιες είναι οι στιγμές που απολαμβάνει περισσότερο με τα παιδιά της Kate Middleton: Αποκαλύπτει ποιες είναι οι στιγμές που απολαμβάνει περισσότερο με τα παιδιά της

Η θερμοκρασία ανεβαίνει κάθε μέρα και περισσότερο, τα βαριά ρούχα αντικαταστάθηκαν ήδη από πιο ελαφριά και η στιγμή που θα κάνεις εμφάνιση στην παραλία με μαγιό πλησιάζει απειλητικά! Ναι, τώρα είναι που πρέπει να μετανιώσεις πικρά για εκείνες τις φορές μέσα στο χειμώνα που είπες "βαριέμαι να πάω για τρέξιμο μ' αυτό το κρύο, ας κάτσω σπίτι να δω Netflix". Επειδή όμως οι τύψεις δεν πρόκειται να φέρουν αποτέλεσμα, εμείς έχουμε να σου προτείνουμε κάτι που θα έχει! Ίσως έχεις ακούσει ότι οι κοιλιακοί δεν χτίζονται στο γυμναστήριο αλλά στην κουζίνα. Πριν σπεύσεις να αναρωτηθείς "σε ποιανού την κουζίνα", να διευκρινίσουμε πως με αυτή τη φράση οι ειδικοί εννοούν πως όσο κι αν χτυπιέσαι στο mat εάν η διατροφή σου δεν είναι η κατάλληλη, δύσκολα θα χτίσεις το σώμα που θέλεις. Τα καλά νέα είναι ότι μπορείς με μια μόνο κίνηση να αναστρέψεις σε πολύ σύντομο χρόνο τα αποτελέσματα της καθιστικής ζωής που ακολούθησες τους προηγούμενες μήνες. Αυτό, τουλάχιστον υποστηρίζουν οι επιστήμονες! Τι πρέπει να κάνεις; Να αυξήσεις άμεσα την ποσότητα των φρούτων και λαχανικών που καταναλώνεις καθημερινά σε δέκα μερίδες την ημέρα!

Το μυστικό είναι ότι τρώγοντας φρούτα και λαχανικά που είναι πολύ πλούσια σε νερό και φυτικές ίνες, αποκτάς εύκολα αίσθημα κορεσμού, οπότε αποφεύγεις να επιθυμείς άλλες τροφές με περισσότερα λιπαρά και θερμίδες. Αντί, λοιπόν, να επιβάλλεις στον εαυτό σου απαγορεύσεις εστίασε στο τι θα σου κάνει καλό να φας (και όχι τι πρέπει να αποφύγεις).

Έτσι θα βάλεις πιο πολλά φρούτα και λαχανικά στη διατροφή σου

  • - Σε κάθε γεύμα, φρόντισε να γεμίζεις κατά το ήμισυ το πιάτο σου με φρέσκα λαχανικά εποχής. Το ίδιο ισχύει και για τα σνακ: η μισή ποσότητα από ό,τι επιλέγεις να φας πρέπει να αποτελείται από φρούτα ή λαχανικά.

  • - Ξεκίνησε την ημέρα σου με ένα σούπερ θρεπτικό και υγιεινό smoothie με φρούτα και λαχανικά, όπως αυτά που σου προτείνουμε εδώ... Αν θυμηθείς να βάλεις όλα τα υλικά στην κατάψυξη από το προηγούμενο βράδυ, θα έχεις επιπλέον μια φανταστική πηχτή υφή που θα σε κάνει να νιώσεις ότι τρως παγωτό!

  • - Εάν δεν έχεις πολύ χρόνο ή όρεξη για ψώνια και προετοιμασία του φαγητού σου, μπορείς να εμπλουτίσεις τα γεύματά σου με κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά που είναι πιο εύκολα στη διαχείριση και διατηρούν πολλά από τα θρεπτικά συστατικά τους.

  • - Ακολούθησε την εξής σειρά όταν τρως: φάε πρώτα τα υγρά, στη συνέχεια ό,τι έχει πολλές φυτικές ίνες και στη συνέχεια την πρωτεΐνη ή/και τους υδατάνθρακες. Εάν για παράδειγμα έχεις για μεσημεριανό μπιφτέκι με ρύζι και σαλάτα, πιες πρώτα ένα ποτήρι νερό, μετά φάε τη μεγαλύτερη ποσότητα της σαλάτας και στο τέλος το μπιφτέκι και το ρύζι. Με αυτόν τον τρόπο, μέχρι να τελειώσεις το γεύμα σου οι φυτικές ίνες θα έχουν ήδη διογκωθεί στο στομάχι σου και θα σε κάνουν να νιώθεις χορτάτη.

Και, φυσικά, συνέχισε να τρως έτσι καθόλη τη διάρκεια του χρόνου, εάν θέλεις να διατηρήσεις το σωστό βάρος χωρίς στερήσεις!

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Γαστρονομία Δευτέρα 05.03.2018

Fusing Asia

Το ανανεωμένο Hama2.0 υποδέχεται τον ανατρεπτικό σεφ Alsi Sinanaj στην κουζίνα του και ορίζει εκ νέου την έννοια του fusion.

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

>