top article

To δέρμα είναι το μεγαλύτερο όργανο του ανθρώπινου σώματος και συγχρόνως και το σημείο που επιβαρύνεται σημαντικά κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών. Τα τελευταία χρόνια ακούμε διαρκώς για τις επιβλαβείς δράσεις του ήλιου και για αυτό θα πρέπει να λάβουμε τα μέτρα μας. Είναι πολύ σημαντικό να προετοιμάσουμε τον οργανισμό μας για την επικείμενη έκθεση στον ήλιο μέσω της διατροφής μας.

Η διατροφή μας είναι αυτή η οποία θα ενισχύσει τη διαδικασία του μαυρίσματος αλλά και αυτή που θα προστατεύσει το δέρμα μας.

Οι ουσίες που βοηθούν το μαύρισμα είναι τα καροτενοειδή. Τα καροτενοειδή είναι χρωστικές ουσίες οι οποίες μετασχηματίζονται στον οργανισμό σε βιταμίνη Α και εκτός από την αντιοξειδωτική τους δράση, συμμετέχουν στο μαύρισμα της επιδερμίδας. Τα βρίσκουμε σε φρούτα και λαχανικά. Συγκεκριμένα το β-καροτένιο συναντάται στο καρότο, στο ροδάκινο και στο βερύκοκο. Το λυκοπένιο βρίσκεται στη ντομάτα και στο καρπούζι και τέλος η λουτεΐνη στο καλαμπόκι, στο σπανάκι, στο λάχανο, στις πιπεριές και στα φυστίκια.

Διάβασε τη συνέχεια στο shape.gr

Tags

SHAPE.GR

Ιούλιος 2018

Από το Περιοδικό

Γαστρονομία Δευτέρα 05.03.2018

Fusing Asia

Το ανανεωμένο Hama2.0 υποδέχεται τον ανατρεπτικό σεφ Alsi Sinanaj στην κουζίνα του και ορίζει εκ νέου την έννοια του fusion.

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

>