top article

Στις διακοπές δεν το παρακάνουμε μόνο στο φαγητό. Συχνά καταναλώνουμε και περισσότερο αλκοόλ: μια μπίρα με το φαγητό το μεσημέρι, λίγο ουζάκι το απόγευμα στη θάλασσα, κάνα δυο ποτά στο μπαρ μετά... και οι θερμίδες συσσωρεύονται επικίνδυνα! Το πρόβλημα με το αλκοόλ είναι ότι οι θερμίδες που σου δίνει είναι "κενές", δεν έχουν δηλαδή απολύτως καμία διατροφική αξία και δεν παρέχουν στον οργανισμό σου θρεπτικά συστατικά που μπορεί να αξιοποιήσει. Επιπλέον, επειδή το σώμα σου το αντιλαμβάνεται σαν τοξίνη, προσπαθεί να το μεταβολίσει άμεσα κι έτσι διαταράσσεται ο μεταβολισμός σου. Ωστόσο, δεν θα σου προτείνουμε να κάνεις αποχή από το αλκοόλ, μπορείς ωστόσο να διαλέξεις σωστά τα ποτά σου. Ακολούθησε αυτές τις συμβουλές για να αποφύγεις τις παγίδες του μπαρ. 

- Η ιδανική επιλογή είναι ένα ποτήρι κρασί (που μπορείς να αραιώσεις με σόδα για να πιεις κι ένα δεύτερο χωρίς να επιβαρυνθείς από τις θερμίδες του). Εάν προτιμήσεις μπίρα, περιορίσου σε ένα μεγάλο ή δύο μικρά ποτήρια.

- Φρόντισε να πίνεις ένα μη αλκοολούχο ποτό χωρίς θερμίδες (νερό, σκέτο ή ανθρακούχο, αναψυκτικό τύπου light, σόδα κ.π.) ανάμεσα σε κάθε ποτό που παραγγέλνεις. Έτσι, θα γλιτώσεις σχεδόν τις μισές θερμίδες που θα μπορούσες να πάρεις σε μια βραδιά. 

- Αντί να πίνεις το ποτό σου σκέτο ή με πάγο, αραίωσέ το με πάγο ή σόδα.

- Απόφυγε τα κοκτέιλ, που συχνά είναι θερμιδικές βόμβες –ένα κοκτέιλ μπορεί να περιέχει πάνω από 500 θερμίδες. Επίσης, απόφυγε τα πολύ γλυκά ποτά, όπως λικέρ ή ρακόμελο, αν πρόκειται να πιεις πάνω από ένα ποτήρι.

- Ζήτησε μπαστουνάκια λαχανικών ή ελιές για να συνοδέψεις το ποτό σου, αντί για πατατάκια ή ξηρούς καρπούς. 

- Τα βράδια που είσαι σίγουρη ότι θα καταλήξετε με την παρέα σου σε κάποιο κλαμπ ή μπαρ, είναι καλύτερο να ολοκληρώσεις το δείπνο σου με ένα γλυκό. Διάλεξε μια από τις δύο απολαύσεις (και τις θερμίδες τους) τη φορά. 

 

 

Ιούλιος 2018

>