top article

Comfort zone

  1. Choe Candles | Χειροποίητα, φυσικά κεριά με ελληνική υπογραφή Choe Candles | Χειροποίητα, φυσικά κεριά με ελληνική υπογραφή
  2. Οι πιτζάμες των Zara είναι ό,τι χρειάζεσαι τώρα Οι πιτζάμες των Zara είναι ό,τι χρειάζεσαι τώρα
  3. Οι νέες χριστουγεννιάτικες σειρές και ταινίες του Netflix Οι νέες χριστουγεννιάτικες σειρές και ταινίες του Netflix
  4. Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι
  5. Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα
  6. Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh
  7. Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι
  8. 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα
  9. 10 chic κούπες για να προσθέσεις στη συλλογή σου 10 chic κούπες για να προσθέσεις στη συλλογή σου
  10. 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο
  11. Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham
  12. To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα
  13. Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown
  14. 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο
  15. Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα
  16. 3 σειρές για τον Νοέμβριο 3 σειρές για τον Νοέμβριο
  17. 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα
  18. 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0
  19. 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου
  20. Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish
  21. 10+1 κεριά που θα φωτίσουν και θα αρωματίσουν την καθημερινότητά σου 10+1 κεριά που θα φωτίσουν και θα αρωματίσουν την καθημερινότητά σου
  22. 12 φυτά εσωτερικού χώρου ιδανικά για την κρεβατοκάμαρα 12 φυτά εσωτερικού χώρου ιδανικά για την κρεβατοκάμαρα
  23. 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας
  24. 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου
  25. Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν
  26. Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού
  27. Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν

Πώς θα χάσεις αυτά τα 3-4 κιλά που σε ταλαιπωρούν εδώ και καιρό; Η απάντηση είναι πολύ πιο εύκολη από ό,τι φαντάζεσαι, αν αναλογιστείς ότι βάζοντας ένα πρόγραμμα στις διατροφικές σου συνήθειες και ακολουθώντας τους παρακάτω 5 βασικούς κανόνες, θα καταφέρεις να τρως σωστά με αποτέλεσμα να ενισχύσεις το μεταβολισμό σου και την προσπάθεια απώλειας βάρους.

Πώς να τρώω και να μην παχαίνω; Δεν χρειάζεται να ακολουθείς λοιπόν ένα αυστηρό διατροφικό πρόγραμμα και να περιορίσεις συγκεκριμένες ομάδες τροφών από αυτό, αν απλά ακολουθήσεις ευλαβικά, κατά τη διάρκεια των γευμάτων σου, τα εξής:

1 Πιες νερό

Πιες ένα ποτήρι νερό λίγα λεπτά πριν ξεκινήσεις το γεύμα σου. Με τον τρόπο αυτό θα ξεγελάσεις την πείνα σου με αποτέλεσμα να καταναλώσεις μικρότερη ποσότητα τροφών στο γεύμα σου.

2. Συνόδευσε ΚΑΘΕ γεύμα σου με σαλάτα

Μην παραλείπεις σε κανένα γεύμα τα λαχανικά. Ακόμα και στο πρωινό! Πρόσθεσε μανιτάρια ή ντομάτες στην ομελέτα σου, ενώ συνόδευσε το μεσημεριανό και βραδινό σου με μία μεγάλη σαλάτα. Με τον τρόπο αυτό θα χορτάσεις χωρίς να πάρεις αμέτρητες θερμίδες, αλλά και θα γεμίσεις τον οργανισμό σου με θρεπτικά συστατικά.

3. Μέτρησε τις θερμίδες των γευμάτων σου

Κράτησε κάθε γεύμα σου ανάμεσα στις 300 με 550 θερμίδες. Αυτό θα σου αφήσει το περιθώριο να καταναλώσεις 2 σνακ των 150 θερμίδων ενώ παράλληλα δεν θα ξεπεράσεις μέσα σε μία ολόκληρη μέρα τις 1.200 θερμίδες και θα χάσεις περιττό βάρος στο άψε σβήσε.

4. Φάε τα γεύματά σου στην κουζίνα

Όταν τρως το γεύμα σου και παράλληλα μιλάς στο τηλέφωνο/ είσαι στον υπολογιστή/ παρακολουθείς τηλεόραση, αποσπάς την προσοχή σου και είναι πιθανό να καταναλώσεις πολύ μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού από εκείνη που πρέπει, χωρίς καν να το καταλάβεις.

5. Σταμάτησε το γεύμα σου προτού φουσκώσεις

Φρόντισε να σταματήσεις να τρως προτού νιώσεις ότι… "έσκασες". Στην τελευταία περίπτωση, ο οργανισμός σημαίνει πως προσέλαβε πολύ μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού από εκείνη που μπορεί να κάψει. Μην περιμένεις λοιπόν να αδειάσεις οπωσδήποτε το πιάτο σου, αλλά σταμάτησε όταν αρχίσεις να νιώθεις χορτάτη.

Πηγή: Missbloom.gr

Ιούλιος 2018

>