top article

Baby, it's cold outside

  1. 5 στιλιστικές συμβουλές για να ντυθείς κομψά στο κρύο 5 στιλιστικές συμβουλές για να ντυθείς κομψά στο κρύο
  2. 10 σύγχρονοι τρόποι για να φορέσεις το skinny παντελόνι τον χειμώνα 10 σύγχρονοι τρόποι για να φορέσεις το skinny παντελόνι τον χειμώνα
  3. Τα αγαπημένα styling tips των influencers για άψογο χειμερινό στιλ Τα αγαπημένα styling tips των influencers για άψογο χειμερινό στιλ
  4. O celebrity-approved τρόπος να προστατεύσεις τα μαλλιά σου απ᾽το κρύο με στιλ O celebrity-approved τρόπος να προστατεύσεις τα μαλλιά σου απ᾽το κρύο με στιλ
  5. Woolrich | Ανακάλυψε όλα τα κομμάτια για να αντιμετωπίσεις τον χειμώνα με στιλ Woolrich | Ανακάλυψε όλα τα κομμάτια για να αντιμετωπίσεις τον χειμώνα με στιλ
  6. Marie Chantal | Φόρεσε το ιδανικό πανωφόρι για τις χαμηλές θερμοκρασίες του χειμώνα Marie Chantal | Φόρεσε το ιδανικό πανωφόρι για τις χαμηλές θερμοκρασίες του χειμώνα
  7. Τατιάνα Μπλάτνικ | Η εμφάνισή της στα χιόνια με statement πανωφόρι Τατιάνα Μπλάτνικ | Η εμφάνισή της στα χιόνια με statement πανωφόρι
  8. 3 στιλιστικές συμβουλές από τη Τζίνα Αλιμόνου για να ντυθείς κομψά στο κρύο 3 στιλιστικές συμβουλές από τη Τζίνα Αλιμόνου για να ντυθείς κομψά στο κρύο
  9. It' s coat season | Τα πιο κομψά πανωφόρια για χειμωνιάτικες βόλτες It' s coat season | Τα πιο κομψά πανωφόρια για χειμωνιάτικες βόλτες
  10. Αυτή είναι η πιο ζεστή και cozy τάση της σεζόν Αυτή είναι η πιο ζεστή και cozy τάση της σεζόν
  11. 12 κινήσεις για να περάσει το κρυολόγημα πιο γρήγορα 12 κινήσεις για να περάσει το κρυολόγημα πιο γρήγορα
  12. Άνεση και κομψότητα | 10 πλεκτά φορέματα που θα ευχαριστηθείς να φοράς τον χειμώνα Άνεση και κομψότητα | 10 πλεκτά φορέματα που θα ευχαριστηθείς να φοράς τον χειμώνα
  13. Τα πιο cozy πουλόβερ που θα ευχαριστηθείς να φοράς τον φετινό χειμώνα Τα πιο cozy πουλόβερ που θα ευχαριστηθείς να φοράς τον φετινό χειμώνα

Ήδη γνωρίζεις πως το να παραλείψεις το πρωινό σου ή να μην κοιμηθείς αρκετά θα επιβραδύνουν τον μεταβολισμό σου. Κατά πάσα πιθανότητα προσπαθείς να ασκείσαι τακτικά και αποφεύγεις να κάθεσαι στο όνομα ενός μεταβολισμού που καίει με ταχύτατο ρυθμό. Και ενώ όλα αυτά ακούγονται προφανή, υπάρχουν κι άλλα τόσα που ίσως κάνεις και χωρίς να το γνωρίζεις καταστρέφουν τον μεταβολισμό σου. Δηλαδή:

Είσαι υπερβολικά αγχωμένη

Σύμφωνα με μία έρευνα, οι αγχωμένες γυναίκες καίνε 100 λιγότερες θερμίδες σε σχέση με εκείνες που είναι πιο ήρεμες. Επιπλέον, όταν είσαι αγχωμένη είσαι περισσότερο επιρρεπής στο junk food (δηλαδή, στο ακριβώς αντίθετο από ό,τι σε βοηθά να κάψεις λίπος).

Το πρόγραμμα των γευμάτων σου είναι ασυνεπές

Το σώμα σου είναι έξυπνο και γνωρίζει πότε να περιμένει τροφή, ώστε να στείλει το "μήνυμα" για να κάψει ενέργεια επειδή γνωρίζει πως σύντομα τα "καύσιμα" του θα ανανεωθούν. Αν το πρόγραμμα των γευμάτων σου είναι ακατάστατο και τρως όποτε το θυμηθείς, παραμένοντας νηστική για ώρες, το σώμα σου θα διατηρεί την ενέργεια -αντί να την καίει- διότι δεν θα γνωρίζει πότε -επιτέλους!- θα λάβει τροφή. Διατηρώντας ένα τακτικό πρόγραμμα και τρώγοντας κάθε τρεις με τέσσερις ώρες θα βοηθήσει τον μεταβολισμό σου να διατηρεί έναν σταθερό ρυθμό καύσης.

Δεν πίνεις αρκετό νερό

Η επαρκής ενυδάτωση θα διατηρήσει σε υψηλή ταχύτητα όλες τις διαδικασίες των κυττάρων του σώματος σου, συμπεριλαμβανομένου και του μεταβολισμού σου. Όταν είσαι αφυδατωμένη καις 2% λιγότερες θερμίδες, οπότε πιες νερό! Αν δεν είσαι fan και ξεχνάς το νερό, δοκίμασε τσάι: το πράσινο τσάι θα δώσει ώθηση στον μεταβολισμό σου για τρεις ώρες. Ο καφές θα κάνει το ίδιο χωρίς καμία ενυδατική ιδιότητα.

Συνέχισε την ανάγνωση στο shape.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>