top article

Tι έχεις, συνήθως, μέσα στα συρτάρια του γραφείου σου; Γραφική ύλη, συνδετήρες, στυλό και sticky notes. Πιθανώς και ένα κουτί με αναλγητικά. Καλά και χρήσιμα όλα, αλλά μήπως σου περισσεύει λίγος χώρος να στριμώξεις κάτι που θα κάνει καλό στην υγεία και τη διάθεσή σου; Κάτι απολαυστικό, χορταστικό, που θα σου καλύπτει τις ξαφνικές λιγούρες και, έτσι, δεν θα παραγγέλνεις πρόχειρες, επεξεργασμένες και λιπαρές τροφές απ’ έξω;

Η πίτσα και τα σουβλάκια είναι πολύ λιχούδικες επιλογές -ειδικά έπειτα από ένα εξαντλητικό meeting, αργά το μεσημέρι- αλλά η τακτική κατανάλωσή τους μπορεί να αυξήσει δραματικά το σωματικό σου λίπος μέσα σε ένα μήνα, με τη χοληστερίνη να κάνει πάρτι μέσα στα αγγεία σου.

Υπάρχουν μερικές τροφές "γραφείου", που κάνουν πολλά περισσότερα από το να σου μετριάζουν την πείνα: ωφελούν την υγεία, τη σιλουέτα και τον εγκέφαλό σου, διατηρούν την ενέργειά σου ψηλά όλη μέρα και, επιπλέον, σου εξοικονομούν αρκετά χρήματα το μήνα για άχρηστες παραγγελίες από τα delivery.

Διάβασε περισσότερα στο esquire.gr

Ιούλιος 2018

>