top article

Comfort zone

  1. Face yoga για καλύτερο ύπνο Face yoga για καλύτερο ύπνο
  2. Skin detox για μετά τις γιορτές Skin detox για μετά τις γιορτές
  3. Τι θα δούμε τον Ιανουάριο στο Netflix Τι θα δούμε τον Ιανουάριο στο Netflix
  4. Beauty at Home| Πώς να περιποιηθείς τον εαυτό σου ακόμα κι αν μείνεις μέσα Beauty at Home| Πώς να περιποιηθείς τον εαυτό σου ακόμα κι αν μείνεις μέσα
  5. Οι 10 καλύτερες τηλεοπτικές σειρές του 2020 Οι 10 καλύτερες τηλεοπτικές σειρές του 2020
  6. Τα νέα crocs της Priyanka Chopra είναι το ιδανικό footwear για την καραντίνα Τα νέα crocs της Priyanka Chopra είναι το ιδανικό footwear για την καραντίνα
  7. 8 πράγματα που θα συμβούν στο σώμα σου αν περπατάς περισσότερο 8 πράγματα που θα συμβούν στο σώμα σου αν περπατάς περισσότερο
  8. Sheet Masks | Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για την beauty τάση από την Κορέα Sheet Masks | Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για την beauty τάση από την Κορέα
  9. Οι νέες σειρές του Netflix για τον Δεκέμβριο 2020 Οι νέες σειρές του Netflix για τον Δεκέμβριο 2020
  10. 5 feelgood ταινίες του Woody Allen 5 feelgood ταινίες του Woody Allen
  11. #WorkFromHome με έμπνευση από τη Victoria Beckham | Όλα τα looks της κατά τη διάρκεια της καραντίνας #WorkFromHome με έμπνευση από τη Victoria Beckham | Όλα τα looks της κατά τη διάρκεια της καραντίνας
  12. Choe Candles | Χειροποίητα, φυσικά κεριά με ελληνική υπογραφή Choe Candles | Χειροποίητα, φυσικά κεριά με ελληνική υπογραφή
  13. Οι πιτζάμες των Zara είναι ό,τι χρειάζεσαι τώρα Οι πιτζάμες των Zara είναι ό,τι χρειάζεσαι τώρα
  14. Οι νέες χριστουγεννιάτικες σειρές και ταινίες του Netflix Οι νέες χριστουγεννιάτικες σειρές και ταινίες του Netflix
  15. Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι
  16. Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα
  17. Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh
  18. Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι
  19. 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα
  20. 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο
  21. Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham
  22. To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα
  23. Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown
  24. 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο
  25. Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα
  26. 3 σειρές για τον Νοέμβριο 3 σειρές για τον Νοέμβριο
  27. 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα
  28. 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0
  29. 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου
  30. Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish
  31. 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας
  32. 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου
  33. Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν
  34. Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού
  35. Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν

Δεν είναι μόνο για λόγους οικονομίας ούτε μόνο για λόγους καλής διατροφής. Το να παίρνουμε φαγητό σε ταπεράκι στη δουλειά είναι κάτι πολύ δημοφιλές γιατί το μεσημεριανό γεύμα μπορεί να καλύψει πολλές ανάγκες του οργανισμού και να εκτοξεύσει την απόδοσή μας. Κι αν νομίζεις πως το να παίρνεις φαγητό από το σπίτι είναι κουραστικό και μονότονο, η Κλειώ Δημητριάδου, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος, MSc, και nutrition blogger, θα σου αποδείξει πως κάνεις λάθος.

Δες μερικές ιδέες, εστιασμένες στις διαφορετικές ανάγκες που μπορεί να έχει η καθεμία από εμάς, και είναι σίγουρο ότι αύριο θα εμφανιστείς κι εσύ με ταπεράκι στη δουλειά!

Αν το ζητούμενο είναι η πνευματική διαύγεια

Εάν η μέρα σου είναι πολύ απαιτητική, η πνευματική διαύγεια και η καλή μνήμη σού είναι απαραίτητες για να τα βγάλεις πέρα. Γι’ αυτό και ο σίδηρος είναι ο καλύτερός σου σύμμαχος. Το κόκκινο κρέας και το συκώτι, τα ψάρια, το κοτόπουλο, το αβγό και τα όσπρια θεωρούνται από τις καλύτερες πηγές του. Με τι θα συμπληρώσεις την πρωτεΐνη σου; Με πράσινα φυλλώδη λαχανικά και πλήρη δημητριακά, που είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ, το οποίο, μεταξύ άλλων, ενισχύει τη σκέψη.

Μερικές ιδέες για το ταπεράκι σου:

- Σαλάτα με καπνιστό σολομό και πλιγούρι

- Ψητό ψάρι ή φιλέτο κοτόπουλο με ψητά λαχανικά (μπρόκολο, κουνουπίδι, καρότα, γλυκοπατάτα) και σος πορτοκαλιού

- Σπιτική caesar’s (κοτόπουλο, καλαμπόκι, τυρί, πράσινα λαχανικά)

- Ένα μπιφτέκι μοσχαρίσιο με σος γιαούρτι-μουστάρδα με μία γλυκοπατάτα και ψητά λαχανικά ή πράσινη σαλάτα

Αν θέλεις να χάσεις βάρος

Ποια είναι τα δύο βασικά "συστατικά" σ’ αυτό το ταπεράκι; Υλικά που θα σε χορτάσουν χωρίς να σε βαρύνουν και στοιχεία που θα βοηθήσουν το μεταβολισμό σου να δουλεύει πιο γρήγορα. Ο ιδανικός συνδυασμός είναι η άπαχη πρωτεΐνη μαζί με αρκετές φυτικές ίνες. Και επειδή κάθε ισορροπημένο γεύμα θα πρέπει να περιέχει και υδατάνθρακες, εάν θέλεις να χάσεις βάρος, έχε κάθε μέρα μαζί σου ένα φρούτο που θα σου δώσει βιταμίνες, υδατάνθρακες και επιπλέον φυτικές ίνες.

Μερικές ιδέες για το ταπεράκι σου:

- Πράσινη σαλάτα με ροδέλες αγγούρι μαζί με ένα κεσεδάκι τυρί με χαμηλά λιπαρά (π.χ. κότατζ) συν ένα φρούτο εποχής

- Ψητό ψάρι με πράσινη σαλάτα εποχής, μία μικρή γλυκοπατάτα συν ένα φρούτο εποχής

- Ένα μπιφτέκι μοσχαρίσιο ή από κοτόπουλο μαζί με βραστά λαχανικά (π.χ. κολοκύθια και καρότα) συν ένα φρούτο εποχής

- 3-4 φέτες γαλοπούλα μαζί με βραστά λαχανικά συν ένα φρούτο εποχής

Αν ψάχνεις τρόπο να "ξεφουσκώσεις" μετά το Σαββατοκύριακο

Βγήκες με φίλους, ήπιες ένα δύο ποτά, έφαγες κάτι παραπάνω... Το σώμα σου απαντά σ’ αυτό κάνοντας κατακράτηση υγρών. Οι καλές επιλογές για το ταπεράκι που θα πάρεις μαζί σου στη δουλειά τις επόμενες ημέρες θα σε βοηθήσουν να απαλλαγείς από τα περιττά υγρά. Το στοιχείο-κλειδί είναι το κάλιο.

Μερικές καλές πηγές του που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να κάνεις διατροφικούς συνδυασμούς που σου αρέσουν είναι τα γαλακτοκομικά, τα φασόλια και γενικότερα τα όσπρια, το αβοκάντο, η μπανάνα, το πορτοκάλι, το αχλάδι, η γλυκοπατάτα, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, το μπρόκολο, η αγκινάρα, οι ξηροί καρποί (χωρίς αλάτι), τα μανιτάρια και η ντομάτα. Κάλιο περιέχουν επίσης το κοτόπουλο, ο σολομός, ο τόνος και ο μπακαλιάρος.

Μερικές ιδέες για το ταπεράκι σου:

- Σούπα λαχανικών και μία μπανάνα

- Σαλάτα με όσπρια, μανιτάρια, αβοκάντο και ντομάτα και ένα φρούτο εποχής

- Φρουτοσαλάτα με γιαούρτι και ξηρούς καρπούς

- Πόριτζ με αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς

- Ψητό ψάρι ή κοτόπουλο μαζί με πράσινη σαλάτα ή μπρόκολο και μία βραστή ή ψητή γλυκοπατάτα

Αν σε περιμένει μια απαιτητική μέρα

Μια δύσκολη και γεμάτη μέρα θέλεις να φας κάτι που θα σου δώσει ενέργεια χωρίς να σε βαρύνει. Απόφυγε τους απλούς υδατάνθρακες και περισσότερο από όλα τη ζάχαρη. Μπορεί να νομίζεις ότι το γλυκό θα σε τονώσει, αλλά στην πραγματικότητα το γλυκό είναι για να ολοκληρώσεις ένα κατοστάρι και όχι ένα μαραθώνιο όπως η καθημερινότητά σου. Οι σύνθετοι υδατάνθρακες (καστανό ρύζι, δημητριακά και ζυμαρικά ολικής αλέσεως) θα κρατήσουν σταθερά τα επίπεδα ενέργειας στον οργανισμό σου χωρίς αυξομειώσεις.

Μερικές ιδέες για το ταπεράκι σου:

- Μακαρονοσαλάτα με ζυμαρικά ολικής αλέσεως με τόνο

- Σαλάτα με ψητά λαχανικά, κινόα και ψητό ή βραστό κοτόπουλο

- Ψητό ψάρι, όπως σολομός, που είναι πλούσιος σε Ω3 λιπαρά οξέα, με ένα μικρό φλιτζάνι καστανό ρύζι μαζί και πράσινη σαλάτα

-Πράσινη σαλάτα με καστανό ρύζι ή κινόα ή πλιγούρι με δύο βραστά αβγά

Αν θέλεις να βελτιώσεις τη διάθεσή σου

Η καλή διάθεση δεν είναι πάντα αυτονόητη, είναι όμως απαραίτητη κάθε μέρα! Προσπάθησε να την ενισχύσεις κάνοντας έξυπνες διατροφικές επιλογές. Ποιες είναι οι τροφές που είναι σύμμαχοί σου σ’ αυτή την προσπάθεια και δε θα πρέπει να λείπουν από τη διατροφή σου; Γάλα, βρόμη, μπανάνα, μαύρη σοκολάτα, κοτόπουλο, ρύζι και γιαούρτι, που είναι πλούσια σε τρυπτοφάνη, αμινοξύ που συμβάλλει στην παραγωγή της σεροτονίνης, της "ορμόνης της χαράς".

Οι ξηροί καρποί επίσης είναι μια εξαιρετική επιλογή, καθώς περιέχουν μαγνήσιο, το οποίο δρα ως φυσικό ηρεμιστικό για το κεντρικό νευρικό σύστημα. Έχει επίσης αποδειχτεί πως το μήλο, το φρούτο της εποχής, χάρη στην κερσετίνη που περιέχει βοηθά στην υγεία του εγκεφάλου και κρατά μακριά την κακή διάθεση. Τα λιπαρά ψάρια, τα πράσινα λαχανικά και το αβγό είναι επίσης τροφές που, εκτός από τις βιταμίνες και τη θρέψη που προσφέρουν, έχουν και "αντικαταθλιπτική" δράση.

Μερικές ιδέες για το ταπεράκι σου:

- Πράσινη σαλάτα με ξηρούς καρπούς, καπνιστό σολομό ή φιλέτο ψητό ή βραστό κοτόπουλο και αποξηραμένα μούρα

- Καστανό ρύζι με γιαούρτι και τρία βραζιλιάνικα καρύδια συν μία μπανάνα

- Δύο βραστά αβγά μαζί με ψωμί ολικής αλέσεως και πράσινη σαλάτα με αβοκάντο

- Γιαούρτι με μέλι και ξηρούς καρπούς και ένα φρούτο εποχής

Αν ανησυχείς μην κολλήσεις τις ιώσεις του γραφείου

Θωράκισε το ανοσοποιητικό σου αυξάνοντας την πρόσληψη βιταμίνης Α (συκώτι, βούτυρο, γαλακτοκομικά πλούσια σε λίπος, αβγό), βιταμίνης Ε (ελαιόλαδο, φύτρο δημητριακών, αβοκάντο, γαρίδες, γλυκοπατάτα, ξηροί καρποί) και βιταμινών του συμπλέγματος Β (δημητριακά ολικής αλέσεως, όσπρια, ξηροί καρποί, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, γάλα, συκώτι, ψάρι, αβγό).

Μερικές ιδέες για το ταπεράκι σου:

- Σαλάτα οσπρίων με μισό αβοκάντο και μία μικρή χούφτα ξηρούς καρπούς

- Σαλάτα με βραστά αβγά, λίγους ξηρούς καρπούς και παξιμαδάκι ολικής αλέσεως

- Γιαούρτι με μέλι, ξηρούς καρπούς και δύο ψιλοκομμένα φρούτα εποχής

- Ψητές γαρίδες με πράσινη σαλάτα και μία μικρή ψητή γλυκοπατάτα

 

Ιούλιος 2018

>