top article

Ευχαριστούμε την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικό Διαιτολόγο-Διατροφολόγο Χαροκοπείου πανεπιστημίου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο (ΚΕΚ) www.coachmydiet.wordpress.com

Flat Belly τώρα: Ημερήσιο πλάνο με 3 συνταγές για επίπεδη κοιλιά που θα λατρέψεις. Δοκίμασέ τες στο πρωινό, στο μεσημεριανό ή και στο βραδινό.

Smoothie με ανανά και μαϊντανό (100 kcal)

Ο μαϊντανός και το τζίντζερ έχει βρεθεί ότι βοηθούν στο φούσκωμα της κοιλιάς και ο ανανάς χάρη στη βρομελίνη που περιέχει, βελτιώνει την πέψη και την υγεία του πεπτικού συστήματος!

Υλικά:

μισό αγγούρι
1 ματσάκι μαϊντανός
χυμός από ένα λεμόνι
3 φέτες ανανά
½ κουτ. του γλυκού τριμμένο τζίντζερ
παγάκια
στέβια ή άλλο υποκατάστατο ζάχαρης

Εκτέλεση: τα αλέθουμε όλα στο μπλέντερ

Διάβασε περισσότερα στο Shape.gr

Tags

SHAPE.GR

Ιούλιος 2018

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Παρασκευή 21.12.2018

Ο Παύλος Γερουλάνος στη Madame Figaro

Ο υποψήφιος δήμαρχος δηλώνει αποφασισμένος να αλλάξει την πολύπαθη πόλη, αρκεί να συνεργαστεί και ο πολίτης με τον δήμο. Και σ' αυτή τη σχέση είναι έτοιμος να κάνει ο ίδιος το πρώτο βήμα

>