top article

New season trends

  1. French Style | Όλα τα κομμάτια που δεν αποχωρίζονται οι Γαλλίδες fashionistas το φθινόπωρο French Style | Όλα τα κομμάτια που δεν αποχωρίζονται οι Γαλλίδες fashionistas το φθινόπωρο
  2. Η Τζίνα Αλιμόνου φόρεσε το πιο χρήσιμο πανωφόρι για αυτή την εποχή Η Τζίνα Αλιμόνου φόρεσε το πιο χρήσιμο πανωφόρι για αυτή την εποχή
  3. Sweet November | 3 stylish κουρέματα για να ανανεωθείς πλήρως τον Νοέμβρη Sweet November | 3 stylish κουρέματα για να ανανεωθείς πλήρως τον Νοέμβρη
  4. Μάρα Ζαχαρέα | Φόρεσε το it πανωφόρι της σεζόν σε ένα αθλητικό σύνολο Μάρα Ζαχαρέα | Φόρεσε το it πανωφόρι της σεζόν σε ένα αθλητικό σύνολο
  5. Το στιλ της Έλενας Χριστοπούλου είναι η έμπνευση που χρειάζεσαι για το φθινόπωρο Το στιλ της Έλενας Χριστοπούλου είναι η έμπνευση που χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
  6. Αυτό είναι το αμφιλεγόμενο στιλ παπουτσιών που δεν αποχωρίζονται οι fashionistas το φθινόπωρο Αυτό είναι το αμφιλεγόμενο στιλ παπουτσιών που δεν αποχωρίζονται οι fashionistas το φθινόπωρο
  7. Η capsule γκαρνταρόμπα του φθινοπώρου αποκλειστικά από ελληνικά brands Η capsule γκαρνταρόμπα του φθινοπώρου αποκλειστικά από ελληνικά brands
  8. 10 ζευγάρια loafers που ταιριάζουν με ό,τι αποφασίσεις να φορέσεις το φθινόπωρο 10 ζευγάρια loafers που ταιριάζουν με ό,τι αποφασίσεις να φορέσεις το φθινόπωρο
  9. 10 street style looks που θα σε πείσουν πως τα μαύρα μποτάκια είναι η must have αγορά του φθινοπώρου 10 street style looks που θα σε πείσουν πως τα μαύρα μποτάκια είναι η must have αγορά του φθινοπώρου
  10. Μανικιούρ χειμώνας '22 | Αυτό είναι το χρώμα που έχουν υιοθετήσει από τώρα όλες οι fashionistas στα νύχια τους Μανικιούρ χειμώνας '22 | Αυτό είναι το χρώμα που έχουν υιοθετήσει από τώρα όλες οι fashionistas στα νύχια τους
  11. Τα must have παπούτσια του φθινοπώρου μέσα από τη νέα συλλογή της Zara Τα must have παπούτσια του φθινοπώρου μέσα από τη νέα συλλογή της Zara
  12. 5 τάσεις της μόδας για το φθινόπωρο που θα είναι επίκαιρες και του χρόνου 5 τάσεις της μόδας για το φθινόπωρο που θα είναι επίκαιρες και του χρόνου
  13. Η βασίλισσα Letizia με τις ιδανικές γόβες για το μεταβατικό στιλ του φθινοπώρου Η βασίλισσα Letizia με τις ιδανικές γόβες για το μεταβατικό στιλ του φθινοπώρου
  14. 50 shades of brown | Οι πιο κομψοί τρόποι για να φορέσεις το καφέ φέτος το φθινόπωρο 50 shades of brown | Οι πιο κομψοί τρόποι για να φορέσεις το καφέ φέτος το φθινόπωρο
  15. Οι τάσεις της μόδας για το φετινό φθινόπωρο όπως τις ξεχωρίσαμε στο street style της εβδομάδας μόδας στο Μιλάνο Οι τάσεις της μόδας για το φετινό φθινόπωρο όπως τις ξεχωρίσαμε στο street style της εβδομάδας μόδας στο Μιλάνο
  16. Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από το street style της εβδομάδας μόδας στο Λονδίνο Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από το street style της εβδομάδας μόδας στο Λονδίνο
  17. Πώς θα υιοθετήσεις την τάση Barbiecore σύμφωνα με τη Βίκυ Καγιά Πώς θα υιοθετήσεις την τάση Barbiecore σύμφωνα με τη Βίκυ Καγιά

Για τους περισσότερους από εμάς το πασχαλινό τραπέζι έρχεται μετά από μια μικρή ή μεγαλύτερη περίοδο νηστείας, γι' αυτό ο τρόπος με τον οποίο θα εντάξουμε και πάλι στη διατροφή μας τις λιπαρές ή τις ζωικές τροφές θέλει προσοχή. Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε οι περισσότερο κατά τη διάρκεια του εορταστικού γεύματος είναι ότι επιτρέπουμε στον εαυτό μας να φάει όσο θέλει σαν επιβράβευση μετά από τη νηστεία. Το μυστικό είναι να απολαύσεις λίγο από όλα τα πιάτα χωρίς να στερηθείς κάτι, αλλά να προσέξεις με τις ποσότητες. Το ίδιο πρέπει να κάνεις όμως, ακόμα κι αν δεν έχεις νηστέψει, αλλά δεν θέλεις οι ημέρες μετά τις διακοπές να σε βρουν με παραπανίσια κιλά. 

Το ιδανικό είναι να προετοιμάσεις τον οργανισμό σου από το πρωί, ακολουθώντας 5 diet tips που θα σε βοηθήσουν να απολαύσεις το πασχαλινό τραπέζι χωρίς τύψεις:

Ξεκίνησε με ένα πλούσιο πρωινό

Προτίμησε να αρχίσεις την ημέρα σου με ένα υγιεινό αλλά πλούσιο πρωινό ώστε να μην καθίσεις στο πασχαλινό τραπέζι με άδειο στομάχι. Έτσι είναι πιο πιθανό να κάνεις πιο υγιεινές επιλογές αργότερα και να μπορέσεις να ελέγξετε την όρεξή σου. Για το πρωινό σου προτίμησε ένα γεύμα πλούσιο σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνη.

Πιες πολύ νερό

Κατά τη διάρκεια της ημέρας πιες αρκετό νερό. Έτσι θα ενυδατώσεις τον οργανισμό σου, θα ξυπνήσεις τον μεταβολισμό σου ενώ παράλληλα θα νιώθεις πιο πλήρης.

Μην ξεχάσεις τα λαχανικά

Πριν βάλεις στο πιάτο σου αρνάκι, κοκορέτσι και τα υπόλοιπα παραδοσιακά εδέσματα, γέμισε τουλάχιστον το μισό πιάτο με σαλάτα. Οι φυτικές ίνες  των λαχανικών είναι απαραίτητες για την καλή πέψη, ενώ αφήνουν λιγότερηο χώρο για υδατάνθρακες.

Προσοχή στις ποσότητες

Δεν χρειάζεται να μετράς θερμίδες ή κουταλιές. Αρκεί να περιοριστείς σε ένα  μόνο πιάτο που περιλαμβάνει περισσότερες διαιτητικές επιλογές και λιγότερα παχυντικά φαγητά. Σταμάτησε το φαγητό πριν νιώσεις πλήρης και άφησε χώρο (και θερμίδες) και για λίγο γλυκό.

Μην στερηθείς το επιδόρπιο

Αντί να μπεις στον πειρασμό να φας τα σοκολατένια αυγά πριν το φαγητό, δώσε στον εαυτό σου την άδεια να απολαύσει ένα γλυκό στο πασχαλινό τραπέζι. Στο τέλος του γεύματος θα έχεις ήδη χορτάσει κι έτσι θα φας μικρότερη ποσότητα γλυκού!

Φωτο: iStock

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>