Η Cheri-up δημιουργεί λύσεις που σέβονται το δέρμα, αναδεικνύουν τη φυσική λάμψη και ενισχύουν την αυτοπεποίθηση.
Τέσσερα χρόνια γεμάτα χρώμα, φροντίδα και χαρακτήρα γιόρτασε η Cheri-up, το ελληνικό beauty brand που έχει επαναπροσδιορίσει τον τρόπο που μιλάμε για την καθημερινή ομορφιά.
Στον καταπράσινο Μερκάτο Κήπο του Four Seasons Astir Palace, πραγματοποιήθηκε ένα ξεχωριστό lunch-event με τίτλο "Let’s Cheri-sh This Lunch”, αφιερωμένο στη φιλοσοφία και την αισθητική του brand.
Η εκδήλωση είχε ως θεματική έμπνευση το κεράσι, σύμβολο της δροσιάς, της κομψότητας και του αισθησιασμού.

Από το floral art direction μέχρι τις γευστικές λεπτομέρειες του μενού, κάθε στοιχείο συνέθετε ένα πολυαισθητικό ταξίδι, αποτυπώνοντας τη μοναδική ταυτότητα της Cheri-up.

Η Cheri-up ιδρύθηκε το 2021 από τη Γιώτα Μπουρνιώτη και τη Ρούλα Δημητριάδου, με στόχο να προσφέρει προϊόντα μακιγιάζ και περιποίησης που ενώνουν την καινοτομία, την αποτελεσματικότητα και την αυθεντικότητα.

Με motto το "fresh beauty with a twist”, το brand δημιουργεί λύσεις που σέβονται το δέρμα, αναδεικνύουν τη φυσική λάμψη και ενισχύουν την αυτοπεποίθηση, χωρίς φίλτρα, χωρίς περιορισμούς.

Καλεσμένοι από τον χώρο της ομορφιάς, των media και των social media είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις δημιουργούς του brand και να δοκιμάσουν πρώτοι τις νέες κυκλοφορίες.
