top article

Από τη Δήμητρα Γλυνού, κλινικό διαιτολόγο – διατροφολόγο (@glinoudimitra)

Σίγουρα τελευταία τα ακούς πολύ συχνά. Και ενώ πριν χρόνια, όλοι απέφευγαν τα λιπαρά για καλύτερη υγεία, πλέον έχουν μπει στη ζωή μας και οι επιστήμονες συνιστούν την καθημερινή κατανάλωσή τους. Γιατί πλέον έχουν γίνει γνωστά… τα "καλά" λιπαρά.

Συγκεκριμένα, τα ω-3 κλείνουν μέσα τους ιδιότητες που αποδεικνύονται ευεργετικές για τον οργανισμό μας. Βάζοντας, λοιπόν, λιπαρά ψάρια στο τραπέζι, καταναλώνοντας καρύδια και λιναρόσπορο στην καθημερινότητά μας, δημιουργούμε μια προστατευτική ασπίδα γύρω μας.

Διάβασε περισσότερα στο shape.gr

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>