top article

Business with attitude

  1. Τρία πανεύκολα makeup looks που είναι ιδανικά για το γραφείο Τρία πανεύκολα makeup looks που είναι ιδανικά για το γραφείο
  2. 5 εύκολοι και αποτελεσματικοί τρόποι να οργανώσεις το γραφείο σου 5 εύκολοι και αποτελεσματικοί τρόποι να οργανώσεις το γραφείο σου
  3. Back to Office | 4 εύκολα hairstyles για να είσαι η πιο καλοχτενισμένη στο γραφείο Back to Office | 4 εύκολα hairstyles για να είσαι η πιο καλοχτενισμένη στο γραφείο
  4. 5 πολύ διαφορετικές στιλιστικές συμβουλές για να εξελίξεις το smart style του γραφείου 5 πολύ διαφορετικές στιλιστικές συμβουλές για να εξελίξεις το smart style του γραφείου
  5. Μάρα Ζαχαρέα | Σου δείχνει πώς να φορέσεις τη δερμάτινη φούστα σου στο γραφείο Μάρα Ζαχαρέα | Σου δείχνει πώς να φορέσεις τη δερμάτινη φούστα σου στο γραφείο
  6. Office Look | Τα 8 beauty must-haves της τσάντας του χειμώνα Office Look | Τα 8 beauty must-haves της τσάντας του χειμώνα
  7. Power dressing | 6 τρόποι για να δημιουργήσεις μοντέρνα σύνολα με κοστούμι Power dressing | 6 τρόποι για να δημιουργήσεις μοντέρνα σύνολα με κοστούμι
  8. Σία Κοσιώνη | Φόρεσε την παντελόνα που θα ανανεώσει τα looks του γραφείου Σία Κοσιώνη | Φόρεσε την παντελόνα που θα ανανεώσει τα looks του γραφείου
  9. Kate Middleton | Το Zara φόρεμα που φόρεσε για δεύτερη φορά είναι η επιτομή του office style Kate Middleton | Το Zara φόρεμα που φόρεσε για δεύτερη φορά είναι η επιτομή του office style
  10. 10 Mango φορέματα που θα σε αναδείξουν ως την πιο καλοντυμένη εργαζόμενη στο γραφείο 10 Mango φορέματα που θα σε αναδείξουν ως την πιο καλοντυμένη εργαζόμενη στο γραφείο
  11. Αναρωτιέσαι πώς θα φορέσεις το κοστούμι σου το φθινόπωρο; | Το look της Βίκυς Καγιά θα σε εμπνεύσει Αναρωτιέσαι πώς θα φορέσεις το κοστούμι σου το φθινόπωρο; | Το look της Βίκυς Καγιά θα σε εμπνεύσει
  12. Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα
  13. 7 Celebrities που έχουν κυτταρίτιδα (και δεν το κρύβουν) 7 Celebrities που έχουν κυτταρίτιδα (και δεν το κρύβουν)
  14. Αυτή είναι η καλύτερη ώρα της ημέρας για να υποβάλεις το βιογραφικό σου Αυτή είναι η καλύτερη ώρα της ημέρας για να υποβάλεις το βιογραφικό σου
  15. MeToo | Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα-θύμα παρενόχλησης στον εργασιακό χώρο; MeToo | Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα-θύμα παρενόχλησης στον εργασιακό χώρο;

Η χρονοδιατροφή βασίζεται σε μια απλή αρχή: αν θες να χάσεις (ή και να πάρεις) βάρος, θα πρέπει να προσέξεις όχι μόνο τις τροφές που επιλέγεις και τις θερμίδες τους αλλά και τις ώρες των γευμάτων σου μέσα στην ημέρα.

Ο λόγος είναι ότι ανάλογα με το πότε τρως κάτι μπορεί να επηρεαστεί ο τρόπος με τον οποίο ο οργανισμός το μεταβολίζει, κι αυτό με τη σειρά του έχει επιπτώσεις στο βάρος σου. Η θεωρία ότι οι σωματικές λειτουργίες βρίσκονται σε πλήρη συνάρτηση με το χρόνο δεν είναι κάτι καινούριο. Σύμφωνα με αυτήν, το βιολογικό ρολόι επηρεάζει μεταξύ άλλων το μεταβολισμό αλλά και τις ορμονικές διεργασίες που σχετίζονται με την απορρόφηση και επεξεργασία του λίπους, των σακχάρων και των υδατανθράκων.

Ο βασικός κανόνας είναι ότι για να χάσει κάποιος κιλά (ή να μην πάρει άλλα) θα πρέπει να καταναλώνει τα γεύματά του τις ώρες που ο μεταβολισμός του είναι πιο δραστήριος.

Οι καλύτερες ώρες για να φας, σύμφωνα με τη χρονοδιατροφή είναι οι εξής:

Πρωινό: Μεταξύ 7 και 9 το πρωί

Μέσα σε αυτό το δίωρο μπορείς να καταναλώσεις υδατάνθρακες, λιπαρά ακόμα και σάκχαρα χωρίς πολλές ενοχές, αφού ο οργανισμός θα αναλάβει να τα "κάψει" αμέσως. Διάβασε κι εδώ ποιες είναι οι καλύτερες επιλογές τροφών για το πρωινό σου.

Μεσημεριανό: Μεταξύ 12 και 2 το μεσημέρι

Αυτές είναι οι ώρες που οι ορμόνες βρίσκονται στα ιδανικά επίπεδα ώστε να μην επιτρέψουν την αποθήκευση λίπους. Εάν συνδυάσεις το σωστό timing με ένα ισορροπημένο γεύμα με τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη μαζί με λαχανικά, θα χορτάσεις και θα πάρεις την ενέργεια που χρειάζεσαι για την υπόλοιπη μέρα, χωρίς να κινδυνεύεις να αυξηθεί το βάρος σου.

Δείπνο: Μεταξύ 7 και 9 το βράδυ

Είναι η ώρα που αρχίζει να εκκρίνεται στον οργανισμό η αυξητική  ορμόνη, η οποία προάγει το μεταβολισμό των πρωτεϊνών για τη συντήρηση της μυικής μάζας. Για το λόγο αυτό, προτίμησε τροφές πλούσιες σε άπαχη πρωτεΐνη, όπως κρέας, αυγό, ψάρι, όσπρια και απόφυγε τους υδατάνθρακες που είναι πιο πιθανό να αποθηκευτούν με τη μορφή λίπους κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Extra tip:

Πριν τον ύπνο απόλαυσε ένα ρόφημα με χαλαρωτικές ιδιότητες, όπως χαμομήλι ή μελισσόχορτο. Θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς καλύτερα, συμβάλλοντας έτσι στην καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού. Δες κι εδώ ποια είναι τα ροφήματα που σε αδυνατίζουν ενώ κοιμάσαι!

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>