top article

Wedding season

  1. Self-tan tips | Πώς να χρησιμοποιήσεις σωστά τα αυτομαυριστικά προσώπου για ένα υπέροχο sunkissed glow Self-tan tips | Πώς να χρησιμοποιήσεις σωστά τα αυτομαυριστικά προσώπου για ένα υπέροχο sunkissed glow
  2. Sunkissed Glow | Το μικρό μυστικό μακιγιάζ για να αποκτήσεις ένα διακριτικό μαύρισμα ακόμα και χωρίς ηλιοθεραπεία Sunkissed Glow | Το μικρό μυστικό μακιγιάζ για να αποκτήσεις ένα διακριτικό μαύρισμα ακόμα και χωρίς ηλιοθεραπεία
  3. 4 stylish χτενίσματα που κάθε fashionista θα υιοθετήσει φέτος το καλοκαίρι 4 stylish χτενίσματα που κάθε fashionista θα υιοθετήσει φέτος το καλοκαίρι
  4. Η βασίλισσα Letizia  με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου Η βασίλισσα Letizia με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου
  5. Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look
  6. Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου
  7. 5 στιλιστικοί συνδυασμοί που αξίζει να δημιουργήσεις φέτος το καλοκαίρι 5 στιλιστικοί συνδυασμοί που αξίζει να δημιουργήσεις φέτος το καλοκαίρι
  8. Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση
  9. Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι
  10. Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες
  11. "Γιατί έχω πιο καθαρή επιδερμίδα το καλοκαίρι;" Οι ειδικοί απαντούν "Γιατί έχω πιο καθαρή επιδερμίδα το καλοκαίρι;" Οι ειδικοί απαντούν
  12. 5 χρήσιμες συμβουλές για να επιλέξεις το κατάλληλο μαγιό για το καλοκαίρι 5 χρήσιμες συμβουλές για να επιλέξεις το κατάλληλο μαγιό για το καλοκαίρι
  13. Τα ωραιότερα μπικίνι του καλοκαιριού που θα σε κάνουν να ονειρεύεσαι τις διακοπές Τα ωραιότερα μπικίνι του καλοκαιριού που θα σε κάνουν να ονειρεύεσαι τις διακοπές
  14. Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις
  15. Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου
  16. It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο
  17. Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα

Οι περισσότεροι από εμάς κατά καιρούς παλεύουμε με το "τέρας” των περιττών κιλών. Κατά κανόνα, οι περίοδοι που διαπιστώνουμε ότι ο δείκτης της ζυγαριάς έχει πάρει την ανηφόρα δεν είναι τυχαίες -αντίθετα, είναι κοινές σχεδόν σε όλους. Ορόσημα της ζωής μας, όπως μια αλλαγή καριέρας, ένας χωρισμός ή μια νέα σχέση, συχνά συνοδεύονται από παραπανίσια κιλά. Όμως, δεν χρειάζεται να είναι έτσι -αρκεί να ακολουθήσεις τη σωστή στρατηγική εκείνες τις στιγμές που τη χρειάζεσαι περισσότερο.

Αυτές είναι οι φάσεις της ζωής σου που κινδυνεύεις περισσότερο να παχύνεις:

Όταν περνάς στο Πανεπιστήμιο

Σύμφωνα με σχετικές έρευνες, το 70% των πρωτοετών φοιτητών παίρνει βάρος. Οι αιτίες είναι πολλές: τα ασταθή ωράρια, η έλλειψη ύπνου, το junk food που αντικαθιστά τις περισσότερες μέρες της εβδομάδας το "φαγητό της μαμάς”, το αλκοόλ και πολλά άλλα. Ένας εύκολος τρόπος να αποφύγεις να πάρεις κιλά σ' αυτή τη φάση της ζωής σου είναι απλώς να ζυγίζεσαι τακτικά. Κανείς δεν πήρε 6 κιλά σε ένα βράδυ, οπότε εάν διαπιστώσεις ότι έχεις αρχίσει να παχαίνεις ήδη από το πρώτο κιλό θα μπορείς να "μαζευτείς” άμεσα. Άλλος ένας τρόπος είναι να περιορίσεις όσο περισσότερο γίνεται την κατανάλωση αλκοόλ. Όχι μόνο σε γεμίζει με περιττές θερμίδες αλλά επιπλέον επηρεάζει αρνητικά τον ύπνο που είναι απαραίτητος για (και) για τη διατήρηση του σωματικού βάρους σου.

Διάβασε κι εδώ τα 5 πιο απλά και αποτελεσματικά tips για αδυνάτισμα.

Όταν γίνεσαι μαμά

Όπως συμβουλεύει κάθε γυναικολόγος σε όλο τον κόσμο, μια γυναίκα στην εγκυμοσύνη καλό είναι να μην πάρει περισσότερα από 10 έως 12 κιλά. Το θέμα είναι ότι η πλειοψηφία παίρνει περισσότερα, με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται να τα χάσει μετά τον τοκετό. Το κλειδί είναι η ισορροπημένη διατροφή. Επειδή δεν είναι η κατάλληλη εποχή για δραστική περικοπή θερμίδων (ιδιαίτερα εάν η γυναίκα θηλάζει) είναι σημαντικό να επιλέγει υγιεινές τροφές, να ακολουθεί τον κανόνα των πολλών μικρών γευμάτων και να αποφεύγει τις τροφές που είναι πλούσιες σε ζάχαρη και λιπαρά. Επιπλέον, η συστηματική άσκηση αμέσως μόλις ο γυναικολόγος δώσει το πράσινο φως είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος να φύγουν τα κιλά.

Όταν αλλάζεις δουλειά

Μια αλλαγή στην επαγγελματική ζωή σου μπορεί να σε επηρεάσει σε πολλούς τομείς -και το σωματικό βάρος είναι ένας από αυτούς. Ιδιαίτερα εάν η καινούρια θέση έχει περισσότερο στρες, πιο διευρυμένο ωράριο και περισσότερη ώρα στο πηγαινέλα, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα σε λίγες εβδομάδες να νιώσει το τζιν σου να στενεύει επικίνδυνα. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να εντάξεις στο καινούριο σου πρόγραμμα μερικές υγιεινές συνήθειες, όπως να περπατάς περισσότερο ή να κάνεις ποδήλατο και να παίρνεις φαγητό μαζί σου για να μην παραγγέλνεις απέξω ή τρως ό,τι έχει πρόχειρο στην καφετέρια της δουλειάς. Αν δεν έχεις χρόνο για να πάρεις το βασικό γεύμα της ημέρας στο γραφείο, φρόντισε τουλάχιστον να έχεις μαζί σου μερικά light σνακ ώστε να μην πεινάς σαν λύκος όταν επιστρέφεις στο σπίτι.

Όταν είσαι σε καινούρια σχέση

Υπάρχουν πολλοί λόγοι που συνήθως παχαίνουμε όταν ξεκινάμε μια νέα σχέση. Για παράδειγμα, είναι πολύ συνηθισμένο τα ζευγάρια στην αρχή να βγαίνουν πιο συχνά για φαγητό ή να βγαίνουν για ποτό -που πρακτικά σημαίνει ότι καταναλώνουν τροφές διαφορετικές από αυτές που περιελάμβανε μέχρι τώρα το καθημερινό τους διαιτολόγιο, περισσότερο αλκοόλ κ.λπ. Ένας άλλος λόγος είναι ότι επειδή νιώθουμε καλά με τον εαυτό μας όταν είμαστε ερωτευμένοι, δεν δίνουμε σημασία στο να προσέξουμε τη διατροφή, την άσκηση ή το βάρος μας.

Για να αποφύγετε να πάρετε και οι δύο πολλά κιλά, δοκιμάστε να στηρίξετε την κοινή σας καθημερινότητα σε δραστηριότητες που σας κάνουν καλό, όπως να γυμνάζεστε μαζί, να μαγειρεύετε χρησιμοποιώντας υγιεινές πρώτες ύλες, να πηγαίνετε βόλτες με το ποδήλατο κ.λπ. Επίσης, είναι καλό για πολλούς λόγους να διατηρήσεις κάποιες από τις συνήθειες που είχες πριν μπεις στη σχέση. Το ότι είστε μαζί δεν είναι λόγος να σταματήσεις το pilates!

Όταν χωρίζεις

Ένας χωρισμός είναι κάτι που μας στρεσάρει και μας στενοχωρεί, με αποτέλεσμα πολλοί από εμάς να το ρίχνουμε στο φαγητό για να νιώσουμε καλύτερα. Όταν έχουμε νιώσει απόρριψη ή θρηνούμε για τη σχέση που χάθηκε, είναι δύσκολο να παραμείνουμε πιστοί στις παλιές καλές μας συνήθειες και απλά δεν μας ενδιαφέρει εάν κάτι μας κάνει κακό ή μας παχαίνει. Σ' αυτή τη φάση είναι σημαντικό να προσπαθήσουμε να συνεχίσουμε να τηρούμε κάποιους πολύ βασικούς κανόνες, όπως να πίνουμε πολύ νερό, να κοιμόμαστε αρκετά και να κάνουμε κάποιο είδος συστηματικής άσκησης. Επίσης, καλό είναι να παρατηρήσουμε τη συμπεριφορά μας: εάν στρεφόμαστε στο μπολ με το παγωτό κάθε φορά που θυμόμαστε τον πρώην, θα πρέπει να αντικαταστήσουμε αυτή τη συνήθεια με μια άλλη, όπως να βγούμε μια βόλτα ή να πάρουμε τηλέφωνο μια φίλη.

Όταν μπαίνεις σε εμμηνόπαυση

Όταν οι ορμονικές αλλαγές αρχίζουν, οι γυναίκες μπορεί να παίρνουν από μισό έως ενάμισο κιλό το χρόνο. Έτσι, η εμμηνόπαυση μπορεί να τις βρει με έως και πάνω από 10 παραπανίσια κιλά. Όμως, παρόλο που είναι αναπόφευκτο ο μεταβολικός ρυθμός να μειώνεται από μια ηλικία και μετά, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει τίποτα που μπορούμε να κάνουμε για να το αποτρέψουμε. Το βασικό είναι να περιορίσουμε στο ελάχιστο εκείνες τις τροφές που έχουν χαμηλή θρεπτική αξία -όσες δηλαδή μας δίνουν θερμίδες αλλά όχι σπουδαία θρεπτικά συστατικά, όπως για παράδειγμα τα γλυκά, τα πατατάκια, το αλκοόλ κ.λπ. Επίσης, 30 λεπτά μέτριας έντασης άσκηση την ημέρα είναι απαραίτητα όχι μόνο για να καίμε θερμίδες αλλά και για να προλάβουμε την οστεοπόρωση, να κοιμόμαστε καλύτερα και να διατηρούμε σε καλή κατάσταση το μυικό σύστημα.

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>