top article

Μήπως βρίσκεσαι (ξανά) σ' αυτό το στάδιο της ζωής σου που νιώθεις την ανάγκη να μαζευτείς λίγο σε ό,τι αφορά τη διατροφή σου και να χάσεις 2-3 κιλά; Τότε θα πρέπει να σε προειδοποιήσουμε τι πρέπει να αποφύγεις, γιατί οι πειρασμοί είναι πολλοί! Υπάρχουν ένα σωρό διάσημα διατροφικά προγράμματα που υπόσχονται μάξιμουμ απώλεια κιλών με μίνιμουμ προσπάθεια, αλλά είναι όχι μόνο αναποτελεσματικά αλλά και επικίνδυνα. Εξάλλου, όλοι γνωρίζουμε ότι ο μόνος σωστός τρόπος για να φτάσεις το ιδανικό βάρος είναι να ακολουθείς σταθερά μια ισορροπημένη διατροφή και να γυμνάζεσαι τακτικά. Αυτές είναι μερικές μόνο από τις διάσημες δίαιτες που καλό είναι να αποφύγεις:

Διατροφή χωρίς γλουτένη

Για όποιον πάσχει από κοιλιοκάκη, ο αποκλεισμός της γλουτένης από τη διατροφή του είναι μονόδρομος. Όλοι οι υπόλοιποι όμως δεν έχουμε κανένα λόγο να απέχουμε από ό,τι περιέχει γλουτένη προκειμένου να αδυνατίσουμε. Τροφές με σιτηρά, όπως το ψωμί ολικής άλεσης, εξασφαλίζουν στον οργανισμό πολύτιμες βιταμίνες και φυτικές ίνες και αποτελούν τη βάση της μεσογειακής διατροφής (που είναι και η ιδανική "δίαιτα"). Επιπλέον, οι "gluten free" βερσιόν διάφορων τροφών περιέχουν συνήθως περισσότερα λίπη, σάκχαρα και θερμίδες από τα "κανονικά". Εάν δεν στο έχει συστήσει ο γιατρός σου, το να ακολουθήσεις διατροφή χωρίς γλουτένη είναι λάθος!

Δίαιτα αποτοξίνωσης

Πολλά προγράμματα υπόσχονται άμεση απώλεια κιλών αλλά και αποβολή των τοξινών από τον οργανισμό, αρκεί να είσαι διατεθειμένη να πίνεις μόνο υγρά ή να τρως πολύ πολύ περιορισμένα για μερικές μέρες. Στην πραγματικότητα, η αποτοξίνωση είναι μια διαδικασία που γίνεται έτσι κι αλλιώς από το σώμα μας. Έχουμε μάλιστα κι έναν "μηχανισμό" που ειδικεύεται σ' αυτόν. Ονομάζεται "νεφρά". Και καμία δίαιτα δεν πρόκειται να είναι πιο αποτελεσματική από τις φυσιολογικές διαδικασίες του οργανισμού. Κυρίως, εάν στερείται πρωτεΐνης, φυτικών ινών και άλλων θρεπτικών συστατικών που είναι απαραίτητες για την υγεία σου.

Διάβασε κι εδώ ποιες είναι οι πιο αποτελεσματικές δίαιτες για να χάσεις κιλά - σύμφωνα με την επιστήμη...

Δίαιτα χωρίς λιπαρά / υδατάνθρακες

Κανένα σωστό πρόγραμμα διατροφής δεν προβλέπει τον αποκλεισμό μιας ολόκληρης κατηγορίας τροφών. Όταν, λοιπόν, μια δίαιτα σε προτρέπει να αντικαταστήσεις τις τροφές με τις light εκδοχές τους ή να αποφεύγεις τα λιπαρά, χωρίς να σε παρακινεί να επιλέγεις πιο φυσικά και λιγότερο τυποποιημένα προϊόντα, μάλλον δεν είναι καλή. Και μην ξεχνάμε ότι το πιο σημαντικό είναι το είδος των λιπαρών! Δεν είναι το ίδιο να φας ξηρούς καρπούς με το να φας πατατάκια, παρόλο που είναι και τα δύο πλούσια σε λιπαρά. Το ίδιο ισχύει και με τους υδατάνθρακες. Δεν είναι σωστό να τους αποκλείσεις, γιατί το σώμα σου χρειάζεται τουλάχιστον 130 γραμμάρια υδατανθράκων την ημέρα. Το είδος όμως έχει σημασία. Εάν εξασφαλίσεις αυτή την ποσότητα από φρούτα θα διαπιστώσεις ότι θα έχεις μικρότερη επιθυμία για γλυκά και επεξεργασμένες τροφές.

Ιούλιος 2018

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Παρασκευή 21.12.2018

Ο Παύλος Γερουλάνος στη Madame Figaro

Ο υποψήφιος δήμαρχος δηλώνει αποφασισμένος να αλλάξει την πολύπαθη πόλη, αρκεί να συνεργαστεί και ο πολίτης με τον δήμο. Και σ' αυτή τη σχέση είναι έτοιμος να κάνει ο ίδιος το πρώτο βήμα

The Editor's Blog Σάββατο 06.10.2018

The Editor's Blog: ?(Homework)

"Η σειρά που επιλέγουμε για να βάλουμε τις λέξεις ώστε να σχηματίσουμε προτάσεις, καθρεφτίζει τον τρόπο που θέλουμε να ζούμε αυτό το μεγαλειώδες δώρο που λέγεται ζωή"

>