top article

New season trends

  1. French Style | Όλα τα κομμάτια που δεν αποχωρίζονται οι Γαλλίδες fashionistas το φθινόπωρο French Style | Όλα τα κομμάτια που δεν αποχωρίζονται οι Γαλλίδες fashionistas το φθινόπωρο
  2. Η Τζίνα Αλιμόνου φόρεσε το πιο χρήσιμο πανωφόρι για αυτή την εποχή Η Τζίνα Αλιμόνου φόρεσε το πιο χρήσιμο πανωφόρι για αυτή την εποχή
  3. Sweet November | 3 stylish κουρέματα για να ανανεωθείς πλήρως τον Νοέμβρη Sweet November | 3 stylish κουρέματα για να ανανεωθείς πλήρως τον Νοέμβρη
  4. Μάρα Ζαχαρέα | Φόρεσε το it πανωφόρι της σεζόν σε ένα αθλητικό σύνολο Μάρα Ζαχαρέα | Φόρεσε το it πανωφόρι της σεζόν σε ένα αθλητικό σύνολο
  5. Το στιλ της Έλενας Χριστοπούλου είναι η έμπνευση που χρειάζεσαι για το φθινόπωρο Το στιλ της Έλενας Χριστοπούλου είναι η έμπνευση που χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
  6. Αυτό είναι το αμφιλεγόμενο στιλ παπουτσιών που δεν αποχωρίζονται οι fashionistas το φθινόπωρο Αυτό είναι το αμφιλεγόμενο στιλ παπουτσιών που δεν αποχωρίζονται οι fashionistas το φθινόπωρο
  7. Η capsule γκαρνταρόμπα του φθινοπώρου αποκλειστικά από ελληνικά brands Η capsule γκαρνταρόμπα του φθινοπώρου αποκλειστικά από ελληνικά brands
  8. 10 ζευγάρια loafers που ταιριάζουν με ό,τι αποφασίσεις να φορέσεις το φθινόπωρο 10 ζευγάρια loafers που ταιριάζουν με ό,τι αποφασίσεις να φορέσεις το φθινόπωρο
  9. 10 street style looks που θα σε πείσουν πως τα μαύρα μποτάκια είναι η must have αγορά του φθινοπώρου 10 street style looks που θα σε πείσουν πως τα μαύρα μποτάκια είναι η must have αγορά του φθινοπώρου
  10. Μανικιούρ χειμώνας '22 | Αυτό είναι το χρώμα που έχουν υιοθετήσει από τώρα όλες οι fashionistas στα νύχια τους Μανικιούρ χειμώνας '22 | Αυτό είναι το χρώμα που έχουν υιοθετήσει από τώρα όλες οι fashionistas στα νύχια τους
  11. Τα must have παπούτσια του φθινοπώρου μέσα από τη νέα συλλογή της Zara Τα must have παπούτσια του φθινοπώρου μέσα από τη νέα συλλογή της Zara
  12. 5 τάσεις της μόδας για το φθινόπωρο που θα είναι επίκαιρες και του χρόνου 5 τάσεις της μόδας για το φθινόπωρο που θα είναι επίκαιρες και του χρόνου
  13. Η βασίλισσα Letizia με τις ιδανικές γόβες για το μεταβατικό στιλ του φθινοπώρου Η βασίλισσα Letizia με τις ιδανικές γόβες για το μεταβατικό στιλ του φθινοπώρου
  14. 50 shades of brown | Οι πιο κομψοί τρόποι για να φορέσεις το καφέ φέτος το φθινόπωρο 50 shades of brown | Οι πιο κομψοί τρόποι για να φορέσεις το καφέ φέτος το φθινόπωρο
  15. Οι τάσεις της μόδας για το φετινό φθινόπωρο όπως τις ξεχωρίσαμε στο street style της εβδομάδας μόδας στο Μιλάνο Οι τάσεις της μόδας για το φετινό φθινόπωρο όπως τις ξεχωρίσαμε στο street style της εβδομάδας μόδας στο Μιλάνο
  16. Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από το street style της εβδομάδας μόδας στο Λονδίνο Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από το street style της εβδομάδας μόδας στο Λονδίνο
  17. Πώς θα υιοθετήσεις την τάση Barbiecore σύμφωνα με τη Βίκυ Καγιά Πώς θα υιοθετήσεις την τάση Barbiecore σύμφωνα με τη Βίκυ Καγιά

Η κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος και συνιδρύτρια του Nutrischool Χαρά Βλάση σου δίνει ένα πρόγραμμα διατροφής που μέσα σε μόλις τρεις ημέρες θα σου δώσει τα θρεπτικά συστατικά και την ενέργεια που θες για να ξεκινήσεις δυναμικά το φθινόπωρο. 

Το πρόγραμμα διατροφής

Ξεκίνα τη μέρα σου με ένα αφέψημα από κανέλα, τζίντζερ και λεμόνι. Ιδανικά, πιες το χλιαρό για να βοηθήσει παράλληλα τη λειτουργία του εντέρου.

Ημέρα 1η

Πρωινό: 1 γιαούρτι (150 γρ). με χαμηλά λιπαρά με 1 κ.σ. καρύδια και 1 κ.γ. μέλι και 1 μικρό ποτήρι φυσικός χυμός πορτοκαλιού

Σνακ: 1 μικρή μπανάνα και 20 γρ. σοκολάτα υγείας

Μεσημεριανό: Σπανακόπιτα (1 μέτριο κομμάτι, με χωριάτικο φύλλο) ή "εναλλακτική σπανακόπιτα" (βλ. συνταγή)

Σνακ: 1 μήλο με κανέλα και 2 βραζιλιάνικα καρύδια

Βραδινό: Κοτόπουλο με χρωματιστές πιπεριές και μανιτάρια και 1 κ.σ. σουσάμι ή κάσιους ψιλοκομμένα, 2/3 φλ. άγριο ρύζι ή καστανό στον ατμό και 1 φλ. πράσινη σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και λεμόνι

Ημέρα 2η

Πρωινό: 2 κράκερ ή 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως με 2 κ.γ. ταχίνι και 2 κ.γ. μέλι και 1 ποτήρι φυσικός χυμός από 1 πορτοκάλι και 1 γκρέιπφρουτ

Σνακ: 2-3 ροδέλες φρέσκου ανανά και 8-10 αμύγδαλα

Μεσημεριανό: Αραβική πίτα ή τορτίγια ολικής αλέσεως με κοτόπουλο βραστό με 1 κ.σ. γκουακαμόλε ή 1/3 αβοκάντο σε φέτες με φύλλα μαρουλιού και 1 κ.γ. μαγιονέζα ή μουστάρδα

ή

αραβική πίτα ή τορτίγια ολικής αλέσεως με κοτόπουλο με πιπεριές και μανιτάρια με 1 κ.γ. μαγιονέζα ή μουστάρδα

Σνακ: 1/2 γιαούρτι με 1 μικρή μπανάνα, 1 κ.γ. λιναρόσπορος ή σπόροι chia

Βραδινό: Σολομός ψητός σε αντικολλητικό σκεύος ή στον ατμό με τριμμένο τζίντζερ, λεμόνι και πορτοκάλι, με 1 μέτρια πατάτα ατμού με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, λεμόνι και θυμάρι ή ρίγανη και 1 φλ. μπρόκολο στον ατμό + 2 καρότα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και λεμόνι

Ημέρα 3η

Πρωινό: Κρέμα βρόμης με γάλα αμυγδάλου (βλ. συνταγή) με 1 κ.σ. ψιλοκομμένους ξηρούς καρπούς και 1 πορτοκάλι ολόκληρο

Σνακ: Φρέσκος χυμός από 1 πορτοκάλι, 1 μήλο και 1 μπανάνα μικρή

Μεσημεριανό: Ομελέτα (2 αβγά, χρωματιστές πιπεριές, μανιτάρια) και 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως μαζί με 1 φλ. σαλάτα χωριάτικη (ντομάτα, αγγούρι, πιπεριές) και 50 γρ.φέτα

Σνακ: 30 γρ. παστέλι με μέλι και σουσάμι ή με μέλι και ξηρούς καρπούς

Βραδινό: Μπιφτέκι μοσχαρίσιο (1 μέτριο) με 1 φλ. κινόα και 1/2 ντομάτα, 1 μικρό αγγούρι, ψιλοκομμένος μαϊντανός και 1 κ.σ. ελαιόλαδο

 

Οι συνταγές

Ρόφημα λεμονιού, κανέλας και τζίντζερ

Βάλε σε μια κατσαρόλα 600 ml νερό, το χυμό 2 λεμονιών, 25 γρ. ρίζα τζίντζερ, 1 ξυλάκι κανέλας και λίγες φλούδες λεμονιού και άφησέ τα να βράσουν για 20 λεπτά. Σούρωσέ τα και, αν θέλεις, βάλε μέλι – πρόσθεσέ το όσο το ρόφημα είναι ζεστό για να μπορέσει να διαλυθεί.
 

Εναλλακτική σπανακόπιτα

Σε ένα αντικολλητικό τηγανάκι ζέστανε ελαφριά 1 κ.σ. ελαιόλαδο και ρίξε τα 2-3 ψιλοκομμένα μανιτάρια για να μαλακώσουν, για 2-3 λεπτά. Πρόσθεσε 1 1/2 φλιτζάνι φύλλα σπανάκι, λίγο φρέσκο κρεμμυδάκι και άνηθο ψιλοκομμένα και άφησέ τα στο τηγάνι μέχρι να εξατμιστούν τα υγρά τους (περίπου για 2 λεπτά). Μετάφερε το μείγμα σε ένα πιάτο και ανακάτεψε μέσα 1-2 κ.σ. τυρί κρέμα. Στο ίδιο σκεύος ζέστανε για λίγα δευτερόλεπτα μία τορτίγια ή αραβική πίτα. Βάλε στην πίτα τη γέμιση και δίπλωσέ τη σε ρολό.

Κρέμα βρόμης

Σε ένα κατσαρολάκι, σε χαμηλής έντασης φωτιά, ρίξε το 300 ml γάλα αμυγδάλου αμυγδάλου, 100 gr νιφάδες βρόμης, 50 gr σταφίδες, 50 gr καβουρδισμένα και θρυμματισμένα αμύγδαλα και 1 κ.σ. κακάο. Ανακάτευε συνεχώς για 5 περίπου λεπτά συμπληρώνοντας με νερό ή έξτρα γάλα αμυγδάλου κάθε φορά που το μείγμα πήζει πολύ. Επίλεξε πόσο πυκνό ή αραιό το θέλεις. Σέρβιρε προαιρετικά με τριμμένους ξηρούς καρπούς.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>