top article

Wedding season

  1. Η εμφάνιση της Μαρίας Ναυπλιώτου με φόρεμα Ελληνίδας σχεδιάστριας που είναι ιδανικό για όλα τα events της σεζόν Η εμφάνιση της Μαρίας Ναυπλιώτου με φόρεμα Ελληνίδας σχεδιάστριας που είναι ιδανικό για όλα τα events της σεζόν
  2. Η βασίλισσα Letizia  με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου Η βασίλισσα Letizia με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου
  3. Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look
  4. Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου
  5. Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση
  6. Yes I Do Catwalk by System Professional | Όσα έγιναν στο φαντασμαγορικό bridal fashion show Yes I Do Catwalk by System Professional | Όσα έγιναν στο φαντασμαγορικό bridal fashion show
  7. Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι
  8. Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες
  9. Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις
  10. Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου
  11. It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο

Δεν μας έφτανε ο κορονοϊός, πλέον ξεκίνησε και η εποχή της γρίπης, των γαστρεντερίτιδων και των κρυολογημάτων. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είμαστε καταδικασμένοι να κολλήσουμε τις ιώσεις της εποχής. Μια βόλτα στο μανάβη της γειτονιάς ή στη λαϊκή αγορά, θα σε κάνει να διαπιστώσεις πόσα φρούτα και λαχανικά μάς προσφέρει απλόχερα η φύση. Κι επειδή η φύση είναι σοφή, ένας βασικός λόγος για αυτή την ποικιλία είναι να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας, να τον φουλάρουμε με βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά που θα δυναμώσουν το ανοσοποιητικό μας και θα λειτουργήσουν ως ασπίδα προστασίας για τις ιώσεις που συνδέονται μ΄αυτή την εποχή.

Εκμεταλλεύσου αυτόν τον πλούτο και βάλε στόχο να γεμίζεις τουλάχιστον τρεις φορές τη μέρα το πιάτο σου με πολύχρωμα φρούτα και λαχανικά. Κάθε χρώμα τους συνδυάζεται με διαφορετικές βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά, οπότε η ποικιλία στα χρώματα σημαίνει ότι θα παίρνεις περισσότερα είδη πολύτιμων συστατικών.

Δες κι εδώ 7 συνήθειες που αποδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σου.

Extra tip: Φροντίζοντας τα 2/3 του πιάτου σου σε κάθε γεύμα να είναι φρούτα ή λαχανικά –όπως συστήνουν όλοι οι διαιτολόγοι–, σε λίγες εβδομάδες θα χάσεις και τα τυχόν περιττά κιλάκια, χωρίς να το καταλάβεις.

Τα φρούτα που πρέπει να έχεις αυτή την εποχή στη φρουτιέρα σου

Ακτινίδια

Έχουν τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, και περιέχουν ένα σωρό άλλες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, όπως κάλιο, ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και φυλλικό οξύ.

Βonus: Χάρη στις άφθονες φυτικές ίνες τους, συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου και είναι ιδανικά αν υποφέρεις από δυσκοιλιότητα.

Πορτοκάλια και μανταρίνια

Τα εσπεριδοειδή έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση και είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, βιταμίνες του συμπλέγματος Β (Β1, Β2, Β3, Β6), βιταμίνη C και Ε. Τα πορτοκάλια και τα μανταρίνια είναι επίσης πλούσια σε καροτινοειδή, ουσίες με σημαντικές αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Μαζί με τα ακτινίδια, θεωρούνται από τα χειμωνιάτικα φρούτα που θωρακίζουν περισσότερο τον οργανισμό απέναντι στις ιώσεις και βοηθούν στην ταχύτερη ανάρρωση μετά ασθένειες.

Βonus: Τα εσπεριδοειδή, χάρη στη μεγάλη ποσότητα της βιταμίνης C που περιέχουν, συμβάλλουν στην καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου στον οργανισμό σου.

Ρόδια 

Είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, φυλλικό οξύ, βιταμίνη C και Ε, σίδηρο, κάλιο και φυτικές ίνες, ενώ παράλληλα περιέχει πολλές αντιοξειδωτικές ουσίες –άλλωστε, αποτελεί συστατικό αντιγηραντικών καλλυντικών. Το ρόδι λειτουργεί και προληπτικά απέναντι σε διάφορες ασθένειες, μεταξύ των οποίων διάφορα είδη καρκίνου, ενώ ο χυμός του έχει αντιμικροβιακές, αντιφλεγμονώδεις και επουλωτικές ιδιότητες.

Διάβασε κι εδώ τι να κάνεις εάν νιώθεις ότι σε τριγυρίζει κάποια ίωση...

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>