top article

Comfort zone

  1. Choe Candles | Χειροποίητα, φυσικά κεριά με ελληνική υπογραφή Choe Candles | Χειροποίητα, φυσικά κεριά με ελληνική υπογραφή
  2. Οι πιτζάμες των Zara είναι ό,τι χρειάζεσαι τώρα Οι πιτζάμες των Zara είναι ό,τι χρειάζεσαι τώρα
  3. Οι νέες χριστουγεννιάτικες σειρές και ταινίες του Netflix Οι νέες χριστουγεννιάτικες σειρές και ταινίες του Netflix
  4. Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι
  5. Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα
  6. Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh
  7. Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι
  8. 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα
  9. 10 chic κούπες για να προσθέσεις στη συλλογή σου 10 chic κούπες για να προσθέσεις στη συλλογή σου
  10. 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο
  11. Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham
  12. To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα
  13. Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown
  14. 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο
  15. Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα
  16. 3 σειρές για τον Νοέμβριο 3 σειρές για τον Νοέμβριο
  17. 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα
  18. 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0
  19. 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου
  20. Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish
  21. 10+1 κεριά που θα φωτίσουν και θα αρωματίσουν την καθημερινότητά σου 10+1 κεριά που θα φωτίσουν και θα αρωματίσουν την καθημερινότητά σου
  22. 12 φυτά εσωτερικού χώρου ιδανικά για την κρεβατοκάμαρα 12 φυτά εσωτερικού χώρου ιδανικά για την κρεβατοκάμαρα
  23. 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας
  24. 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου
  25. Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν
  26. Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού
  27. Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν

Πόσες φορές έχεις ακούσει tips για το πώς να αντιμετωπίσεις την επιθυμία να φας κάτι ανάμεσα στα γεύματά σου; Εκατοντάδες ίσως; Εμείς σίγουρα τα έχουμε γράψει αυτά πολλές φορές.

Υπάρχει όμως κάτι που πρέπει να ξέρεις. Παρότι τα υπερβολικά σνακ μπορούν σίγουρα να βάλουν τρικλοποδιά στο στόχο σου για απώλεια βάρους, είναι δυνατό να τρως ανάμεσα στα γεύματα και να εξακολουθείς να χάνεις κιλά.

"Οι έξυπνες επιλογές σνακ μπορεί να σε βοηθήσουν να κρατήσεις υπό έλεγχο την πείνα σου, και μπορεί ακόμη και να συμβάλουν στην δραστηριοποίηση του μεταβολισμού σου", λέει η διαιτολόγος Katie Cavuto, M.S., R.D. "Η συνήθεια να κολατσίζεις όμως δεν αντιστοιχεί σε απώλεια βάρους αν κάνεις ανθυγιεινές επιλογές ή καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες".

Πώς μπορείς να είσαι σίγουρη ότι διαλέγεις τα σωστά σνακ; Απλά ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές.

Aγνόησε όλους εκείνους τους κανόνες σχετικά με την ιδανική ώρα για σνακ

Κάποιοι θα σου πουν ότι είναι κακή ιδέα να κολατσίζεις ανάμεσα στο πρωινό και το γεύμα. Άλλοι θα σου πουν πως πρέπει να τρως ένα μήλο στις 3 το απόγευμα -όχι στις 4- αν θέλεις να αποφύγεις την υπερφαγία. Στην πραγματικότητα όλα έχουν να κάνουν με την πείνα σου.

"Για κάποιους ανθρώπους, αυτό είναι στη μέση του πρωινού. Για άλλους, είναι το απόγευμα – ή ίσως και τα δύο. Άκου το σώμα σου και δίνε του καύσιμα όποτε τα χρειάζεται". Ένα κόλπο που αρέσει στην Cavuto να χρησιμοποιεί για να βοηθήσει τους ανθρώπους να κρατούν υπό έλεγχο την πείνα τους -ιδιαίτερα αν ανήκεις στους ανθρώπους που είναι συχνά πολύ απασχολημένοι και ξεχνάνε να φάνε- είναι να χρησιμοποιήσεις ένα "ξυπνητήρι για σνακ”.

Βάλε ένα ξυπνητήρι μερικές φορές μέσα στη μέρα

Όταν χτυπάει σκέψου για μια στιγμή αν πεινάς, διψάς ή οτιδήποτε. Έτσι δεν θα βρεθείς ξαφνικά στις 7 μ.μ. να πεθαίνεις της πείνας.

…αλλά μην κολατσίζεις όταν δεν πεινάς

Όπως ακριβώς θα πρέπει να τρως όταν πεινάς, θα πρέπει επίσης να αποφεύγεις να τρως επειδή άκουσες πως είναι σημαντικό να τρως κάτι το απόγευμα, ακόμη κι αν το στομάχι σου δεν γουργουρίζει.

"Μην κολατσίζεις απλά για να κολατσίσεις", λέει η Cavuto. Άφησε το σώμα σου να σου πει αν χρειάζεσαι φαγητό – και η ανία ή το άγχος δεν είναι λόγοι για να κολατσίσεις. Έχε επίσης υπόψη σου ότι μπορεί να αντιλαμβάνεσαι λάθος τη δίψα ως πείνα, οπότε βεβαιώσου ότι ενυδατώνεσαι σταθερά στη διάρκεια της ημέρας.

Μείνε κάτω από τις 200 θερμίδες

Η Cavuto λέει πως αυτός είναι ένας καλός στόχος για να είσαι σίγουρη ότι τα σνακ σου δεν θα μετατραπούν σε μίνι γεύματα. Φυσικά, αν έχεις χορτάσει πριν τελειώσεις το 200 θερμίδων σνακ, κράτησε το υπόλοιπο για αργότερα.

"Άκου το σώμα σου", λέει η Cavuto. "Αν νιώθεις χορτάτη πριν τελειώσεις το σνακ σου -κάνε μια παύση για να το διαπιστώσεις- δεν είσαι υποχρεωμένη να το φας όλο".

Προτίμησε ένα μείγμα πρωτεΐνης, φυτικών ινών και υγιεινών λιπαρών

Αυτή είναι η απόλυτα τριλογία για ένα σνακ που θα σε κρατήσει χορτάτη για ώρες, λέει η Cavuto. "Θέλεις να διαλέξεις θρεπτικές τροφές, που θα σε χορτάσουν ενώ θα προσφέρουν τα απαραίτητα συστατικά στο σώμα σου", λέει.

Παραδείγματα τροφών που περιέχουν και τα τρία αυτά συστατικά συμπεριλαμβάνουν ψημένα ρεβίθια ή τσιπς λαχανίδας περιχυμένα με ελαιόλαδο ή ένα φρούτο με ξηρούς καρπούς ή ένα σφιχτό βραστό αβγό.

Φέρε σνακ από το σπίτι σου

Αν παραγγείλεις απ’ έξω ή πας στον αυτόματο πωλητή του γραφείου πεινασμένη, περιορίζεσαι στις επιλογές που σου προσφέρουν. Και ακόμη κι αν διαλέξεις κάτι υγιεινό, όπως ξηρούς καρπούς, η ποσότητα της μερίδας μπορεί να είναι πολύ μεγαλύτερη απ’ ότι θέλεις ή χρειάζεσαι.

Απόφυγέ το προγραμματίζοντας τα σνακ σου και φέρνοντας μαζί σου σνακ από το σπίτι σου, προτείνει η Cavuto.

Απόλαυσε τα σνακ σου

Στο τέλος της ημέρας, αν τρως κράκερ που έχουν γεύση σαν χαρτόνι επειδή απλά έτσι πιστεύεις πως θα έπρεπε να είναι η γεύση τους, πιθανότατα θα καταλήξεις να νιώθεις ανικανοποίητη.

Γι’ αυτό η Cavuto προτείνει να πειραματιστείς με διάφορες επιλογές σαν για να βρεις αυτά που σου αρέσουν περισσότερο. "Η απώλεια βάρους δεν χρειάζεται να σημαίνει στέρηση", λέει. "Γίνε δημιουργική και σχεδίασε σνακ και γεύματα που σε ικανοποιούν πραγματικά".

Πηγή: Shape.gr

Ιούλιος 2018

>