top article

Για τους περισσότερους από εμάς το πασχαλινό τραπέζι έρχεται μετά από μια μικρή ή μεγαλύτερη περίοδο νηστείας, γι' αυτό ο τρόπος με τον οποίο θα εντάξουμε και πάλι στη διατροφή μας τις λιπαρές ή τις ζωικές τροφές θέλει προσοχή. Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε οι περισσότερο κατά τη διάρκεια του εορταστικού γεύματος είναι ότι επιτρέπουμε στον εαυτό μας να φάει όσο θέλει σαν επιβράβευση μετά από τη νηστεία. Το μυστικό είναι να απολαύσεις λίγο από όλα τα πιάτα χωρίς να στερηθείς κάτι, αλλά να προσέξεις με τις ποσότητες. Το ίδιο πρέπει να κάνεις όμως, ακόμα κι αν δεν έχεις νηστέψει, αλλά δεν θέλεις οι ημέρες μετά τις διακοπές να σε βρουν με παραπανίσια κιλά. 

Το ιδανικό είναι να προετοιμάσεις τον οργανισμό σου από το πρωί, ακολουθώντας 5 diet tips που θα σε βοηθήσουν να απολαύσεις το πασχαλινό τραπέζι χωρίς τύψεις:

Ξεκίνησε με ένα πλούσιο πρωινό

Προτίμησε να αρχίσεις την ημέρα σου με ένα υγιεινό αλλά πλούσιο πρωινό ώστε να μην καθίσεις στο πασχαλινό τραπέζι με άδειο στομάχι. Έτσι είναι πιο πιθανό να κάνεις πιο υγιεινές επιλογές αργότερα και να μπορέσεις να ελέγξετε την όρεξή σου. Για το πρωινό σου προτίμησε ένα γεύμα πλούσιο σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνη.

Πιες πολύ νερό

Κατά τη διάρκεια της ημέρας πιες αρκετό νερό. Έτσι θα ενυδατώσεις τον οργανισμό σου, θα ξυπνήσεις τον μεταβολισμό σου ενώ παράλληλα θα νιώθεις πιο πλήρης.

Μην ξεχάσεις τα λαχανικά

Πριν βάλεις στο πιάτο σου αρνάκι, κοκορέτσι και τα υπόλοιπα παραδοσιακά εδέσματα, γέμισε τουλάχιστον το μισό πιάτο με σαλάτα. Οι φυτικές ίνες  των λαχανικών είναι απαραίτητες για την καλή πέψη, ενώ αφήνουν λιγότερηο χώρο για υδατάνθρακες.

Προσοχή στις ποσότητες

Δεν χρειάζεται να μετράς θερμίδες ή κουταλιές. Αρκεί να περιοριστείς σε ένα  μόνο πιάτο που περιλαμβάνει περισσότερες διαιτητικές επιλογές και λιγότερα παχυντικά φαγητά. Σταμάτησε το φαγητό πριν νιώσεις πλήρης και άφησε χώρο (και θερμίδες) και για λίγο γλυκό.

Μην στερηθείς το επιδόρπιο

Αντί να μπεις στον πειρασμό να φας τα σοκολατένια αυγά πριν το φαγητό, δώσε στον εαυτό σου την άδεια να απολαύσει ένα γλυκό στο πασχαλινό τραπέζι. Στο τέλος του γεύματος θα έχεις ήδη χορτάσει κι έτσι θα φας μικρότερη ποσότητα γλυκού!

Φωτο: iStock

Ιούλιος 2018

>