top article

Στις διακοπές υπάρχουν σε γενικές γραμμές δύο τύποι ανθρώπων: αυτοί που δεν τρώνε καθόλου πρωινό κι εκείνοι που το απολαμβάνουν πολύ περισσότερο από ότι συνηθίζουν στην καθημερινότητά τους. Αν ανήκεις στη δεύτερη κατηγορία, δεν υπάρχει κανένας λόγος να νιώθεις τύψεις. Ένα καλό πρωινό είναι ο ιδανικός τρόπος για να ξεκινήσεις την μέρα σου παίρνοντας την ενέργεια που έχεις ανάγκη. Σε συνδυασμό με μια σωστή επιλογή των σνακ που θα απολαύσεις στην παραλία, θα σε κρατήσει χορτάτη μέχρι το επόμενο κύριο γεύμα της ημέρας. 

Η μόνη παγίδα είναι μήπως το παρακάνεις και τελικά επιστρέψεις φέρνοντας μαζί σου τα διαβόητα "κιλά των διακοπών". Για να το αποφύγεις, θα πρέπει να κάνεις υγιεινές επιλογές στο πρωινό σου με τροφές που θα σε βοηθήσουν να ξεκινήσεις δυναμικά την ημέρα, χωρίς όμως να σε φορτώνουν με "κενές" θερμίδες:

Τι να διαλέξεις στο μπουφέ με το πρωινό:

- Ένα αβγό βραστό μαζί με μία φέτα ψωμί ολικής αλέσεως ή πολύσπορο.

- Δύο φέτες ψωμί με λίγο βούτυρο και μέλι ή μαρμελάδα.

- Δημητριακά με γιαούρτι ή γάλα.

- Εάν στο πρωινό προσφέρονται τοπικά γλυκά, γλυκές ή αλμυρές πίτες, μην τα στερηθείς. Δοκίμασέ τα, αλλά μην τα τρως κάθε μέρα. Επίσης, απόφυγε το κέικ ή τα κρουασάν.

Από την άλλη, το να μη φας καθόλου πρωινό είτε γιατί δεν το έχεις συνηθίσει είτε για να γλιτώσεις τις θερμίδες του, δεν είναι έξυπνη επιλογή: Το άδειο στομάχι σε κάνει επιρρεπή σε αδιαθεσία όταν βρεθείς στη θάλασσα και κάτω από τον ήλιο, ενώ η έντονη πείνα που θα νιώσεις στη μέση της ημέρας δεν θα σου επιτρέψει να κάνεις υγιεινές διατροφικές επιλογές όταν έρθει η ώρα του φαγητού. Έτσι, ακόμα κι αν δεν συνηθίζεις να τρως γενικά πρωινό, τις ημέρες των διακοπών κάνε μια εξαίρεση και φάε κάτι ελαφρύ μαζί με τον καφέ σου (π.χ. δυο φρυγανιές με τυρί ή ζαμπόν).

Δες κι εδώ ποια είναι τα powerfoods των διακοπών

Ιούλιος 2018

>