top article

New style resolutions

  1. Αυτό είναι το γαλλικό κούρεμα που αναμένεται να επικρατήσει στο street style το 2023 Αυτό είναι το γαλλικό κούρεμα που αναμένεται να επικρατήσει στο street style το 2023
  2. Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από την Haute Couture συλλογή του οίκου Chanel για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2023 Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από την Haute Couture συλλογή του οίκου Chanel για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2023
  3. 4 styling tips για να ανανεώσεις το χειμερινό look σου σαν μία φινετσάτη fashionista 4 styling tips για να ανανεώσεις το χειμερινό look σου σαν μία φινετσάτη fashionista
  4. Πώς θα κάνεις detox στη γκαρνταρόμπα σου; Η τακτική που θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις το στιλ σου Πώς θα κάνεις detox στη γκαρνταρόμπα σου; Η τακτική που θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις το στιλ σου
  5. Leather Weather | Πώς θα δημιουργήσεις το απόλυτο urban look Leather Weather | Πώς θα δημιουργήσεις το απόλυτο urban look
  6. Τα hero items του χειμερινού στιλ σύμφωνα με τις fashion influencers Τα hero items του χειμερινού στιλ σύμφωνα με τις fashion influencers
  7. 5 στιλιστικές συμβουλές για να δημιουργήσεις τέλεια looks τον χειμώνα 5 στιλιστικές συμβουλές για να δημιουργήσεις τέλεια looks τον χειμώνα
  8. Η Μαρία Ολυμπία Γλίξμπουργκ υποδέχτηκε το 2023, φορώντας την πιο sexy τάση της χρονιάς Η Μαρία Ολυμπία Γλίξμπουργκ υποδέχτηκε το 2023, φορώντας την πιο sexy τάση της χρονιάς
  9. Η Έλλη Στάη προτείνει να φορέσεις florals ακόμα και τον χειμώνα | Το look που θα σε εμπνεύσει Η Έλλη Στάη προτείνει να φορέσεις florals ακόμα και τον χειμώνα | Το look που θα σε εμπνεύσει
  10. Πέντε τάσεις της μόδας που ανυπομονούμε να φορέσουμε το 2023 Πέντε τάσεις της μόδας που ανυπομονούμε να φορέσουμε το 2023
  11. Η Κάτια Ζυγούλη φόρεσε ένα παλτό στο πιο chic χρώμα της χρονιάς Η Κάτια Ζυγούλη φόρεσε ένα παλτό στο πιο chic χρώμα της χρονιάς
  12. Το χρώμα του 2023, σύμφωνα με την Pantone, είναι η τέλεια απόχρωση για κραγιόν Το χρώμα του 2023, σύμφωνα με την Pantone, είναι η τέλεια απόχρωση για κραγιόν

Έχεις προσπαθήσει πολλές φορές να ξεκινήσεις δίαιτα, με πρώτη σου κίνηση να κόβεις τα γλυκά από τη διατροφή σου. Και όμως βλέπεις πως οι προσπάθειές σου πέφτουν στο κενό, με τη Δευτέρα να είναι η έναρξη της νέας διατροφής και την Τετάρτη να υποκύπτεις στην πρώτη ατασθαλία και στην τροφή που είναι πλούσια σε ζάχαρη. Μήπως όμως μέχρι τώρα η πρακτική που χρησιμοποιούσες δεν ταίριαζε καθόλου στην προσωπικότητά σου; 

Διάβασε ποια είναι η καλύτερη λύση για το τοπικό πάχος

Εάν είσαι παρορμητική

Αν φημίζεσαι για τον παρορμητισμό σου, θα έχεις προσέξει πως αν και υπάρχουν στιγμές που δεν πεινάς, έχεις μία δυνατή επιθυμία για γλυκό και τότε είναι που θα υποκύψεις στον πειρασμό. Έρευνες έχουν δείξει πως συχνά το να θέλεις απεγνωσμένα να φας ένα γλυκό, σχετίζεται με υψηλά επίπεδα στρες. Έτσι, όταν έχεις αυτή τη λιγούρα, πρέπει να σταματήσεις και να σκεφτείς "γιατί το θέλω αυτό"; Είναι επειδή βαριέμαι, είμαι στενοχωρημένη; Ποιος είναι ο λόγος που ενώ δεν πεινάω, θέλω να φάω αυτό το μπισκότο". Προσπάθησε λοιπόν να αναζητήσεις την αιτία που σε ωθεί προς την κατανάλωση γλυκών και προετοίμασε ένα σχέδιο αντιμετώπισης και αποφυγής. Μπορείς, για παράδειγμα, να καλέσεις κάποιον στο τηλέφωνο ή να γράψεις σε ένα κομμάτι χαρτί τα συναισθήματά σου, ή να πιεις ένα μεγάλο ποτήρι νερό ή να φας ένα φρούτο. 

Εάν είσαι οργανωτική

Χρησιμοποίησε το χαρακτηριστικό, για το οποίο οι φίλοι σου συχνά σε κοροϊδεύουν, για δικό σου όφελος. Βάλε την οργανωτικότητα σου σε εφαρμογή κάνοντας δύο λίστες με τροφές που είναι πλούσιες σε ζάχαρη και εκείνες που μπορείς να φας άφοβα. Στη συνέχεια κάνε ένα πλάνο με το τι μπορείς να πάρεις μαζί σου στη δουλειά για τις στιγμές που πεινάς, ώστε να μην καταλήξεις να φας κάποιο μπισκότο. Έχε μαζί σου μπάρες, φρούτα, ή βρασμένα αυγά για την ώρα του κολατσιού σου. 

Εάν τα παρατάς εύκολα

Είναι σχεδόν σίγουρο πως αν περιορίσεις τον εαυτό σου και αισθανθείς πως βρίσκεσαι σε δύσκολη περίπτωση, θα τα παρατήσεις και θα παραδοθείς στον εθισμό σου στη ζάχαρη. Αυτό είναι κάτι που θέλουμε να αποφύγουμε, έτσι το να κόψεις μαχαίρι το οτιδήποτε περιέχει ζάχαρη, δεν είναι κάτι που θα συστήναμε. Αντίθετα, μπορείς μία φορά την εβδομάδα να επιτρέπεις στον εαυτό του να απολαμβάνει ένα μικρό μπισκότο, ένα σοκολατάκι ή λίγο παγωτό. Με αυτό τον τρόπο, απενοχοποιείς την πράξη σου, που σε άλλη περίπτωση θα ήταν ο λόγος να παρατήσεις γενικά την προσπάθεια και μέσα στην εβδομάδα δεν θα νιώθεις τόσο έντονα την ανάγκη να φας κάτι γλυκό. 

Κυτταρίτιδα | 5 μύθοι που πρέπει να σταματήσεις να πιστεύεις

Εάν είσαι των άκρων

Αν ξεκινώντας να φας ένα μπισκότο, καταλήγεις μέσα σε λίγα λεπτά να καταναλώσεις όλο το κουτί, με αποτέλεσμα να μην μπορείς να αντισταθείς, τότε στη δική σου περίπτωση χρειάζονται δραστικές αποφάσεις. Προσπάθησε να κρατήσεις τους πειρασμούς εκτός της κουζίνας σου, σε πρώτο στάδιο ακόμα και τα φρούτα, των οποίων η ζάχαρη έχει την ικανότητα να ενεργοποιήσει την επιθυμία σου για γλυκό. Έτσι, μέχρι να μπορέσεις να ελέγξεις τον εθισμό σου και τις λιγούρες σου, πρέπει να προσέχεις ιδιαίτερα το τι τρως, βάζοντας στη διατροφή και τους υπόλοιπους της οικογένειας.

Εάν προτιμάς τις αλμυρές γεύσεις

Ακόμα κι αν πιστεύεις πως επειδή δεν τρως γλυκά, είσαι ασφαλής από τον εθισμό στη ζάχαρη, μάθε πως κι εσύ μπορεί να ανήκεις σε αυτή την κατηγορία. Η ζάχαρη μπορεί να βρίσκεται κρυμμένη στο dressing μιας σαλάτας, σε κατεψυγμένα γεύματα και σε τροφές με υψηλά επίπεδα υδατάνθρακα όπως τα bagels και η πίτσα. Συνεπώς, αν ονειρεύεσαι τηγανιτές πατάτες και pancakes, πρέπει να γνωρίζεις ότι οι λιγούρες σου αυτές συνδέονται με τη ζάχαρη. Παρατήρησε σε ποιες τροφές έχεις αδυναμία και προσπάθησε να τις περιορίσεις, επιλέγοντας άλλες που περιέχουν θρεπτικότερα συστατικά. 

Φωτο: iStock

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>