top article

Ανοίγεις τον κατάλογο στην ταβέρνα ή το παραθαλάσσιο εστιατόριο και δεν ξέρεις τι να πρωτοδιαλέξεις; Αν και σίγουρα όλα τα πιάτα δείχνουν πολύ λαχταριστά, καλό είναι να τα απολαύσεις με μέτρο και να δείξεις αυτοσυγκράτηση, αν δεν θέλεις να επιστρέψεις από τις διακοπές έχοντας πάρει κιλά. Αυτές είναι οι καλύτερες επιλογές:

Ό,τι κολυμπάει

Τα ψάρια σε οποιαδήποτε μορφή τους είναι εξαιρετική επιλογή. Εάν επιλέγεις ψάρι, ακόμα και τηγανητό, και το συνδυάζεις με σαλάτα εποχής όπως χόρτα, κολοκυθάκια ή μια χωριάτικη, έχεις ένα απόλυτα διαιτητικό γεύμα που θα σε βοηθήσει να επιστρέψεις από τις διακοπές σου στα ίδια ή ακόμα και με λιγότερα κιλά. Ακόμα όμως κι αν θέλεις να απολαύσεις ένα τσιπουράκι δίπλα στο κύμα, μην το σκέφτεσαι! Προτίμησε χωρίς τύψεις γαύρο μαρινάτο, μύδια αχνιστά, ψητό χταποδάκι, γαρίδες στα κάρβουνα και θράψαλο στη σχάρα, τα οποία θα συνοδέψεις με όσπρια (π.χ. φάβα) ή σαλάτα μαυρομάτικα και λαχανικά.

Κάτι που λαχταράς

Η στέρηση δεν έχει θέση στις διακοπές σου. Διάλεξε το αγαπημένο σου φαγητό ακόμα κι αν θεωρείται "παχυντικό”, π.χ. μουσακάς ή ιμάμ. Απόλαυσέ το με μία μόνο φέτα ψωμί και προσπάθησε να περιοριστείς μόνο στο κυρίως πιάτο και τη σαλάτα.

Όχι στα τηγανητά

Πες όχι στα τηγανιτά ορεκτικά στην ταβέρνα και προτίμησε τα βραστά ή ψητά. Εκτός από το ότι δίνει επιπλέον θερμίδες, το τηγάνισμα ουσιαστικά αναιρεί τη διατροφική αξία των λαχανικών.

Της εποχής

Τα λαδερά εποχής (μπάμιες, φρέσκα φασολάκια και γεμιστά) μαζί με ένα μικρό κομμάτι φέτα είναι μια πολύ καλή και πλήρης σε θρεπτικά συστατικά επιλογή. (Εμείς θα το πούμε, εσύ δεν είσαι υποχρεωμένη να το κάνεις! Προσπάθησε να μη βουτάς το ψωμί σου στο λάδι, για να αποφύγεις τις πολλές θερμίδες...)

Αντί γλυκού

Στο τέλος του φαγητού απόλαυσε φρέσκα και ζουμερά φρούτα αντί για ένα γλυκό. Αν πάλι δεν αντέχεις να περάσει μέρα χωρίς ζάχαρη, μπορείς να φας σχεδόν χωρίς τύψεις παγωτό σορμπέ ή γρανίτα που έχει πολύ λίγες θερμίδες.

Ιούλιος 2018

>